Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 14:56
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
Hey allemaal
De vraag is waarschijnlijk al duidelijk, hoeveel tijd heb jij s'morgens nodig om er een beetje deftig weer uit te zien?
En wat pak je zeker mee bij een overnachting op verplaatsing? Waar kan je dus echt nie zonder bij je ochtend ritueeltje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2005, 14:59
Verwijderd
Inclusief douchen en ontbijten een uur.

Wat is verplaatsing? Bij iemand logeren ofzo?

Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:08
ZerO
ZerO is offline
deftig wat een kutwoord
maar ik heb toch zeker een uur nodig 's ochtends en ik blijf altijd veel te lang in de spiegel kijken en dan moet ik op het laatst opschieten en dan heb ik nooit tijd om iets te eten en vergeet ik ook van alles mee te nemen

Ja en wat ik 's ochtends echt nodig heb is water, een tandeborstel, tandpasta , mascara, zeep, parfum, en schone kleren

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:10
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
sorry voor het kutwoord dan ja op verplaatsing bedoel ik ergens anders gaan overnachten.
Zitten jullie daar dan ook even lang in de badkamer of anders?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:11
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 21-02-2005 @ 15:59 :
&Ik heb nodig; water, tandenborstel, schoon ondergoed, tandpasta
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:16
Verwijderd
ohja tandenborstel & tandpasta natuurlijk ook, en deo.

en ik heb ook altijd haast omdat ik in de laatste 5 minuten nog honderd dingen moet doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:16
Igorrrai
Igorrrai is offline
Geen nieuwe kleren?
Oud 21-02-2005, 15:19
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
's Ochtends heb ik zeker 1 uur en een kwartier nodig als ik alles wil kunnen doen wat ik normaal doe:10 minuten douchen, 20 minuten even rustig afdrogen, en relaxe kleren bij elkaar sprokkelen, lenzen in doen en tas pakken, half uur eten/krant lezen/muziekje luisteren en kwartiertje haar doen, tandjes poetsen en geurtje op doen.
Tuurlijk kan het allemaal veel sneller als het moet.

Als ik ergens blijf maffen en ik weet het van te voren, neem ik zeker alles aan kleding 1x nieuw mee. Verder gaan mee een handoek, wax, tandenborstel, een paar daglenzen, flos, deo en geurtje.

Verder heb ik voor de improvisatie, als ik zomaar ergens blijf maffen, altijd een paar extra daglenzen bij me.

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:21
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Ligt er aan..
Als het moet binnen 5 minuten, eten, aankleden, gezicht wassen, snel tanden poetsen..

Maar soms neem ik er uitgebreid de tijd ervoor en duurt mijn ochtend gerust 4 uur ..
Oud 21-02-2005, 15:26
saturday
saturday is offline
45 minuten ongeveer
Eerst douchen 15
Daarna kleren aandoen, tandenpoetsen, make-up etc. 15
En dan nog eten. 15.

Nodig:
Washandje, zeep, water, shampoo, handoeken, tandenbostel, tandpasta, schoon ondergoed, kleding, mascara, oogpotlood(soms), deo, geurtje. En eten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 15:29
AngelLena
AngelLena is offline
Ik heb er nou eenmaal een hekel aan om mijn warme bedje te verlaten dus bij mij gaat alles 's ochtends last minute. Alles wat ik 's ochtends moet doen doe ik in een half uurtje. Dat houdt dus in: uit m'n nest komen, kleding bij elkaar scharrelen, wassen, tanden poetsen, lenzen indoen, spullen bij elkaar zoeken die ik mee moet nemen. Douchen doe ik altijd 's avonds, dus daar heb ik 's ochtends geen last van. Ontbijt krijg ik nooit weg dus scheelt ook weer tijd.

Als ik ergens anders slaap dan neem ik mijn lenzenspul mee, de pil is ook altijd wel handig, schone kleren (inclusief schoon ondergoed dus), tandenborstel en tandpasta, deo en parfum en mijn telefoon + lader.
Oud 21-02-2005, 15:32
annetjuh
annetjuh is offline
Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed + andere schoenen mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up, tandenborstel.
Gezichtscreme, gezichts"schoonmaakmiddelen".

en ik heb er 's ochtends ongeveer 2 uur voor nodig inclusief het kijken van het nieuws.
Oud 21-02-2005, 15:33
ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 21-02-2005 @ 15:59 :

Wat is verplaatsing? Bij iemand logeren ofzo?

Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up.
Ik het zelfde eigenlijk
Oud 21-02-2005, 15:50
100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 21-02-2005 @ 16:32 :
Ik neem dan zeker schone kleren & ondergoed + andere schoenen mee. Mijn lenzenspulletjes en make-up, tandenborstel.
Gezichtscreme, gezichts"schoonmaakmiddelen".

en ik heb er 's ochtends ongeveer 2 uur voor nodig inclusief het kijken van het nieuws.
2 uur? WTF?! Op zn kortst heb ik een half een nodig, maar een uur is toch wel t relaxed. T maakt voor beide niet uit. Ik heb namelijk de foute eigenschap altijd overal te laat te komen. 3 minuutjes, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:13
Paris
Paris is offline
Tussen opstaan en de deur uit zit meestal iets van 40 min.
Als ik ergens anders ben moet ik sowieso, schone kleren, tandborstel+tandpasta, lenzenspullen, mascara, labello & deo hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:18
Faery
Faery is offline
Paar minuten.
Oud 21-02-2005, 16:27
Miles
Miles is offline
Ik sta om 6:19 op. In die tijd douche ik, kleed ik me aan en doe ik de rest. Tanden poetsen, whatever. Daarna ga ik naar beneden en laat ik de hond uit. Daarna kijk ik MTV en 't nieuws terwijl ik ontbijt en m'n lunche maak. Vervolgens pak ik om kwart over zeven m'n tas, kijk ik nog een clip op MTV of The Box en doe ik mijn jas aan en om ongeveer 7:23 fiets ik naar de brug waar ik verder fiets met m'n vriend.
Oud 21-02-2005, 16:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Bruce schreef op 21-02-2005 @ 16:21 :
Ligt er aan..
Als het moet binnen 5 minuten, eten, aankleden, gezicht wassen, snel tanden poetsen..

Maar soms neem ik er uitgebreid de tijd ervoor en duurt mijn ochtend gerust 4 uur ..
Oud 21-02-2005, 16:32
EspumaX
EspumaX is offline
een 30 minuten
ik probeer zo lang mogelijk in mn bed te blijven liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:34
]{ing
]{ing is offline
25 minuten ofzo, blijf meestal tot kwart voor acht liggen door de week
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:34
Verwijderd
Een klein uurtje, maar ik ontbijt niet.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:38
Blondt
Blondt is offline
zo'n 40 of 50 minuten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:43
Verwijderd
ongeveer 3 kwartier om te doucen, aankleden, ontbijten, tandenpoetsen, mascara opsmeren en blabla enzo

als ik ga logeren neem ik m'n toilettasding mee met tandenborstel, borstel, tandpasta, medicijnen, deo enzo pyjamading, schoon ondergoed, schone kleren, blistex, potemonnee, handdoek. dat was het wel volgens mij
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 16:53
Erbenda
Erbenda is offline
Ongeveer een uur om te wassen, kleren uit te zoeken, aan te kleden, op te maken, haar te doen, nieuws te kijken en te ontbijten.

Wat ik mee neem: schoon ondergoed, schone kleren, pyama, tandenborstel, pil, make-up en deo.
Oud 21-02-2005, 17:24
655321
655321 is offline
Ik zet sochtes 1 uur voordat ik weg moet de wekker maar daar blijft meestal maar 3 kwartier van over. Dat is dan precies genoeg tijd om super snel te douchen, me 2 keer om te kleden, mn missing sok te zoeken, make-up op te doen en dan snel mn zooi bij elkaar te zoeken om de deur uit te kunnen. Ontbijt heb ik dus nooit tijd voor, but ah well.. eten kan je ook kopen.
Oud 21-02-2005, 17:26
Verwijderd
Vanaf het moment dat ik daadwerkelijk uit m'n nest ben: 5 minuutjes ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:29
655321
655321 is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-02-2005 @ 17:26 :
Dude, ik had over jou gedroomd vanacht! Je deed niet echt wat maar je was dr wel en dat is raar want ik weet echt niet al te best hoe je dr uitziet.
Oud 21-02-2005, 17:31
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik zet meestal de wekker 1,5 uur van tevoren zodat ik nog even een half uurtje de kracht kan verzamelen om op te staan. Dan heb ik dus een uurtje voor douchen,eten,make up blabla..
Als ik ergens slaap zorg ik altijd dat ik schone kleren (iig ondergoed), tandenborstel, deo/parfum, make up en wax bij me heb.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 17:33
Fog
Fog is offline
ik ben langzaam chaotisch en vergeetachtig en dat is smorgens nog 10x erger dus ik doe er 2 uur over
Oud 21-02-2005, 17:37
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik doe er meestal zo'n 30 minuten over. Dus inclusief douchen, haar fohnen, aankleden, make up en ontbijt. Maar als ik lui ben en wat langer in bed wil blijven liggen, lukt het ook in 5-10 minuten.

