Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 18:35
skaz
skaz is offline
Ik was vandaag in de stad samen met me zus en ik ging een keer mee in H&M naar de vrouwenafdeling. Ik schaamde me daar al dat ik een van de enige mannen daar was, maar dat werd alleen nog maar erger doordat sommige meisjes me echt aankeken van "wat doe jij hier?".

Dus me vraag voor de vrouwen is dus vinden jullie het erg als er een jongen op de vrouwenafdeling loopt van een kledingafdeling? of hebben jullie liever dat hij buiten blijft wachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 18:39
Glory
Glory is offline
Pfff. Het maakt mij niks uit eigenlijk. Winkels als de H&M zouden wel bijvoorbeeld banken ergens neer kunnen zetten, waarop de zielige mannetjes kunnen wachten. Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik het wel irritant vind als er mannen zijn in een lingeriewinkel
Oud 08-07-2004, 18:39
Vice
Vice is offline
Dat moeten die jongens zelf weten. Ik stoor me er niet aan.
Oud 08-07-2004, 18:44
Drez
Drez is offline
Dat maakt me echt niets uit, ik loop zelf ook zo vaak op de mannenafdeling rond (vrije pashokjes! woehoe!)
Oud 08-07-2004, 18:50
kuik
kuik is offline
ik zag gister een jongen die bh's aan t halen was voor zn vriendin bij de pashokjes van de h&m... ik vond t wel schattig.. ik erger met niet aan jongens op de vrouwenafdeling kom zelf ook op de mannenafdeling... wordt je ook aangekeken... boeiend
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:04
Verwijderd
Mijn vriendin vindt het wel leuk als ik mee ga winkelen en op zich stoort het mij niet echt. Dus ik moet dan regelmatig op en neer voor een andere maat, kleur, etc. (ook ondergoed trouwens)
Ik ga niet vreemd opkijken als een vrouw zich op de mannenafdeling bevindt dus ik zou niet inzien waarover zij zich dan druk moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:06
Verwijderd
Ik stoor me er echt niet aan. Ik kijk er ook niet raar van op ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:11
Poppycock
Poppycock is offline
Ik vind het niet erg. Ik ga soms ook gewoon mee naar herenafdeling, en dan kijken ze mij ook raar aan.
Zeiden 2 mensen eens keer 'Huh is dit niet de herenafdeling??' dachten ze dat hun verkeerd waren
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:16
merels
merels is offline
maakt niet echt uit, zolang ze zich normaal gedragen.
Citaat:
Glorybox schreef op 08-07-2004 @ 19:39 :
Winkels als de H&M zouden wel bijvoorbeeld banken ergens neer kunnen zetten, waarop de zielige mannetjes kunnen wachten.
Oud 08-07-2004, 19:17
Shyra
Shyra is offline
Nee, ik kijk er niet eens van op.

Sleur zelf ook menig mannelijk winkelgenoot de H&M in om potentiele nieuwe aankopen te keuren.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:20
Verwijderd
Vrouwenwinkels hmm.. dat lijkt me wel wat. Mits de vrouwen betaalbaar zijn dan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:33
skaz
skaz is offline
Als ik het hier zo zie heeft geen enkel meisje hier een probleem mee. het zou wel iets anders zijn waarom sommige meisjes in die winkel me zo boos aankeken haha
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:35
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
skaz schreef op 08-07-2004 @ 19:35 :
Ik was vandaag in de stad samen met me zus en ik ging een keer mee in H&M naar de vrouwenafdeling. Ik schaamde me daar al dat ik een van de enige mannen daar was, maar dat werd alleen nog maar erger doordat sommige meisjes me echt aankeken van "wat doe jij hier?".

