Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2004, 14:52
Verwijderd
Wat zou je doen als je iemand leuk vind,
Die al een kind heeft?

Ik zelf denk dat als je van iemand houd maakt het nie uit of die persoon een kind heeft of nie...

Nu jullie meningen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2004, 15:01
meisje
meisje is offline
Als het diegene niet boeit...zolang je de verantwoordelijkheid maar beseft als je langer bij het meisje blijft.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 15:07
ABrules
ABrules is offline
eigenlijk zou ik niet iemand anders zn kind op willen gaan voeden... ik weet niet eens of ik zelf kinderen zou willen en ik denk dat dat ook wel meespeelt,...

maar ja, ik heb ook nog nooit zo van iemand gehouden dus misschien kan dat alles veranderen... maar ja, op het moment is bovenstaande ongeveer mijn mening
Oud 26-06-2004, 15:23
Myuki
Myuki is offline
mjah ik zou dan geen zin in een relatie met diegene hebben... kbedoel damn! ik ben 16...

Agja... opzich zou ik t niet weten omdat ik nooit in zo'n situatie gezeten heb... dus tsja...
Oud 26-06-2004, 15:30
lautie
lautie is offline
dat is inderdaad een lastige, ik kan me er ook niet zo goed een voorstelling bij maken, maar ik denk toch dat als je van iemand egt houdt dan moet het geen verschil maken. Al ligt het er natuurlijk wel aan hoe diegene aan dat kind komt...
Oud 26-06-2004, 15:43
Verwijderd
Dat is natuurlijk ook weer afhankelijk van of diegene waarvan hij dat kind heeft nog bij hem is. Hoeveel kinderen het zijn. Hoe oud ze zijn. Of ze bij hem wonen of bij hun moeder.
Maar eigenlijk denk ik dat ik er in alle gevallen maar niet aan begin.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:07
Verwijderd
Dan zou ik die gevoelens negeren en het contact met die persoon verbreken. Ik heb wel wat beters te doen dan me bezig houden met kinderen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 16:11
Verwijderd
Ligt aan zoveel dingen wat ik dan zou doen...maar in principe zou ik het, denk ik, niet zo'n probleem vinden (maar dat kan dus per situatie verschillen, bv. als het compleet niet klikt met het kind ofzo, dan is dat toch een andere situatie dan wanneer het wel klikt, lijkt me).

Maar goed, ik heb een vriend, waar ik mee ga trouwen en voor zo ver ik weet heeft hij geen kind. En gezien het feit dat ik er van uit ga dat we altijd bij elkaar zullen blijven, denk ik dat de kans klein is dat ik ooit in zo'n situatie zal komen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:06
Verwijderd
ligt helemaal aan hoe de moeder van het kind is, en hoe dat kind opgevoed wordt
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:13
filia dei
filia dei is offline
Tjah, als het hebben van het kind inhoud dat hij ook een vrouw/vriendin heeft zou ik er nooit aanbeginnen.
Maar als ze gescheiden zijn, dan zou ik er geen problemen mee hebben. Ik bedoel als je echt van 'm houdt dan moet je der gewoon voor gaan...

Maar ja... ik heb misschien makkelijk praten zo, k'heb het ook nog nooit meegemaakt. Alhoewel der in me familie wel een paar keer zowiets is voor gekomen...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:46
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zou het zacht uitgedrukt wel een afknapper vinden. En ik zou me misschien ook wel terugtrekken. Het brengt een hele hoop problemen met zich mee en bovendien wil ik alleen een relatie met iemand van ongeveer mijn leeftijd en als iemand van van mijn leeftijd al een kind heeft dan heeft hij toch iets verkeerd gedaan. En als iemand een kind heeft dan vindt ik dat hij daar ook de verantwoording voor moet nemen en dat brengt een hele hoop gezeur met zich mee. Nee daar zou ik geen zin in hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 17:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik wil zelf wel kinderen maar ik heb geen zin om iemand anders' kind op te voeden, dus ik denk dat ik er niet aan zou beginnen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 26-06-2004 @ 18:13 :
Tjah, als het hebben van het kind inhoud dat hij ook een vrouw/vriendin heeft zou ik er nooit aanbeginnen.
Dat geldt voor mij ook sowieso...want dan gaat ie vreemd (duh) en ik houd niet van mensen die vreemd gaan, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 18:27
Verwijderd
Ik zou dan waarschijnlijk veel minder makkelijk verliefd worden, en bij een verliefdheid een relatie toch proberen af te houden. Maarja, als je echt lange tijd verliefd bent, dan is er geen houden meer aan natuurlijk... en dan zou ik er uiteindelijk toch maar voor gaan.

Als diegene nog samen zou zijn met de moeder van het kind niet, uiteraard, ik wil geen relatie met iemand die ook een relatie met iemand anders heeft .
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 20:47
Shitonya
Shitonya is offline
Als ik hem (die een kind heeft) enkel "leuk" zou vinden en er vrienden mee zijn, zou ik er geen probleem mee hebben. Een relatie mee hebben, betwijfel ik.
Trouwen...zou kunnen, wanneer ik een kind zou willen. Op dit moment moet ik niet denken aan een kwijlende poepluier. Of ik later anders erover ga denken? Probably not. Ik anti-kinderen en heb totaal geen aanleg voor het moederschap
Met citaat reageren
Oud 26-06-2004, 21:49
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2004 @ 17:11 :
Ligt aan zoveel dingen wat ik dan zou doen...maar in principe zou ik het, denk ik, niet zo'n probleem vinden (maar dat kan dus per situatie verschillen, bv. als het compleet niet klikt met het kind ofzo, dan is dat toch een andere situatie dan wanneer het wel klikt, lijkt me).
Idd.. in principe zou ik het wel aanvaarden denk ik.. ik zou wel wat meer moeite hebben om verliefd te worden, maar als ik uiteindelijk toch tot de conclusie ben gekomen dat ik echt van hem houd, dan zou ik het niet zo'n groot probleem vinden.. Nujah, als als als
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 02:26
Verwijderd
mening van ons

ik wil geen snertkoters dus zijn kind mag-ie in zijn anus steken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 02:28
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 27-06-2004 @ 03:26 :
mening van ons

ik wil geen snertkoters dus zijn kind mag-ie in zijn anus steken
Mening Van Ons
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 02:40
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 27-06-2004 @ 03:28 :
Mening Van Ons
weg met hoofdletters

stel dat maar eens voor op je studie
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 07:48
huppelmeis
huppelmeis is offline
Kinderen zijn wel lief, alleen nu nog niet echt handig. Misschien als ik ouder zou zijn (en geen superlieve vriend had natuurlijk zoals nu) dan zou het me niet veel uitmaken. Natuurlijk moet het wel klikken met het kind zelf natuurlijk. Niet zo dat je elkaar niet uit kunt staan, maar als het klikt, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2004, 15:17
annetjuh
annetjuh is offline
ik zou door een kind eigenlijk niet snel verliefd worden daarvoor werkt mijn verstand teveel mee, daarnaast wil ik later liever ook geen kinderen, dus dat is al een probleem. Maar ach jah als ik een jongen van 22 leuk vind en hij heeft al een koter op de aarde lopen krijg ik toch wel mijn twijfels
Reageren

Regels voor berichten