Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2004, 10:07
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Mijn vriend en ik hebben het gisteren voor het eerst 'echt' anaal gedaan. Was allemaal heel lekker en zo, maar nu mijn vraag: kan het kwaad als hij 'daarbinnen' klaarkomt? Ik bedoel met het sperma en zo? Zwemt dat ergens heen of loopt alles er gewoon uit? Want nu moesten we het afkappen, en da's natuurlijk niet zo tof.
Oud 01-02-2004, 10:14
Verwijderd
Geen ervaring met dat mn vriend klaarkomt tijdens anale seks, maar het lijkt mij geen probleem. Volgens mij loopt het er inderdaad gewoon uit

Have fun,
Appel
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:19
Timmert
Timmert is offline
Kan geen kwaad, tis alleen een beetje smerig idee/gevoel misschien
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:23
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Timmert schreef op 01-02-2004 @ 12:19:
Kan geen kwaad, tis alleen een beetje smerig idee/gevoel misschien
Inderdaad, ik had echt zoiets van 'hmm, dadelijk komen er met het sperma nog andere dingen naar buiten of zo', en dat geeft een beetje een negatieve draai aan het geheel.
Oud 01-02-2004, 12:40
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 01-02-2004 @ 12:23:
'hmm, dadelijk komen er met het sperma nog andere dingen naar buiten of zo',

is t niet schoon dan?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:46
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 01-02-2004 @ 12:23:
Inderdaad, ik had echt zoiets van 'hmm, dadelijk komen er met het sperma nog andere dingen naar buiten of zo', en dat geeft een beetje een negatieve draai aan het geheel.
Hehe, idd Opzich komt er nooit troep mee naar buiten, maar ik vind t idee ook niet zo heel erg denderend hoor..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 12:47
juno
juno is offline
Ik moet zeggen dat ik wel het idee heb dat het een beetje laxerend werkt, achteraf. (nee, niet meteen, een paar uur later) Maar dat zou natuurlijk ook door de beweging kunnen komen, dat weet ik niet zeker. Als je na afloop even naar het toilet rent, ben je het meeste sperma al kwijt. Wat er achterblijft zal echt niets beschadigen van binnen.

Jij anaal, met die enorme vriend van jou? Oei, dat was even doorbijten zeker?

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 15:03
LM
LM is offline
Kan totaal geen kwaat.
Maar je moet doen wat je zelf wilt.
Oud 01-02-2004, 15:50
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ach, het is niet giftig ofzo dus het zal je gezondheid niet in gevaar brengen. (ok het is vast overbodig om te zeggen, maar toch: je kan zo wel een soa overdragen (maar dat zal wel niet echt een probleem zijn aangezien jullie al langer hebben), maar je kan zeker niet zwanger worden )

En wat betreft het gevoel, ik heb (gelukkig) geen idee. Gewoon een kwestie van uitproberen natuurlijk. Ik kan me wel voorstellen dat er wat mee kan komen als het eruitloopt (wat niet heel makkelijk zal gebeuren volgens mij). Voor de zekerheid kan je jezelf van te voren schoonmaken, op zich niet heel smakelijk, maar wel frisser. Of je kan natuurlijk na afloop naar de WC gaan en het 'eruit persen'.
Oud 01-02-2004, 18:15
juno
juno is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 01-02-2004 @ 13:40:
is t niet schoon dan?
Het is schoon. Hij komt niet verder dan de endeldarm, en die is normaal gewoon leeg. Je hebt wel het idee dat je naar de wc moet, maar dat went en gaat vrij snel weer weg.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 10:03
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 01-02-2004 @ 13:40:
is t niet schoon dan?
Jawel hoor, maar ik was al een hele dag niet naar de wc geweest en dan ben ik bang dat 'het' geactiveerd wordt of zo.

