Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 18:46
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Ik heb al een paar keer met een meisje gezoend..
en het was maar voor de gein.. de eerste keer deed ik het om het gewoon te doen.. ik was nieuwsgierig..
en de tweede keer had ik net iets te veel op.. dus just went with the flow..

maar ik heb een vriendin.. waarmee ik ook een x heb gezoend..
ik weet niet wat ik moet denken.. ik ben niet verliefd op haar.. maar ik denk heel vaak aan haar.. meer dan aan een gewoone vriendin..

ik weet dat ik lesbisch ben.. want ik val namelijk nog gewoon op jongens..

maar.. als ik nou wel op haar val... hoe kan ik het tegen haar zeggen.. en vragen wat zij ervan vindt.. zonder ons vriendschap op het spel te zetten??

*** Let AUB niet op mijn Nederlands (Gramatika) ... Ik ben Amerikaans.. ***
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 18:48
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Miss Unafraid schreef op 29-06-2004 @ 19:46 :

Oud 29-06-2004, 18:49
pyres
pyres is offline
bi dus
Oud 29-06-2004, 18:50
Verwijderd
Je vriendeschap zet je sowieso op het spel als je het vraagt???

Moeilijke keuze,... wat telt voor jou het zwaarst?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:50
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Sorry.. Mijn Excuses...

"Ik weet dat ik NIET lesbisch ben... "

Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 18:58
Verwijderd
mischien nu met rust laten
als je echt verleifd word op een meisje
er nog maar eens goed overna denken
mischien waren die zoenen gewoon uitproberen
je weet nu wat het is
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:02
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Dat begrijp ik ook wel..

maar het is wel zo dat steeds als ik haar weer zie.. dan denk ik aan dat zoen..
en denk ik dat ik het weer wil doen.. maar straks vertel ik het.. en dan wil ze niets meer met me te maken hebben...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:06
Verwijderd
Ik vind het een beetje onzin om argumenten te gebruiken als 'nieuwsgierigheid' en 'dronken zijn'.

Je bent waarschijnlijk gewoon bi. Leuk toch? Heb je meer keuze. Maar tenzij je ervan overtuigd bent dat zij iets wil - en jij ook, is het zinloos om het tegen haar te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 19:08
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Daar zit wat in..

Thanks...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:03
Mimosa
Mimosa is offline
Weet je zeker dat je niet lesbisch bent. Het komt er zo uit alsjof je niet wil dat je lesbisch bent maar misschien ben je wel gewoon bi. Natuurlijk hoeven fantasieën de werkelijkheid niet te reflecteren maar als je je ziet kussen met haar kan het toch best dat je bi bent. En dat lijkt me niet te verbergen achter 'dronken zijn' en 'nieuwsgierigheid'.
Maar goed, ik ken je natuurlijk niet maar zoals je het in die paar zinnen neerzet lijk je wel bi...
Oud 29-06-2004, 21:06
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-06-2004 @ 20:06 :
Ik vind het een beetje onzin om argumenten te gebruiken als 'nieuwsgierigheid' en 'dronken zijn'.
Hoezo? Bij mij was dat een excuus hoor, en ik heb geen gevoelens voor meisjes. Leg me ns uit! Ik vind nieuwschierigheid een goed excuus. En dronkenheid is natuurlijk altijd een kutexcuus maar wel een begrijpelijk excuus.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:22
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
*$tylo* schreef op 29-06-2004 @ 22:06 :
Hoezo? Bij mij was dat een excuus hoor, en ik heb geen gevoelens voor meisjes. Leg me ns uit! Ik vind nieuwschierigheid een goed excuus. En dronkenheid is natuurlijk altijd een kutexcuus maar wel een begrijpelijk excuus.
Ik ben t helemaal met je eens heel veel meisjes zeggen dat ze best nog wel eens met een meisje zouden willen zoenen ooit, gewoon om t mee te maken enzo, uit nieuwsgierigheid...
Oud 29-06-2004, 21:27
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
DiaNNe>!!! schreef op 29-06-2004 @ 22:22 :
Ik ben t helemaal met je eens heel veel meisjes zeggen dat ze best nog wel eens met een meisje zouden willen zoenen ooit, gewoon om t mee te maken enzo, uit nieuwsgierigheid...
thnx
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:51
Verwijderd
Ik vind het onzin omdat ik zelfs al zou ik ladderzat zijn (en dat gebeurt regelmatig) nog niet eens op het idee zou komen een gozer te zoenen, gadverdamme zeg.

