Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 19:08
Allisson
Allisson is offline
Ik ben bijna 15 jaar en ik heb veel vet over mijn broek heen hangen aan de zijkant. Ik weeg 56 en dat is redelijk normaal denk ik voor mijn leeftijd en lengte (1,72).
Ik train nu al langer dan een half jaar op fitness. En ik heb er een betere conditie van gekregen en mijn lichaam is ook wat strakker geworden maar dat vet blijft en ik vind het super lelijk.. en buikspieroefeningen werken bij mij ook niet echt.

Ik hoop dat iemand een tip heeft!

Groetjes All.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:23
Dzjes
Dzjes is offline
Eh, is niet lullig bedoeld,
maar mss een grotere maat kopen?

Verder, buikspieroefeningen doen.. En ben je er zeker van dat je vet eroverheen hebt hangen? Dat het niet gewoon vel is, of dat je je gewoon iets inbeeld?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:26
Konijn
Konijn is offline
Ik denk dat je gewoon vrouwelijke rondingen begint te krijgen, en daar valt echt niks tegen te doen. Je gewicht is onderin het 'gezond-gedeelte', je moet niet heel veel lichter worden hoor.
Als je lichaam strak is verder, kun je niet veel doen aan 'vet aan de zijkant', dat zijn nou eenmaal je heupen. En staat altijd beter dan dat je recht als een plank naar beneden loopt. (Maar dat is natuurlijk subjectief).
Oud 08-07-2004, 20:35
squat
squat is offline
Met buikspieroefeningen zal je inderdaad niets aan dat vet doen nee. Je zal moeten dieeten als je van dat vet af wil. Dieeten betekent niet niets eten, zoek informatie erover voor je eraan begint.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:43
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
squat schreef op 08-07-2004 @ 21:35 :
Met buikspieroefeningen zal je inderdaad niets aan dat vet doen nee. Je zal moeten dieeten als je van dat vet af wil. Dieeten betekent niet niets eten, zoek informatie erover voor je eraan begint.
Bro jij bent niet dé SQUAT van dbb.com maar volgens mij zit je daar wel ?
Oud 09-07-2004, 10:58
squat
squat is offline
Jup. Wat zou squat hier nou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 11:43
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
squat schreef op 09-07-2004 @ 11:58 :
Jup. Wat zou squat hier nou moeten doen.
De nieuwste pré contest tips opdoen
Oud 09-07-2004, 12:16
Verwijderd
Je hebt een mooi gewicht hoor, niks aan doen.
En ja, het zijn gewoon je heupen vrees ik, en het is natuurlijk niet mooi als er grote kwabben over je broek hangen, maar rondingen zijn niet verkeerd. Gewoon broeken dragen met een minder strakke 'bovenkant'.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 13:22
Fade of Light
Fade of Light is offline
Hint: STOP met buikspieroefeningen. Dat is een van de grootste misconcepties van de meeste mensen. Als je buikspieroefeningen doet dan train je je buikspieren, maar je verbrandt niet zoveel vet. Maar je moet juist dat vet weghebben! Lokaal vet verbranden door buikspieroefeningen gebeurt niet.

Oftewel: goed dieet en een goede manier om vet te verbranden (cardio-achtige dingen?) en stoppen met buikspieroefeningen, dan krijg je een plattere buik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 13:50
MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-07-2004 @ 14:22 :
Hint: STOP met buikspieroefeningen. Dat is een van de grootste misconcepties van de meeste mensen. Als je buikspieroefeningen doet dan train je je buikspieren, maar je verbrandt niet zoveel vet. Maar je moet juist dat vet weghebben! Lokaal vet verbranden door buikspieroefeningen gebeurt niet.

Oftewel: goed dieet en een goede manier om vet te verbranden (cardio-achtige dingen?) en stoppen met buikspieroefeningen, dan krijg je een plattere buik.
Het wil evenwel helpen als er een redelijke spiertonus is in de abs. Dat voorkomt dat hangerige uiterlijk van de vetmassa voor een groot deel. 2x per week buikspieren is overigens wel genoeg hoor

Regels voor berichten