Echt nodig; deo, tandenborstel,tandpasta, mascara, parfunm en kleding.
Oud 21-02-2005, 17:38
grandmommy
grandmommy is offline
- 6.45 > wekker
- elke negen minuten > wekker, nog beetje maffen en tv kijken
- 7.30 > opstaan
- 7.35 > aangekleed
- 7. 40> tanden gepoetst
- 7. 50 > tas ingepakt
- 7.55 > op den fietsch
- 8.15/8.20 > school
Oud 21-02-2005, 17:46
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
eXo schreef op 21-02-2005 @ 18:26 :
Mits ik haast heb.
Oud 21-02-2005, 17:48
JJ13
JJ13 is offline
bed uit: 8.40
weg van huis: 9.15
maar meestal sta ik eerder op en heb dus meer tijd.
Oud 21-02-2005, 17:49
Jules
Jules is offline
's morgens sta ik een uurtje voordat ik weg moet op. Daarna meteen douchen, afdrogen & aankleden, dan make-up op, broodjes smeren (soms), wat opruimen en haar doen en weg.

Als ik ergens ga slapen neem ik nieuw ondergoed mee en nieuwe shirtjes, en mijn pil, make-up, haarspul, gezichtszeep, tandenborstel, hemdje om in te slapen, lenzendoosje & lenzenvloeistof.
Oud 21-02-2005, 17:55
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
wooow iedereen doet er echt laaaaaaang over!!
mn wekker gaat om kwart voor 7, ga ik me aankleden, make-uppen, haar doen e.d.
10 over/kwart over naar beneden, wat eten
en dan op de bank hangen, t v kijken/boekje lezen tot 7.35 en dan op 't gemakje naar de bus wandelen

'sochtend nooooit stressen, als ik geen zin heb om uit bed te komen kan ik nog gwn 10min blijven liggen, skip ik tv kijken gwn haha!
als ik 1e uur vrij ben ofzo doe ik er wel wat langer over, maar dan ga ik ook nog wel es douche ofzo (doe ik meestal 's avonds wel)

logeertas; pyjama, schone kleding/ondergoed/sokken, tandenborstel, borstel, mascara, spulletjes om gezichtje te poetsen.. was het wel een eindje..
tandpasta jat ik gwn van degene waar ik blijf pitte hihi!
Oud 21-02-2005, 17:59
Ramble On
Ramble On is offline
ik zet 50 min. van tevoren mn wekker, die gaat dan 2 keer af (=18min.) voordat ik mn bed uitkom. dan wassen, aankleden, make-up/luchtje, eten, tanden poetsen en dan rennen voor de bus.
tas inpakken, douchen en kleren klaarleggen doe ik 's avonds, anders red ik het nooooit.