Maarja, (hetero-)meisjes zullen er dan wel anders over denken.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 22:23
Dzjes
Dzjes is offline
Vele meisjes denken er idd anders over ook omdat homo's minder geaccepteerd worden door andere mannen denk ik, dan dat de lesbiennes door vrouwen (of de maatschappij, tis maar hoe je het bekijkt ) worden geaccepteerd.

Ontopic : Je moet nu eerst maar voor jezelf uitmaken of je echt wel verliefd bent op haar. Sowieso zet je je vriendschap op het spel, maar dat hangt er dan ook vanaf wat voor een persoon dit meisje is. De ene persoon reageert rustiger op een liefdesverklaring vh zelfde geslacht dan de andere.. ik zou nu gewoon afwachten, en dan nog verder zien.. weet deze vriendin dat je bi bent?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 08:13
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 29-06-2004 @ 22:51 :
Ik vind het onzin omdat ik zelfs al zou ik ladderzat zijn (en dat gebeurt regelmatig) nog niet eens op het idee zou komen een gozer te zoenen, gadverdamme zeg.

ja maar dat is hoe JIJ bent.....
Oud 30-06-2004, 08:26
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:

Vrouwen zijn gewoon geiler
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 09:48
Miss Unafraid
Miss Unafraid is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 29-06-2004 @ 23:23 :
Vele meisjes denken er idd anders over ook omdat homo's minder geaccepteerd worden door andere mannen denk ik, dan dat de lesbiennes door vrouwen (of de maatschappij, tis maar hoe je het bekijkt ) worden geaccepteerd.

Ontopic : Je moet nu eerst maar voor jezelf uitmaken of je echt wel verliefd bent op haar. Sowieso zet je je vriendschap op het spel, maar dat hangt er dan ook vanaf wat voor een persoon dit meisje is. De ene persoon reageert rustiger op een liefdesverklaring vh zelfde geslacht dan de andere.. ik zou nu gewoon afwachten, en dan nog verder zien.. weet deze vriendin dat je bi bent?
ik denk niet dat ik verliefd op haar ben.. maar ik voel wel meer voor haar dan voor een gewoone vriendin.. en als ik eerlijk mag zijn.. ben ik mischien wel een beetje bang.. (ook al weet ik niet psies waarvoor..)

het is gewoon allemaal CONFUSING!! maar dat hoort er geloof ik wel bij.. tenminste.. dat denk ik.. bij puber zijn..

en ik wou gewoon ff iedereen bedanken voor al je advies.. ik heb er wel wat aan.. THANKS...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 10:55
kimberley
kimberley is offline
Njah, heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt als jij, uitgeprobeerd met meisjes te zoenen enzo.
Ik zat gewoon in een fase van alles uitproberen en kijken wat ik nou echt was. Ik vond het gewoon heel raar dat ik uiteindelijk met dat meisje had gezoend, en dacht ook vaak aan dr. Heb getwijfeld of ik geen bi was ofzo, maar er toch achter gekomen dat ik 100% hetero ben, ik voel namelijk echt niks meer voor meiden, en dat ik zo vaak aan dat meisje dacht was gewoon omdat (ehh hoe leg je dat uit) dat het heel vreemd was dat ik dat gedaan had.
Het was voor mij gewoon een uitprobeer-fase, zou bij jou ook kunnen zijn.

Misschien gaat het gevoel voor meisjes bij jou niet weg en ben je inderdaad bi, njah, so what
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 12:49
Verwijderd
Citaat:

Maar dan hoef je toch niet direct biseksueel te zijn.

Ik heb ook gezoend met meisjes, uit nieuwschierigheid, lol, weet ik veel wat, gewoon gedaan. Maar toen ik de kans had seks te hebben met een meisje, had ik hier toch erg weinig zin in. Ik vind vrouwenlichamen echter veel mooier en kijk meer naar meisjes dan naar jongens. Verliefd op een meisje ben ik nog nooit geweest en nieuwschierig naar seks met ook niet.