Citaat:
juno schreef op 01-02-2004 @ 13:47:

Jij anaal, met die enorme vriend van jou? Oei, dat was even doorbijten zeker?
Nou, we hebben het al wel vaker geprobeerd en dan ging het nogal stroef en pijnlijk, dus hielden we op.
Maar nu waren we achterlangs bezig, en op een gegeven moment gleed 'ie er per ongeluk een stukje in en dat ging zowaar goed. Af en toe deed het wel pijn, maar de spanning overheerste.
Oud 02-02-2004, 10:27
Meister
Meister is offline
Tzal wel geen kwaad kunnen dat klaarkomen. Maar het hele gebeuren van anale sex is not my style .
Oud 02-02-2004, 13:31
juno
juno is offline
Nou meid, gefeliciteerd dan met je anale ontmaagding. Volgende keer er allebei van klaarkomen, en dan ga je echt door voor de koelkast!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 15:59
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
ik zou wel een beetje uitkijke hoor! want dat sperma kan wel rond je anus (ahum) gaan zitte en vervolgens je vagina inzwemme...klinkt raar maar tis wel waar hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:32
anaalridder
anaalridder is offline
Ik was een keer een meid anaal aan het nemen en toen ik klaar was heeft meteen een vriend van me haar anaal genomen en toen ik weer. Als je gewoon doorgaat blijft het er heus wel inzitten hoor!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 17:37
PMEV
PMEV is offline
Citaat:
anaalridder schreef op 02-02-2004 @ 18:32:
Ik was een keer een meid anaal aan het nemen en toen ik klaar was heeft meteen een vriend van me haar anaal genomen en toen ik weer. Als je gewoon doorgaat blijft het er heus wel inzitten hoor!
Zielige vent, block hem aub.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 02-02-2004 @ 16:59:
ik zou wel een beetje uitkijke hoor! want dat sperma kan wel rond je anus (ahum) gaan zitte en vervolgens je vagina inzwemme...klinkt raar maar tis wel waar hoor!
Dan zou het er al uit moeten komen (wat erg waarschijnlijk is), dan zou je het niet moeten schoonmaken als het eruit komt (wat onwaarschijnlijk is) en dan zou het vervolgens óok nog diep genoeg de vagina in moeten gaan (wat héel erg onwaarschijnlijk is).

Denk dat je de kans daarop met een beetje elementaire hygiène en voorzichtigheid wel tot 0% kunt terugbrengen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 19:30
Verwijderd
geen probleem. je schijt de kwak gewoon weer uit? What's the problem? Je kunt dr ook niet zwanger van worden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 21:55
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 02-02-2004 @ 16:59:
Wat je hier schrijft kan ook echt niet, aangezien spermacellen maar een beperkte tijd actief zijn. In de tijd dat de sperma van je anus naar je vagina zou gaan kan het allang geen kwaad meer...
Oud 02-02-2004, 23:55
Verwijderd
gewoon klaarkomen ! wat is de dealio ?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 16:55
fortuna
fortuna is offline
Spermacellen zijn wel een dag of drie nog in leven hoor! Mijn ervaring is dat het er meestal niet uitloopt, omdat na de daad je anus zich wel weer stevig afsluit. Maar toch kan je beter anale seks hebben met een rubbertje erom, er blijven hoe dan ook veel bacterien achter in de endeldarm die voor infecties aan de penis kunnen zorgen als er bijvoorbeeld bacterien in de plasbuis komen.
Verder vind ik een condoom plezieriger omdat die gladder van vorm is, dan glijd ie wat makkelijker naar binnen.
Ik ga eigenlijk voor anale seks wel mijn endeldarm even legen, ik voel me anders wat oncomfortabel. De angst of het daarbinnen vies is, heb ik me over heen gezet, mijn vriend heeft er geen problemen mee, dus waarom zou ik dan..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 17:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd lijkt na een tijdje laxerend te werken dat heb ik tenminste een aantal keren gehad
maar dat heb ik er dan wel ff voor over
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:00
DutchAbleGod
DutchAbleGod is offline
Citaat:
PMEV schreef op 02-02-2004 @ 18:37 :
Zielige vent, block hem aub.
Enorm meej eens
Oud 13-07-2004, 22:20
Hagel
Hagel is offline
kan gewoon erin maar als het eruit loopt vind ik het net lijken of je enorm aan de dunne bent ofzo en dat uit je kont loopt iew
Oud 13-07-2004, 22:21
Qimm
Qimm is offline
hoezo uppen?

Regels voor berichten