![]() |
MEISJES,
wie van jullie heeft haar vriend weleens in de kont genomen met een (oversize) voorbinddildo? voor diegenen die hier ervaring mee hebben: waarom doe je zoiets? wat zijn je beweegredenen? wilde je de rollen een keer omgedraaid hebben? weten hoe het is om als jongen een meisje van achteren helemaal vol te blaffen? heb je later spijt gekregen? voor diegenen die nog geen ervaring hebben op dit gebied: wat houdt je tegen? waarom probeer je het niet? vrees je de noodzaak iets nieuws te proberen, de angst voor het onbekende? je kan het ook zo zien: misschien werpt het totaal nieuw licht op de zaak en werkt het verfrissend in je sexleven... alvast bedankt voor de reacties... FRANKZINNIG (xxx) Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:32. |
![]() |
maar denken jullie niet dat het noodzaak is dat de jongen ook eens voelt hoe het is om te incasseren?
|
![]() |
Daar hoef je toch geen homo voor te zijn?
|
![]() |
frankzinnig schreef:
FRANKZINNIG ![]() Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:34. |
![]() |
Nee, maar het lijkt me wel iets
KuS eN kNuFfEl Flemmie Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:34. |
![]() |
QT Earl schreef:
Nee, maar het lijkt me wel iets KuS eN kNuFfEl Flemmie Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 18:35. |
![]() |
Engolie schreef:
Wat heb jij nou voor een Avatar? |
![]() |
Een steenpuist
|
![]() |
QT Earl schreef:
Een steenpuist
zekers...
maar om toch nog ff ontopic te komen, waarom oversized ![]() ![]()
Verwijderd
Ik denk dat geen van ons beiden daar genot aan zal beleven.
|
![]() |
Opzich ben ik de beroerdste niet, en wil ik best veel proberen, maar me anaal laten nemen lijkt me niet echt wat.
zijn er inmiddels al mensen die het aan den lijve hebben mogen ervaren?
|
![]() |
Geen sites posten aub!!!!
Opletten Angel, dit is een up van 2003!
![]()