ik heb meestal lenzenspullen, de pil en schoon ondergoed mee voor als ik onverwachts bij iemand blijf pitten.
en als ik weet dat ik ergens blijf pitten heb ik ook nog mee: schone kleren, deo, luchtje, make-up, blistex en tandenborstel.
handoek, tandpasta en zeep enzo leen ik wel van de persoon waar ik blijf slapen.
Oud 21-02-2005, 18:03
Mindfields
Mindfields is offline
7.00 dr-uut
7.00 - 7.10 -> wassen, aankleden, tanden poetsen
7.10 - 7.30 -> duf aan de tafel zitten, fruitontbijt drinken en een beetje voor me uit staren
7.30 - 7.50 -> naar school fietsen
Oud 21-02-2005, 18:05
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Miles schreef op 21-02-2005 @ 17:27 :
Ik sta om 6:19 op. In die tijd douche ik, kleed ik me aan en doe ik de rest. Tanden poetsen, whatever. Daarna ga ik naar beneden en laat ik de hond uit. Daarna kijk ik MTV en 't nieuws terwijl ik ontbijt en m'n lunche maak. Vervolgens pak ik om kwart over zeven m'n tas, kijk ik nog een clip op MTV of The Box en doe ik mijn jas aan en om ongeveer 7:23 fiets ik naar de brug waar ik verder fiets met m'n vriend.
dude, welke brug?
Oud 21-02-2005, 19:44
June bug
June bug is offline
Een halfuur. Als ik minder dan een halfuur de tijd heb kom ik gegarandeerd te laat. En als ik wat langer kan slapen geef ik mezelf wel wat langer de tijd.
Oud 21-02-2005, 20:06
Maharani
Maharani is offline
douchen, aankleden, make-uppen, haren, tas inpakken
ongeveer een uur.

als ik ga logeren neem ik zeker schoon ondergoed mee en verder tandenborstel, tandpasta, lippenspul, gezichtscreme, haarborstel, zeep, pyjama
en toen ik klein was nam ik ook mijn knuffel mee
Oud 21-02-2005, 20:39
Laïs
Laïs is offline
Uit bed geraken,ontbijten,douchen,zak klaarmaken,en al de rest dat er bij komt kijken een uur.
Als ik bij iemand blijf slapen pak ik wasproduct voor mijn gezicht mee en misschien een oogpotloodje en verse kleren. & zeker een tandenborstel. Ik hou van tandenpoetsen.
Hetzelfde geldt ook voor thuis.
Oud 21-02-2005, 20:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
als ik nou eenmaal wakker ben (wat ook ff tijd kost) heb ik zeker een uur nodig, ik moet 's ochtends altijd alles rustig doen omdat ik niet kan haasten op een of andere manier.
en als ik ergens ga slapen neem ik in ieder geval mn tandenborstel, lenzenshit & bril, eyeliner & oogpotlood en schone kleren mee.
Oud 21-02-2005, 20:45
Susanne
Susanne is offline
gewoon op een doordeweeksedag, anderhalf uur ongeveer (ik douche lang en soms is er 1 van de tweeling al wakker en dan help ik even)

in het weekend soms de hele dag, maar als ik bij iemand slaap kan ik meestal wel binnen een half uur klaar zijn

waar ik niet zonder kan: stijltang, koffie en een paar sigaretten
Oud 21-02-2005, 20:49
Verwijderd
Minimaal een uur. En als ik nog moet douchen, minstens 1,5 uur. Maar ik douche meestal 's avonds, dus dan hoeft dat eigenlijk nooit. En ik heb altijd tandenborstel, tandpasta, oogmake-up remover, gezichtstonic, nivea creme, en wat make up spul nodig. Oh, en haarborstel. En deo.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:51
Gadje
Gadje is offline
half uur, wassen en maku up enzo das nog ruim
als ik uit slapen ga neem ik een hoop mee al heb ik nu ff geen idee wat allemaal
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:56
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
30-40 minuten.
Oud 21-02-2005, 21:06
Kaps
Kaps is offline
een uur als ik me niet verslaap

10 minuten, dus...
Oud 21-02-2005, 21:16
merels
merels is offline
meestal wel moeite met uit bed komen, en ik wil altijd lang douchen omdat ik niet tegen kou kan, poets dan tegelijkertijd mijn tanden, aankleden in vijf minuten als ik mijn kleren heb klaargelegd, make-up vijf minuten of niet, ontbijt doe ik tegenwoordig wel aan, het liefst lekker lang met de krant erbij maar meestal moet het in 5/10 minuten.
Bij elkaar zo'n 30/40 minuten.
Oud 21-02-2005, 21:17
HenkMul
HenkMul is offline
Een uur of drie a vier, want ik word maar niet wakker 's morgens.

Henk Mul !
Oud 21-02-2005, 21:24
Verwijderd
Als het moet, zit ik binnen 10 min na opstaan op de fiets.
Als ik bij anderen slaap is het meestal een geval van 'crashen', dus helemaal niets mee. Gewoon lekker weer in de zelfde kleren, douchen doen we thuis wel weer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten