![]() |
|
![]() |
MEISJES,
wie van jullie heeft haar vriend weleens in de kont genomen met een (oversize) voorbinddildo? voor diegenen die hier ervaring mee hebben: waarom doe je zoiets? wat zijn je beweegredenen? wilde je de rollen een keer omgedraaid hebben? weten hoe het is om als jongen een meisje van achteren helemaal vol te blaffen? heb je later spijt gekregen? voor diegenen die nog geen ervaring hebben op dit gebied: wat houdt je tegen? waarom probeer je het niet? vrees je de noodzaak iets nieuws te proberen, de angst voor het onbekende? je kan het ook zo zien: misschien werpt het totaal nieuw licht op de zaak en werkt het verfrissend in je sexleven... alvast bedankt voor de reacties... FRANKZINNIG (xxx) Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
wie van jullie heeft haar vriend weleens in de kont genomen met een (oversize) voorbinddildo?
nee voor diegenen die nog geen ervaring hebben op dit gebied: wat houdt je tegen? waarom probeer je het niet? vrees je de noodzaak iets nieuws te proberen, de angst voor het onbekende? je kan het ook zo zien: misschien werpt het totaal nieuw licht op de zaak en werkt het verfrissend in je sexleven... we hebben beide geen behoefte, mag dat ook? ![]() groetjes + kusjes en knuffels ikheetfroukje Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gooo SGP fijn dat je het zo goed begrijpt! god zegene je |
![]() |
|
uhm.. *gatver*
ten eerste zou ik het zelf niet willen doen... wat voor lol beleef ik eraan als ik een dildo in de kont van m'n vriend ram? ten tweede zou hij het zeker niet willen ten derde lijkt het me gewoon vies, ik bedoel, ik heb geen lul, live with it! als ie dat zo graag wil dan zoekt ie maar een gozer. maar hij is 100% straight. bij twee meisjes kan ik me dit nog wel voorstellen, ook dan lijkt het me een beetje raar, maar goed, het kan. je sexleven hoeft toch niet gelijk saai te zijn als je dit soort dingen niet wil doen??!!! en over dat incasseren... ![]() meisjes kunnen ook plezier beleven aan sex hoor... (in case you haven't noticed) maar ff een vraagje: heb jij het wel is gedaan dan??? (geincasseerd)
|
![]() |
je vraagt je af wat voor lol je eraan beleeft om een (voorbind)dildo in de kont van je vriend te rossen.. nu zou ik het me kunnen voorstellen dat het cool is om de rollen een keer om te draaien, dus dat HIJ een keertje degene is die incasseert (daar bedoel ik mee dat HIJ in ontvangst neemt, "bezoek krijgt", in plaats van "op bezoek gaat")
vanzelfsprekend verschillen de meningen hierover.. je zegt dat je vriend dit niet zou willen, maar als jij het wel heel graag wil, vind ik dat hij geen keus heeft.. als hij echt van je houdt, zal hij uiteindelijk wel moeten toestemmen.. je zegt wel "ik heb geen lul, live with it", maar dat slaat eigenlijk nergens op.. een vergelijking is zelfbevrediging.. je kan daarbij namelijk ook zeggen "ik heb geen partner, live with it" en vervolgens gewoon maar niet klaarkomen, maar toch doen mensen aan zelfbevrediging.. waarom zou je dan ook niet ff een lul faken? ik zie het verschil niet.. vanzelfsprekend is je sexleven niet gelijk saai als het meisje geen anale sex uitoefent op haar vriend middels een synthetische penis, maar misschien, als de jongen een keertje voelt hoe het is, dat hij beter weet hoe hij in het vervolg te werk moet gaan.. ik persoonlijk heb nog nooit "geïncasseerd", maar als ik een vriendin had die een keertje met een voorbinddildo aan kwam zetten, zou ik misschien wel overstag gaan.. ik bedoel: je moet alles een keer proberen in je leven, vind ik.. en dan bedoel ik "alles binnen grenzen".. voor sommigen ligt hier misschien de grens, maar voor sommigen ook niet, en ik wil graag horen hoe jullie erover denken, waar jullie grens ligt... FRANKZINNIG Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:33. |
![]() |
|
![]() |
Als het er om gaat de rollen eens om te draaien, hoeft dat toch niet meteen zeer letterlijk met penetratie. Wij draaien graag de rollen om, dan ben ik gewoon degene die het initiatief neemt en hem "neem". Of liever gezegd, in plaats dat hij in mij komt, laat ik mezelf over hem heen zakken en ik berijd hem. Vind-ie geweldig. Een meisje wat hem zo graag wil hebben dat ze hem gewoon pakt.
