Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2004, 13:00
tomboto
hallo iedereen,
ik zoek een werkstuk van odiseus, ik ga dit werkstuk gebruiken voor een eigen werkstuk, dat houd in dat ik informatie uit dat werkstuk wil halen.
ik heb dit werkstuk nodig om aangenomen te worden op het peellandcollege in deurne.
grs. tom
als je een werkstuk hebt wat ik mag gebruiken mail deze dan naar : tom_van_der_heijden@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2004, 13:21
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
tomboto schreef op 01-06-2004 @ 14:00 :
hallo iedereen,
ik zoek een werkstuk van odiseus, ik ga dit werkstuk gebruiken voor een eigen werkstuk, dat houd in dat ik informatie uit dat werkstuk wil halen.
ik heb dit werkstuk nodig om aangenomen te worden op het peellandcollege in deurne.
grs. tom
als je een werkstuk hebt wat ik mag gebruiken mail deze dan naar : tom_van_der_heijden@hotmail.com
Hmm, wat voor inhoud zoek je? Wat wil je vertellen in dat werkstuk? Wat voor niveau moet t hebben?
Het enige wat ik heb is hoogstwaarschijnlijk niet interessant voor je, en bovendien ga ik dat niet weggeven, daar heb ik er teveel tijd in gestoken...maar wie weet heb ik nog wel wat andere bronnen ofzo voorje....

Psst Het is Odysseus
Oud 01-06-2004, 17:22
Femic
Femic is offline
verdiep je eerst eens in je onderwerp, dan kan je zn naam misschien goed schrijven...
Oud 01-06-2004, 18:54
Quiana
Quiana is offline
Misschien kan je hier wat nuttige info vinden.

Verder zou het handig zijn als je wat specifieker bent idd;
wat voor inhoud zoek je, wat wil je vertellen, welk niveau moet
het hebben?

En verder kun je met google ook al een heel end komen, lijkt me, kan je nog gerichter mee zoeken dan in een stapel andere werkstukken ook.
Oud 01-06-2004, 20:37
Dynamico
Dynamico is offline
...

Ga eens naar de bibliotheek ofzo. Of kijk eens op internet, en dan bij voorkeur niet hier. Dit is niet bepaald de houding die ze op dat college van je zullen verwachten.
Oud 01-06-2004, 20:52
Verwijderd
Typ maar fijn zijn naam in bij google, denk eraan het goed te spellen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:12
tomboto
hoi iedereen, ik heb dat werkstuk nodig om over tegaan, het zou over het levens verhaal van die vent moetten gaan, ik zit nou nog op het gymnasium, en ik heb al 2 jaar grieks, ik kan die naam nooit goed schrijven, beetje dislectiesch, ik heb hier thuis ook nog een aantal mooie werstukken liggen als ruil voor datwerkstuk.
grs. tom
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 10:19
Verwijderd
Ik wil je echt wel helpen hoor maar als ik zelf ga zoeken op google kom ik echt zoveel info tegen dat ik het idee hebt dat je geen zin hebt om het zelf te doen...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 11:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lees anders eens het verhaal van Odysseus geschreven door Imme Dros, dat is goed leesbaar en aan de hand van dat boek lijkt het me niet meer zo moeiljik om zelf een werkstuk te maken. Je kan eventueel ook de film kijken.
Oud 02-06-2004, 11:55
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
tomboto schreef op 02-06-2004 @ 11:12 :
hoi iedereen, ik heb dat werkstuk nodig om over tegaan, het zou over het levens verhaal van die vent moetten gaan, ik zit nou nog op het gymnasium, en ik heb al 2 jaar grieks, ik kan die naam nooit goed schrijven, beetje dislectiesch, ik heb hier thuis ook nog een aantal mooie werstukken liggen als ruil voor datwerkstuk.
grs. tom
toch gek dat je rest allemaal perfect schrijft....
Odysseus, trouwens!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 20:47
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
behalve dislectisch dan
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Apomes schreef op 02-06-2004 @ 12:55 :
(...)
Je bent zelf ook dyslectisch?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 11:00
Verwijderd
Ik heb er wel eens een keer één gemaakt, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:51
Femic
Femic is offline
Citaat:
Citaat:
levens verhaal ... moetten ... dislectiesch ...
Reageren

Regels voor berichten