Nou ja. In welk hokje zit ik dan?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:33
Hagel
Hagel is offline
Je bent gewoon een puber..? Mensen gooien zo snel met "ik ben bi" en zovelen komen daar ook weer op terug. Wat is er mis met een beetje experimenteren? Maak je niet druk je komt er vanzelf wel achter wat jou ding is.
Oud 01-07-2004, 15:13
aapmens
aapmens is offline
Een vriend van mij bekende pas dat 'ie homo is en dat 'ie mij leuk vond, ik zei dat ik geen homo was, en daar bleef het bij, nog gewoon goede vrienden enzo,
Is juist gein, als ik naar meiden aan het kijke ben en hij ist erbij, loopt er soms een jonge voorbij, en dan zo: Is dat niks voor jouw?

gewoon vertellen, vat ze het verkeerd op is ze mischien toch niet zo'n goede vriendin ( !! )

greetz

aapmens
Oud 01-07-2004, 15:26
loveflower
loveflower is offline
Citaat:
Miss Unafraid schreef op 29-06-2004 @ 19:46 :
Ik heb al een paar keer met een meisje gezoend..
en het was maar voor de gein.. de eerste keer deed ik het om het gewoon te doen.. ik was nieuwsgierig..
en de tweede keer had ik net iets te veel op.. dus just went with the flow..

maar ik heb een vriendin.. waarmee ik ook een x heb gezoend..
ik weet niet wat ik moet denken.. ik ben niet verliefd op haar.. maar ik denk heel vaak aan haar.. meer dan aan een gewoone vriendin..

maar.. als ik nou wel op haar val... hoe kan ik het tegen haar zeggen.. en vragen wat zij ervan vindt.. zonder ons vriendschap op het spel te zetten??

*** Let AUB niet op mijn Nederlands (Gramatika) ... Ik ben Amerikaans.. ***
Als het een goede vriendin van je is zou ze het moeten accepteren als je gevoelens voor haar zou hebben.
Bovendien denk ik dat zij ook wel twijfelt omdat jullie een x aantal keren gezoend heb.

Veder vindt ik meiden liefde geweldig om te zien .
Oud 01-07-2004, 17:22
GUANO APES!!
GUANO APES!! is offline
hardstikke lekker is dat bi zijn, bent ik ok
Oud 01-07-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 30-06-2004 @ 14:33 :
Je bent gewoon een puber..? Mensen gooien zo snel met "ik ben bi" en zovelen komen daar ook weer op terug. Wat is er mis met een beetje experimenteren? Maak je niet druk je komt er vanzelf wel achter wat jou ding is.
Bi zijn is toch heel erg hip en altoverantwoord. Je weet toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hagel schreef op 30-06-2004 @ 14:33 :
Inderdaad. En dan merk je dat je (ook?) op meisjes valt. Okay, fijn, leuk, einde verhaal toch?
Oud 01-07-2004, 17:28
Verwijderd
Alsof er een soort handleiding voor de mens is: 'bij drie of meer seksuele contacten met meisjes bent U bi'.

Wow, ik klink ineens heel erg ruimdenkend nu, maar je moet gewoon doen wat je goed vindt voelen en niet per se een benaming eraan willen geven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:55
Cookie
Cookie is offline
ey

ik denk niet dat je gelijk bi bent, en als dat wel zo zou zijn is dat tog alleen maar leuk (als je aan het idee gewent bent geraakt)

dat je vaak aan dat meisje denkt betekent niet dat je verlieft bent. als ik bijv een keer met een jongen gezoend heb dan denk ik ook vaak aan hem, zonder dat ik verliefd op hem ben.
Oud 01-07-2004, 20:30
loveflower
loveflower is offline
Ik snap ook niet wat er aantrekkelijk aan mannen is, vroeger had ik het idee dat alle meiden lesbi waren, mannen zijn toch niet mooi?
Oud 01-07-2004, 20:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
RayMania schreef op 29-06-2004 @ 19:48 :
Je wilt toch niet zeggen dat je dat niet begreep als taalfoutje he?
Reageren

Regels voor berichten