Ik vind het ook wel eens prettig om helemaal aan hem overgeleverd te zijn, dan ben ik degene die "gepakt" wordt. Het is dan altijd een verrassing wat hij allemaal met me gaat doen en ik mag lekker lui zijn. En andere keren gaat het volledig gelijk op. Maar om hem nou in zijn gat te porren met een ding, waar ik zelf dus niets van kan voelen.... En het moest perse een voorbinddildo zijn toch? Het gaat dan niet om de lol van prostaatstimulatie, maar om het gevoel van onderdanigheid, van genomen te worden. Tja, vragen staat vrij, maar kijk niet raar op als ze niks anaals wil. Maar ik zie niet in waarom ze het vervelend zou vinden om een keer de dominante partij te zijn. Ik zou het zelfs heel vervelend vinden voor een man om altijd maar al het werk te moeten doen en het initiatief te moeten nemen en te bepalen wat er wanneer in welke houding gebeurt. Dat kun je best eens wat eerlijker verdelen. Als je haar vertelt dat je het opwindend zou vinden als ze eens de baas zou spelen in bed, kan ik me niet voorstellen dat ze dat weigert. Als zij het ook leuk blijkt te vinden, kun je altijd verder gaan. Alles mag , zolang je het allebei maar leuk vindt.
||||||
Citaat:
Citaat:
ik zou het sowieso niet willen. en als ik het wel zou willen vind ik het geen vanzelfsprekende zaak dat hij dan maar met mijn keus mee moet gaan. bij sex heeft ieder een keus. als je niet wil, dan wil je niet. en dat 'als hij echt van je houdt zou ie het doen' vind ik dus echt gelul. als je echt van elkaar houdt, dan dwing je elkaar niet tot dingen die de ander niet wil. Citaat:
dit vind ik een rare vergelijking. als je seks hebt met je partner hoef je ook niet altijd te komen, en zelfbevrediging is niet automatisch een vervanging voor een partner. ik zie het verschil wel. ik zal niet zeggen dat het niet 'hoort, dus het is fout'. alles kan, maar ik vind het gewoon onlogisch. waarom zou ik een dildo in zijn kont steken??? ik bedoel, ik voel er niks van, dus waarom zou ik het zo graag willen? Citaat:
hoe hij het vervolg te werk moet gaan??? als je iets niet lekker vind, of iets anders wil, dan kan je dat toch gewoon zeggen? ik ga toch ook niet zijn anus beffen zodat hij kan zien hoe hij het bij mij moet doen? en een synthetische penis is heel anders dan een echte (lijkt mij). Citaat:
en ik zou zeggen: veel plezier he, en gebruik veel glijmiddel...
|
![]() |
Ik zou dat nooit doen, zo'n neplul.. spijt me wel maar ik geil niet op plastic en dergelijke. Ik heb ook niet de neiging mijn vriend van achteren te grijpen. Ook als ik een vriendin had zou ik liever op een andere manier seks met haar hebben.
De plastuit op lowlands was tot daaraan toe..
|
![]() |
Ik heb mijn vriendje vershillende malen anaal genomen met een voorbinddildo. eerst omdat hij dat graag wilde, ik had veel voor hem over, maar later begon ik het zelf ook erg aangenaam te vinden. Ik hoef niet zonodig altijd zelf ook wat te voelen, het in en uitglijden van zo'n ding vind ik eigenlijk een prachtig gezicht.
