Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 20:14
Starrie
Starrie is offline
dat ik niet meer zoveel zin heb in seks?
Ik bedoel... we doen het pas een maand of drie maar de laatste tijd heb ik er gewoon bijna geen zin meer in. Maar ik voel me ook niet gelukkig thuis enzo. Gewoon rotsituatie.
Maar ik vind het zo vervelend voor mijn vriend want hij heeft gewoon echt altijd zin! En dan wil ik weer es niet. Heb nu bijvoorbeeld al een week gewoon geen zin gehad.
Heeft nog iemand dit? Het is echt niet zo dat ik hem niet aantrekkelijk vind ofzo hoor!
Ik zit er toch wel mee.
Oud 15-05-2002, 20:23
Rosie
Rosie is offline
Hmm, das vervelend. Ik denk dat het door je thuis situatie.
Als je het uitlegt aan je vriend snapt hij het denk ik wel.
En die zin komt vanzelf wel weer.
Misschien moeten jullie het eens op een andere plaats doen na een avondje uit, dan heb je andere dingen aan je hoofd enzo..
Misschien helpt dat.
Sterkte ermee..

*Rosie*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:27
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Hmm, das vervelend. Ik denk dat het door je thuis situatie.
Als je het uitlegt aan je vriend snapt hij het denk ik wel.
En die zin komt vanzelf wel weer.
Misschien moeten jullie het eens op een andere plaats doen na een avondje uit, dan heb je andere dingen aan je hoofd enzo..
Misschien helpt dat.
Sterkte ermee..

*Rosie*
thx voor je advies.
Ik heb het hem al vaker uitgelegd. En hij begrijpt het ook zegt hij maar ik vind het toch vervelend als je begrijpt!
tja misschien moet ik het maar eens proberen na een avondje uit maar ik weet niet of het helpt. Hij heeft me vandaag wel belooft dat hij het vrijdag heel gezellig gaat maken bij hem met kaarsjes enzo. Dan heb ik wel zin denk ik, maar niet omdat we dan seks gaan hebben maar omdat dat intiem en romantisch is. Ik vind het heel er vreemd!
Oud 15-05-2002, 20:38
GeNeVa
GeNeVa is offline
Het is natuurlijk heel normaal dat je thuis-situatie effect heeft op of je zin hebt of niet!

Probeer het anders wat gezellig, romantisch te maken. Kleed je leuk aan, mooie lingerie enzo.

Misschien dat het helpt!

Suc-6
Oud 15-05-2002, 20:40
Rosie
Rosie is offline
Ja, wel raar. Maar bij mij is het altijd zo dat als we bij elkaar zijn en we slapen bij elkaar dan komt t er eigenlijk altijd wel van.
En probeer het dan zo te doen als je uit bent geweest dat je alleen op hem richt, dan moet hij maar zorgen voor kaarsje zoals je al zei haha en beeje masseren ofzow..
Maar ik snap dat je zoiets hebt dat je het lullig vind voor hem. Dat schuld gevoel. Dat heb ik ook weleens, maarja, neem maar van mij aan, dan genieten ze er de volgende keer alleen maar meer van!

Succes

*Rosie*
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 20:49
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Ja, wel raar. Maar bij mij is het altijd zo dat als we bij elkaar zijn en we slapen bij elkaar dan komt t er eigenlijk altijd wel van.
En probeer het dan zo te doen als je uit bent geweest dat je alleen op hem richt, dan moet hij maar zorgen voor kaarsje zoals je al zei haha en beeje masseren ofzow..
Maar ik snap dat je zoiets hebt dat je het lullig vind voor hem. Dat schuld gevoel. Dat heb ik ook weleens, maarja, neem maar van mij aan, dan genieten ze er de volgende keer alleen maar meer van!

Succes

*Rosie*
thx voor you advice. Ik zal vrijdag eens zien. Ik denk/hoop dat het ook wel weer over gaat want in het begin had ik echt ook gewoon super vaak zin.

Regels voor berichten