Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Om zelf ook een bijdrage te leveren: 1. Ik wil wel naar je toe Lief jongetje, wat doe je daar ik weet wel wat je denkt Lief jongetje, wat doe je daar mijn eigen ik die stilletjes doch liever met jou mengt Lief jongetje, ik mis je waar ben je nu naartoe? Lief jongetje, ik mis je ik wil wel van je houden maar alsjeblieft, vertel me hoe 2. Kinderkikkergedicht Spelend langs de waterkant verbluffend snel voorbij een tintelend gevoel - en dan - danselend 'plons' langs de rand Lieve Groenerd, waar ben je nu? daarnet was je nog hierboven 'kwaak en kwaak, ik spring en duik' zo snel en niet te geloven Gelukkig was je erbij, vandaag met je grote blauwbruine ogen je volgde zijn roep, en 'floep!' een sprong in de sloot, ingeto-gen 3. Stapstenen Ik stap van steen tot steen tot ik in het diepe val Bereken mijn kans en spring de berg op weer omhoog Ik ben niet rood met zwarte stippen maar ik doe mijn best en sta op en op en op en op Tot ik je aankijk en zeg ‘sta je daar weer mooi te zijn, help me liever even!’ Ik droom zo lief. Soms. 4. door jonge ogen ben niet moe wil niet gaan slapen maar het moet, zoals je zei duik snel onder stuur alles weg zo is het goed, zoals je zei het is zo donker maar mag niet bang zijn want dat hoort niet, zoals je zei ach alsjeblief ik heb je nodig wees toch ook eens lief voor mij Bedoel je dit soort gedichtjes? Ik ben erg benieuwd wat je ervan vindt ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Anne (of Anneee ![]() ![]() @xineof: idd dat soort gedichtjes. ![]() ![]() ![]() En Dreamerfly schrijft ze natuurlijk ook. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt hem 'ff' geschreven? Dan mag je er gerust meer schrijven. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: Het (nieuwe) fotoboek sucks. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Offtopic: Ik ben ook nog niet helemaal in extase over het fotoboek... je kan nl. geen foto's meer bekijken van andere personen als je zelf geen fotoboek hebt, volgens mij ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Een leuk topic & idee!. Leuk om de kinderen in aanraking te laten komen met gedichten! ![]() Vanwaar kies je voor gedicht van niet bekende (kinder)dichters? Ik wil het resultaat straks van de site natuurlijk zijn ![]() Oja, je mag het gedicht gebruiken ![]() Behoefte aan nog meer gedichten?
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Altijd. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ik begrijp 't ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heb ik bij een aantal gedichtjes tekeningentjes gemaakt. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (... gezocht ...) Ik heb een aantal gedichtjes over getypt. Kijk maar of je er iets aan hebt. Die van W-A en Maxima is bijvoorbeeld wel gedateerd. Over Maxima en Willem-Alexander Ik ben Maxima en ik voel me heel erg blij. Want ik ga lekker trouwen met Alex aan mij zij. Ik ben Willem-Alexander en Maxima wordt mijn vrouw. Ik wil graag met haar trouwen omdat ik van haar hou. Morgen zijn wij man en vrouw en we blijven bij elkaar. Niet voor heel heel even maar voor honderdduizend jaar! In het gras Ik lig in het gras Jij roept warme taal zachte woorden Ik ben opgestaan, te snel Zwarte stippen rode vlekken gekriebel in mijn gezicht van jouw blonde haren En blauwe lieve ogen kijken Ik staar terug Zwarte stippen vervagen Rode vlekken worden rode jas (Ik lag in het gras totdat jij er was) (straks wel meer ![]() Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 15:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ff alle plaatjes die ik tot nog toe gemaakt heb in één ietsje gepropt: http://leonoor.scholieren.com/fotos/nieuw/dop.swf |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is een 'knipooggedicht' iets? (En zo ja, wat? ![]() ![]() Ik vind hem btw ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dies leuk!! ![]()
|
![]() |
|
|