![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nu ADSL en gebruik daarvoor een Multi-pc modem (Speedtouch 510). Ik wil nu dan een Apache webservertje bereikbaar maken op mijn internet IP-adres. Dit lukt alleen niet...
Ik heb het geprobeerd met NAPT: inside host: 10.0.0.151 inside port: 81 (ik bind Apache dan aan 10.0.0.151:81) en: outside host: <mijn internet ip> outside port: 80 Dus op deze manier wou ik dan bereikbaar zijn met http://<mijn internet ip> Als ik zonder de Apache webserver mijn internet IP-adres wil bezoeken komt de instellingenwebsite van mijn modem tevoorschijn. Stel ik een NAPT entry in dan wacht ie een hele tijd en zegt dat de server niet gevonden kon worden. Wie weet hoe ik dit goed in moet stellen? Laatst gewijzigd op 24-06-2004 om 20:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Heb geen idee,
Maar is het misschien ook handig om poort 81 open te zetten (of desnoods een hele range?) Offtopic: Citaat:
![]() Ja, dat heeftie dus al gedaan
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb apache ge-bind aan poort 81 op mijn LAN ip-adres: 10.0.0.151. Eerst had ik wel poort 80 gedaan maar ik dacht, dit zal wel conflicteren met de instellingen webserver van de router. Deze heeft dus ook een webserver op poort 80. En nou dacht ik, laat ik het verkeer dat bij m'n internet IP-adres op poort 80 binnenkomt doorschakelen naar poort 81 van het ip-adres waar de Apache-server zich aan gebonden heeft (een lokaal ip-adres). En daar kan Apache toch niks van merken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En of hij apache bereikt weet je niet... Zowiezo werkt het trouwens NIET als je zelf het IP in je browser gooit, maar mensen van buitenaf zullen de webserver wel zien.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bedankt allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
hehehadikevenoverheengelezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
* Stevig chasis, kast. In dit geval een liggende kast. Kun je uitstekend wegstoppen (is hier een voordeel). * Heeft helemaal geen randapparatuur nodig. Kan aangestuurd worden over enkel RS232. * Meer opties, uitbreidingmogelijkheden dan een Pentium systeem. Waarschijnlijk ook een betere performance. * Geluidloos (Flash vs. HDD; er kan ook een HDD of floppy in). * Vreet bijna geen stroom (< 12W). * Gaat langer mee dan een oude pentium die al hardware problemen kan gaan vertonen rond deze tijd (7-9 jaar oud). Hogere potentie voor stabiliteit. De laatste 2 punten verdien zich op den duur terug. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[IIS] Webserver opzetten onder Windows 2003 server LexCi | 4 | 14-02-2006 14:48 | |
Software & Hardware |
[Office 2003] Access-replicatie daan_vandevyver | 21 | 23-12-2004 13:50 | |
Software & Hardware |
[hosting] Multimedia host Tha Ice | 10 | 27-06-2002 21:34 | |
Software & Hardware |
ik wil een webserver JJzD | 22 | 09-02-2002 18:26 | |
Software & Hardware |
Webserver chatfreak2002 | 6 | 27-01-2002 17:47 |