Advertentie | |
|
![]() |
|
kledij: puma schoenen=> 185€, (nieuwe collectie)
en nog een burbry hemd=> 200€ en voor het andere mijne pc: 2500€ maar die heeft vader betaald het duurste wat ik zelf ooit betaald heb is mijn Sony home Tv(flat screen, dvd serround system enzo) 2300€ ongveer 1 maand geleden gekocht ![]()
|
M'n Oakley, €437
![]() Oh, en bijbetaald aan m'n pc: €500 ![]() Niet voor moeten sparen, gewoon één maandje gewerkt en dan had ik nog véél geld over (maand later niet meer, toen was 't al opgefeest ![]()
||
Citaat:
Voor mij was het m'n 10 GB iPod (400 ~ 500 euro oid), maar het blijft een mooi apparaat ![]()
|
![]() |
Weet nie wat het duurst was, maar zijn zoveel dingen die aardig duur zijn,
bijv 20 gb mp3 speler (300 euro) sony net md (300 euro) Stereotoren (250 euro) Digitale camera (bijna 400 euro) Videokaart pc (250 euro) moederbord (120 euro) Gamecube + games (300 euro) TFT scherm (430 euro) Dit zijn eigenlijk alle noemenswaardige dingen van het jaar 2003.. O nee, de Net MD was vorig jaar.. Zal vast eea vergeten zijn maarja.. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De JSF Verwijderd | 150 | 31-05-2009 19:08 | |
De Kantine |
Vragenvuur #2 Ske* | 499 | 31-01-2007 10:08 |