Advertentie | |
|
![]() |
|
kazaa slaat mn computer altijd van op hol...
ik heb nu winmx een simpele uitvoering van het kazaa-idee. maar dan zonder reclame enzo. Alleen bij mij werkt het wat irritant omdat hij een download bijna nooit voltooid of gaat loaden.. nougoed, ik ga soulseek maar 'ns proberen. maar volgens mij is dat wat ingewikkeld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl een centraal topic is? ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik heb niet alles gelezen, maar ik heb sgijt.... Gebreuk BitTorrent dat is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, www.suprnova.org voor verdere informatie
|
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Zelf ga ik voor een multi-p2p client, mldonkey! Want deze kan meerdere populaire netwerken aan
Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 17:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je op KaZaA een nieuw album wilt downloaden krijg je echt heel veel zooi: allemaal verschillende lengtes, groottes, bitrates... vaak zijn het dan dummy's: het refrein 14 keer herhaald of een trein (klereherrie)...
Ik gebruik KaZaA alleen voor b-sides enzo, die hebben meestal geen verschillende lengtes omdat er maar één van is. Ook voor pop-troep gebruik ik KaZaA. Voor de rest alléén maar Soulseek, sluit aan op mijn smaak qua muziek, maar wel veel queues en slechte zoekfunctie.
||
Offtopic: Waarom zou je met kazaa de losse mp3's binnenhalen terwijl je met emule meteen de hele cd kan binnenhalen?
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Bij soulseek willen mijn downloads bijna nooit beginnen.
Kazaa vind ik toch iets beter, veel sneller en als het niet SUPERvreemd is, vind je het meestal wel.
||
Citaat:
![]() ik gebruik zelf alleen soulseek, vind kazaa maar niks. En ik vind Browse user files wel leuk, kijken van welke muziek ie houdt. Tja, soms doet soulseek beetje gaar, zoeken doet het niet of zo.. Maar jah voor de rest ben ik zeer tevreden over slsk ![]()
||
Citaat:
Soulseek gebruikt dezelfde download techniek als die van KaZaa. Maar goed, ik verwijs graag iedereen naar [Centraal] Filesharing topic En ik raad Wilco aan om de zoekfunctie van dit forum te gebruiken.
Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 11:12. |
![]() |
|||
Offtopic:
Citaat:
Citaat:
|
Goed, hier hebben we dus het Centrale Filesharing topic voor.
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=829682
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Intwine - perfect Stinger | 38 | 05-10-2004 09:34 | |
Muziek |
Instrumental nummer maken? Roxjuh | 30 | 22-09-2004 12:21 | |
Muziek |
Gitaar noob. Dop_16 | 23 | 01-09-2004 21:19 | |
De Kantine |
limited acces slipknot1.com lulfiep | 15 | 26-05-2004 21:39 | |
Lifestyle |
Wat de fuck heb jij vandaag gedaan dat te maken had met je lifestyle? Verwijderd | 497 | 24-05-2004 23:50 | |
Software & Hardware |
KaZaA Lite++ stopgezet??? Verwijderd | 23 | 21-12-2003 22:18 |