Ik snap ook wel wat je bedoeld met dat hij ook eens moet voelen wat incasseren is. Ik snap niet waarom hier zo negatief over gereageerd wordt, want persoonlijk, mijn vriendje trouwens ook, vind ik het heerlijk om zogenaamd te 'incasseren'. Ten slotte, wat voor velen van jullie waarschijnlijk geen reden is om het te doen, is dat het mij een bepaald gevoel van macht geeft. Het is een extra stimulans. Ik probeer daarom ook zo hard mogelijk, soms tot bloedens toe... ik heb de voorgaande reakties gelezen, en jullie zullen het daarom ook wel vreemd vinden, maar het bevalt ons gewoon erg goed, en ik durf te beweren dat het onze relatie veel goed doet! ik wil jullie obsoluut niet dwingen, maar probeer het gewoon eens, dat kan geen kwaad... ps) ik en mijn vriendje zijn echt geen freaks, of hoe je dat ook mag noemen... joris, ik hou van je! Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb geen angst voor het onbekende, ik ben gewoon arm en gierig ![]() Maar misschien ook wel niet... Ik wil het best uitproberen hoor. Geef me maar een voorbinddildo en roep m'n vriend erbij ![]() Citaat:
SARAHBRESSERS Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nooit gedaan, maareh... op aanvraag, denk ik. Ikzelf zou er niet echt op kicken, maar als hij het lekker vind word het vanzelf leuk lijkt me. Eigenlijk net als pijpen, dat doe ik ook niet voor mezelf.
Op zich lijkt het me wel apart om eens in 'zijn positie' te zijn en te moeten stoten. En je hebt van die dubbele dildo's die zo gevormd zijn dat het ene eind bij de drager kan stoten terwijl er dan ook een 'bruikbaar' eind vooruit komt...
|
Verwijderd
|
hehe lijkt me wel een uhm 'leuke' maar ook pijnlijke ervaring. Kheb geen idee of het lekker zou zijn, maar ach.. kwil het best wel eens proberen
![]() De gedachte dat zij de dominante rol heeft en alle touwtjes in eigen handen heeft en ik mij maar moet overgeven aan haar, das best opwindend hoor.. (Al is dit wel een nogal 'extreme' manier om in de praktijk uit te voeren) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:37. |
![]() |
|
Ik vind wel dat als een jongen graag anale sex heeft met z'n vriendin, hij niet moet roepen 'gatver ben je gek ofzo' als het hier over gaat.
Van mij hoeft er niets 'voor wat hoort wat' op deze manier, maar als je partner zich door jou anaal laat nemen vind ik dat je dit zelf op z'n minst zou moeten overwegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als zij het doet speciaal voor jou (de jongen) vind ik dat je dan inderdaad niet moet reageren met "bah, gatver" wanneer zij hetzelfde voorstelt aan jou Als zij degene is die het graag wilt, en er zowat om smeekt.. das dan weer een ander verhaal. Maar helaas komt dat nauwelijks voor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik verbaas me eigenlijk wel een beetje over de reacties in dit topic. Anale sex kan heel lekker zijn hoor, als je het goed doet...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wanneer die jongen in zo`n situatie zegt van "ahh nee bah" wanneer aan hem word gevraagd of ie zich anaal wilt laten neuken... zou ik het hem niet kwalijk nemen En ja ik vebaas me er ook over, zo vies is het toch niet ![]() |
![]() |
|
ik vind het niet nodig dat iemand een plastic staaf in mijn aars ragt en als mijn vriendin niet anaal wil dan respecteer ik dat. niet dat ik die behoefte (al) heb, maar toch.
maar voor de dames die zich afvragen wat voor hun het plezier is...er bestaan "dubbeldildo's". dan gaat het ene eind in jouw vagina en het andere eind in zijn anus......
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hehe maar lijkt me wel komische, beide op handen en knieen.. elkaar billen tegenover elkaar ![]() |
![]() |
|
|