Dus me vraag voor de vrouwen is dus vinden jullie het erg als er een jongen op de vrouwenafdeling loopt van een kledingafdeling? of hebben jullie liever dat hij buiten blijft wachten?
Dat ligt gewoon aan jezelf, je bent waarschijnlijk gewoon paranoïde. Geeft niet hoor, misschien groei je er nog overheen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nah, ik ben daar echt zovaak geweest en ik heb dat nog nooit gemerkt...like duh dat als je met een meisje naar de stad gaat dat je daar dan terecht komt, als iemand daar moeilijk over doet..
Oud 08-07-2004, 20:14
Verwijderd
Ik zit er niet mee om met m'n vriendin op de vrouwenafdelin te kijken,
maar met lingerieafdelingen heb ik wat meer moeite omdat daar vrouwen nog 10x zo erg kijken van "wat doe jij hier"..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 20:17
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-07-2004 @ 19:39 :
Dat moeten die jongens zelf weten. Ik stoor me er niet aan.
Oud 08-07-2004, 20:21
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
skaz schreef op 08-07-2004 @ 20:33 :
Als ik het hier zo zie heeft geen enkel meisje hier een probleem mee. het zou wel iets anders zijn waarom sommige meisjes in die winkel me zo boos aankeken haha
je stinkt?
Oud 08-07-2004, 20:57
grandmommy
grandmommy is offline
hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het kan me echt aan mijn reet oxyderen wie er rondloopt, heb er totaal geen problemen mee.
Oud 08-07-2004, 21:13
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
********** schreef op 08-07-2004 @ 21:14 :
Ik zit er niet mee om met m'n vriendin op de vrouwenafdelin te kijken,
maar met lingerieafdelingen heb ik wat meer moeite omdat daar vrouwen nog 10x zo erg kijken van "wat doe jij hier"..
ik heb juist moeite op zo'n afdeling te lopen omdat k bij iedereen denk...onee, jij draagt ook lingerie ook al ben je dik & lelijk
Oud 08-07-2004, 21:18
grandmommy
grandmommy is offline
harr harr!
Oud 08-07-2004, 21:32
Verwijderd
Ik vind mannen die op de lingerieafdeling rondlopen vervelend. Verder boeit het me geen fuck.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:33
substantial
substantial is offline
dames met hun vriend werken altijd heel evil samen
sta je daar in de rij voor de pashokjes
is er weer zo'n stel bezig samen te werken, past dit niet, moet hij weer op pad voor een grotere maat
en jij staat daar ondertussen nog langer te wachten

en ik zeg het je!
ik stink er niet in hoor
dan moet ze maar van te voren alle maten meenemen

ohja
en ik kijk graag eens rond bij de vrouwenafdeling
en als mensen zich irriteren, waar hangt dan dat bordje "verboden voor jongens" ?
Oud 08-07-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Rogue schreef op 08-07-2004 @ 22:32 :
Ik vind mannen die op de lingerieafdeling rondlopen vervelend.
vind ik ook van vrouwen, en voor de rest zal het me een worst wezen wie waar rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 08-07-2004 @ 22:13 :
ik heb juist moeite op zo'n afdeling te lopen omdat k bij iedereen denk...onee, jij draagt ook lingerie ook al ben je dik & lelijk
hehe..
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:32
Hagel
Hagel is offline
Ik kan me er niet druk om maken, zolang ze niet in de weg lopen is het prima.
Oud 08-07-2004, 22:42
GRRR
GRRR is offline
ik loop ook altijd rond op de lingerie afdelingen en ga ik me inbeelden hoe de lingerie staat die de meisjes pakken. ik hou van roze lingerie en kleine meisjes.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 22:53
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
GRRR schreef op 08-07-2004 @ 23:42 :
ik loop ook altijd rond op de lingerie afdelingen en ga ik me inbeelden hoe de lingerie staat die de meisjes pakken. ik hou van roze lingerie en kleine meisjes.
gross dude
Oud 09-07-2004, 01:30
Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-07-2004 @ 20:20 :
Vrouwenwinkels hmm.. dat lijkt me wel wat. Mits de vrouwen betaalbaar zijn dan.
ja zeg, heb jij een vrouw nodig dan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:52
substantial
substantial is offline
ik er vandaag een discussie over met een vriend van me:
de ideale vrouwenwinkel is een vrouwenwinkel met een apart hoekje met een tafeltje en een stapeltje playboys erop een paar stoelen en een tv met eurosport erop ofso(ff stereotype schetsen) , speciaal voor de meegesjouwde vriendjes
Oud 10-07-2004, 13:32
Verwijderd
Citaat:
[B] maar dat werd alleen nog maar erger doordat sommige meisjes me echt aankeken van "wat doe jij hier?".
[b]
Ach, dat soort vrouwvolk is toch pot, feministisch of haat mannen, gevolg ze hebben geen vriend en dus zijn ze zielig en alleen dus die negeer ik compleet, of ik snauw ze af. Ik laat me er niet door wegjagen.

Citaat:
Meestal als ik in de stad ben, winkel ik met een vriendin en dan ga ik gewoon een vrouwenafdeling/winkel in en vind ik gewoon prettig, ik zoek ook gewoon kledingstukken uit en die ik dan naar haar toe breng. Ik stoor mij dan meer aan de moeders die naast me staan, juk
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Anteverta schreef op 09-07-2004 @ 02:30 :
ja zeg, heb jij een vrouw nodig dan?
Jaa natuurlijk, jij niet dan ?

