Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Qua verbetering moet je maar hierboven in het vet kijken: - die 'te' zou ik weglaten (dan zit het ritme beter) - 'niet kon wachten' zou ik zelf vervangen door 'niet wachtte' (ook ritme) - 'kon rapen' zit ook niet echt goed met het ritme, maar echt een (goed) alternatief heb ik niet. Vlug gezegd 'liefde vond/kreeg/zag op de straten' ? - dat laatste vers wringt ook een beetje. Als je dezelfde woorden wilt behouden, kun je ofwel 'en' ofwel 'was' weglaten, maar dat is maar een noodoplossing zou ik zeggen. Dus: als er tussen elke twee/vier verzen iets tussenkomt, dan wordt het vast en zeker een pracht van een gedciht (eerste strofe is perfect)!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vind je gedicht eigenlijk wel mooi; geen poëtisch hoogstandje, maar de tweede strofe is mijns inziens niet écht te lang. Het past bij de vorm; en stiekem houd ik wel van dat soort herhaling; lekker melodramatisch ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() nou ehm...vind m wel mooi hoor! lekker lopend, na de ritme-verbeteringen. gewoon lekker om even te lezen, t heeft zeker wel wat !
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Worden gelovigen voorgetrokken? Gatara | 120 | 15-02-2007 11:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Drugs & Alcohol |
join shotje geven ? SilverBlue | 39 | 21-02-2006 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
De tijd van Tobias Huble Dummy | 1 | 27-12-2005 19:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wat is vroeger??? sjoeltie | 26 | 06-10-2004 20:21 | |
Liefde & Relatie |
veranderen voor je vriend slimmieslak | 21 | 29-10-2002 15:46 |