Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De tekening is trouwens niet te zien... Edit: ah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() de kleurovergangen (bijv groen/bruin): met bruin eerst te ver doorgetekend, daana dik groen eroverheen totdat het mengt, dan over de scheidslijn die je dan toch krijgt wat minder bruin eroverheen, en zachtjes weer met groen eroverheen, dan weer met bruin, en dat heb ik met m'n vinger heel licht uitgeveegd over groen totdat het netjes doorliep. de fijne lijntjes: eerst met wit krijt het stukje ondergrond gekleurd, of in ieder geval het gedeelte waar geen groen/bruin mag zitten, dan met de achterkant van m'n krijtje het lijntje getekend, en als ik dan eventueel te dik krijt neerzette, met een inktpennetje het krijt weggekrast (ging makkelijk ivm de witte krijtlaag daaronder).
||
Citaat:
![]() maar het is nagetekend he, ik heb het niet zelf verzonnen
||
Citaat:
![]() ![]() Wat betreft het gedeelte voor het oor etc., daar heb je gelijk in. Ik zie het nu pas. Dank ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|