Was jij van plan te gaan stofzuigen ed?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 08-07-2004 @ 19:39 :
Pfff. Het maakt mij niks uit eigenlijk. Winkels als de H&M zouden wel bijvoorbeeld banken ergens neer kunnen zetten, waarop de zielige mannetjes kunnen wachten. Af en toe betrap ik mezelf erop dat ik het wel irritant vind als er mannen zijn in een lingeriewinkel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
GRRR schreef op 08-07-2004 @ 23:42 :
Soms wil ik dat niet eens inbeelden.
Oud 10-07-2004, 14:57
Fog
Fog is offline
het boeit mij echt niet nee. ik kan alleen niet tegen vieze oude mannen in een lingerie winkel.
Oud 10-07-2004, 14:59
GRRR
GRRR is offline
doe je dat nooit ofzo? zie je zo'n fat chick een inimini broekje pakken, ga je dan niet denken? DAMN woman pak beter dekbed overtrek set als lendendoek.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 15:01
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
GRRR schreef op 10-07-2004 @ 15:59 :
doe je dat nooit ofzo? zie je zo'n fat chick een inimini broekje pakken, ga je dan niet denken? DAMN woman pak beter dekbed overtrek set als lendendoek.
omg, dat denken vrouwen ook hoor
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:50
bellleblaas
bellleblaas is offline
mijn vriend haat winkelen dus ik ga met vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:53
AngelLena
AngelLena is offline
Boeiend... Ik vind het juist wel lief als een jongen met z'n vriendin meegaat te winkelen, de meeste heren hebben niet zo'n winkel drang en hebben er al helemaal geen zin in om door hun vriendin van winkel naar winkel gesleept te worden. Dus ik vind het wel iets liefs hebben.
Oud 13-07-2004, 18:13
justakid
justakid is offline
ik vind het niet erg. ik kan he beste shoppen met een vriend van me dus.. ik loop zelf ook vaak op de mannen afdeling dus
Oud 13-07-2004, 18:59
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
dReZ schreef op 08-07-2004 @ 19:44 :
Dat maakt me echt niets uit, ik loop zelf ook zo vaak op de mannenafdeling rond (vrije pashokjes! woehoe!)

En dat is wel irritant! Wil je iets gaan passen, dan staat er een rij van hier tot tokio met minimaal de helft vrouwen. Ga op je eigen afdeling passen!

zo, ik kon even mijn frustratie uiten
Oud 13-07-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 13-07-2004 @ 19:59 :
En dat is wel irritant! Wil je iets gaan passen, dan staat er een rij van hier tot tokio met minimaal de helft vrouwen. Ga op je eigen afdeling passen!

zo, ik kon even mijn frustratie uiten
H&M groningen hè?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:07
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-07-2004 @ 20:21 :
H&M groningen hè?
Jamaar jamaar....

Meestal is de rij bij de vrouwen zo lang
Oud 13-07-2004, 20:21
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
barbelle schreef op 13-07-2004 @ 21:07 :
Jamaar jamaar....

Niets mee te maken!

Er zijn niet voor niets 2 afdelingen.

Ik ga ook niet bij de zwangerschaps-aquarobics omdat daar ook minder mensen zijn dan bij de gewone aquarobics.

Verder zou ik ook niet snappen waarom dames zich eraan ergeren als er jongens/mannen gezellig op hun afdeling rondlopen. Lingerie is dan wel wat anders geef ik toe.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:23
Verwijderd
Citaat:
barbelle schreef op 13-07-2004 @ 21:07 :
Jamaar jamaar....

tip, bovenaan bij de kinderafdeling kan je ook terecht
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Kosmopolitian schreef op 13-07-2004 @ 21:21 :
Verder zou ik ook niet snappen waarom dames zich eraan ergeren als er jongens/mannen gezellig op hun afdeling rondlopen. Lingerie is dan wel wat anders geef ik toe.
dat zou wel preuts zijn van een meisje, zet dan maar een hoed en een bril op...

ik ben vaak te vinden op de vrouwenafdeling, enkel van de h&m, ik vind de assecoires leuk
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 13-07-2004 @ 21:25 :

ik ben vaak te vinden op de vrouwenafdeling, enkel van de h&m, ik vind de assecoires leuk
brrrrrrr, bij ons staan de vrouwen te croesen tussen onze assecoires, sta ik dezelfde riem te bekijken. Stomme schapen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:28
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
bertbart schreef op 13-07-2004 @ 21:25 :

Ahja, misschien willen ze niet dat allerlei onbekende knullen zien wat zij onder haar gewone outfit draagt.

Maargoed, dat verschilt ook per persoon.

Jongens op een damesafdeling moet gewoon kunnen imo.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 20:32
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-07-2004 @ 21:23 :
tip, bovenaan bij de kinderafdeling kan je ook terecht
ja, maar daar zijn maar heel weinig pashokjes...en meestal is de helft wat ik pas afkomstig van de herenafdeling, mag het dan wel?
Oud 13-07-2004, 20:36
Noukstra
Noukstra is offline
ik zou een moord doen voor een vriend die met mij de H&M wil in gaan
Oud 13-07-2004, 20:37
Verwijderd
ik vind dat het moet kunnen,ikzelf vertoef ook wel op de damesafdeling/dameszaken als ik met mijn shopvriendin de stad afstruin
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten