Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 20:45
vickyvolt
vickyvolt is offline
een vriend/vriendin vinden die je echt heel koel en leuk vind is al niet gemakkelijk maar hoe zorg je ervoor dat diegene bij je blijft zodra die erachter komt dat je eigenlijk nieteens met diegene KAN zoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 20:53
Hagel
Hagel is offline
waarom zou je niet met diegene kunnen zoenen?
Oud 30-06-2004, 20:54
vickyvolt
vickyvolt is offline
vanwege die ene keer dat je partnetr niet doorhad dat je het ECHT niet wou
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 20:55
Briseïs
Briseïs is offline
Eh, misschien moet je iets meer vertellen want zo snap ik er echt niets van.
Oud 30-06-2004, 20:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2004 @ 21:55 :
Eh, misschien moet je iets meer vertellen want zo snap ik er echt niets van.
Lijkt me dat de TS seksueel misbruikt is en dat ze daardoor op het moment geen seks (of andere intimiteiten) kan hebben met d'r (toekomstige?) vriend.

Ik denk dat als je vertelt dat er ooit wat gebeurd is, dat je vriend al vrij snel snapt wat je bedoelt. Als je daarbij zegt dat je het voorlopig rustiger aan wil doen, dan denk ik dat hij dat wel begrijpt. En naarmate je hem beter leert kennen en meer gaat vertrouwen komen al die dingen vanzelf wel.
Oud 30-06-2004, 20:58
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Waarom zou je niet willen zoenen dan? Hoe oud ben je eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:34
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
vickyvolt schreef op 30-06-2004 @ 21:54 :
vanwege die ene keer dat je partnetr niet doorhad dat je het ECHT niet wou
D'rover praten meid, meer kun je niet doen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ABrules schreef op 30-06-2004 @ 22:51 :
daar weet jij dus alles van?
Hij weet er vast niet alles van, maar hij heeft wel gelijk. Als je een nare ervaring op sexgebied hebt gehad, dan is het niet zo heel raar dat je je daar niet meteen overheen zet/hebt gezet.

Topicstarter: Praten. Als je een vriendje krijgt, uitleggen wat er gebeurd is.
Oud 30-06-2004, 21:59
bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
ik zou het er met em over hebben, als hij je echt leuk vind/van je houdt, zal hij het begrijpen en wachten tot je er klaar voor bent, meer kan je echt niet doen
Oud 30-06-2004, 21:59
EciD
EciD is offline
Citaat:
vickyvolt schreef op 30-06-2004 @ 21:45 :
een vriend/vriendin vinden die je echt heel koel en leuk vind is al niet gemakkelijk maar hoe zorg je ervoor dat diegene bij je blijft zodra die erachter komt dat je eigenlijk nieteens met diegene KAN zoenen?
Er over praten, en anders professionele hulp zoeken. want het lijkt me best een ernstig probleem. uit je post kan ik natuurlijk niet veel halen maar als het waar is wat Balance zegt is de situatie best ernstig. Nouja, over je vraag; je kunt het je toekomstige vriendje uitleggen wat er aan de hand is die zal het best wel begrijpen en geduldig zijn.
Oud 30-06-2004, 22:10
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Je hoeft alleen maar aan hem te vertellen waarom je het niet wilt, als het is zoals balance zei zullen de meeste jongens dit gewoon begrijpen en respecteren, als hij dat niet doet geeft hij toch niet om je en is het beter dat je hem kwijt bent.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:34
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
EciD schreef op 30-06-2004 @ 22:59 :
Er over praten, en anders professionele hulp zoeken. want het lijkt me best een ernstig probleem. uit je post kan ik natuurlijk niet veel halen maar als het waar is wat Balance zegt is de situatie best ernstig. Nouja, over je vraag; je kunt het je toekomstige vriendje uitleggen wat er aan de hand is die zal het best wel begrijpen en geduldig zijn.
Ik denk ook dat praten de enige oplossing is, verder kan je idd mss professionele hulp zoeken.. als het waar is natuurlijk
Verder zal je er eerst zelf mee moeten leren leven denk ik, en het proberen te verwerken. Leg dit dan ook uit aan je toekomstig vriendje, mss kunnen jullie er samen aan werken.
Als het idd om misbruik gaat natuurlijk
anders moet je het probleem nog maar es uitleggen..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ze zegt niet of ze misbruikt is doordat haar vriend met dr zoende of dat haar vriend sex met dr had... Ik kreeg eerder de indruk dat hij met dr zoende terwijl ze het echt niet wilde... Maar aan de andere kant vind ik dat niet erg logisch klinken...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:13
Verwijderd
Als je er zó erg mee zit dat je nu een hele grote afkeer van zoenen hebt, dan is het misschien maar beter om professionele hulp te zoeken. Je hoeft echt niet meteen naar een psychiater ofzo, je kunt bijvoorbeeld eerst eens met de vertrouwenspersoon van school praten (dat kan als het goed is ook in de vakantie) of als je goed met je huisarts kunt opschieten, kun je ook met hem of haar praten.

En als iemand een relatie met jou heeft, dan is dat omdat-ie verliefd is op jou en niet alleen om te zoenen. Dus als jij uitlegt dat je een nare ervaring hebt en daardoor zoenen nu echt te eng vindt, ,maar dat je probeert er iets aan te doen, dan lijkt mij dat genoeg, tenzij diegene het niet serieus met jou meende .
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:13
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Seãnlover schreef op 30-06-2004 @ 22:59 :
ik zou het er met em over hebben, als hij je echt leuk vind/van je houdt, zal hij het begrijpen en wachten tot je er klaar voor bent, meer kan je echt niet doen
Oud 03-07-2004, 18:33
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
zoenen door je tong in iemand anders mond te proppen, wat voor uitleg heb je daarbij nog nodig?
Oud 03-07-2004, 18:55
Escapism
Escapism is offline
liever relatieloze sex zleep
Oud 03-07-2004, 19:14
Konijn
Konijn is offline
De eerste zoen tussen mijn ex en mij kwam ook pas na drie weken omdat ik niet zo'n prettig verleden heb..
Als je het hem verteld, is het een lul als ie geen rekening met je houdt..
Oud 03-07-2004, 19:15
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
MonkeyBeer schreef op 03-07-2004 @ 19:33 :
zoenen door je tong in iemand anders mond te proppen, wat voor uitleg heb je daarbij nog nodig?
denk dat er met niet "kunnen" idd niet zozeer de techniek bedoeld, maar meer het emotionele-idee erachter. Als je er een hele slechte ervaring mee hebt (in de zin van mishandeling) kan het heel moeilijk zijn om je over te geven aan een ander / om lichamelijk contact te hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:18
tuuutiii
tuuutiii is offline
Citaat:
Escapism schreef op 03-07-2004 @ 19:55 :
liever relatieloze sex zleep
jij weer eh aapie y0
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten