Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2002, 15:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mjah ach kweet niet wat t is... ben in de war... voel me bang..eenzaam..alleen...slecht...

Sowwy.. k zeur..
Oud 09-05-2002, 15:38
smilegirl
smilegirl is offline
hoezo zeur je.
het gaat weer ff kut dan mag je toch ff ergens dat zeggu.
en soms heb je tijden dat het gewoon weer eens voor de 100x kut gaat.
komt wel weer goed
Oud 09-05-2002, 15:45
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
smilegirl schreef:
hoezo zeur je.
het gaat weer ff kut dan mag je toch ff ergens dat zeggu.
en soms heb je tijden dat het gewoon weer eens voor de 100x kut gaat.
komt wel weer goed
Dit is anders.. t zit echt niet goed, en k wil er wel over praten maar iets houd me tegen...*zuchiej*
Oud 09-05-2002, 15:47
janneke16
janneke16 is offline
heej meis
jammer dat t nu weer kut gaat...
maar je zeurt echt niet, maar je bent echt niet slecht hoor!!
bang en alleen weet ik niet, maar eenzaam ook niet!
als je wil moet je me gwoon een mailtje sturen. mn adres heb je...
nah, verder heb ik ook niks nuttigs meer te zeggen
sterkte verder

*knuffel*
Oud 09-05-2002, 15:47
*Norena*
*Norena* is offline
proberen kan nooit kwijt..I`m here to listening
Oud 09-05-2002, 16:09
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
doe t ff op de msn-gesprek manier zodat k niet alles dubbel hoef te typen.. dit is n gesprek tusse mij en n heel goeie vriend:

Aardbeienpuddinkje Never said, never thought, never mind.. Just leave me alone will ya.. zegt:
kweenie.. k was net ff beneden, wat met de hond gespeeld enzow.. liep toen de keuken in en t eerste wat k dee was naar de bestekla lopen.. toen schrok k van mezelf en ben naar mn kamer gerend.. heb daar zitten huilen om nix eigenlijk... ben bang.. en omdat k niet weet waarom maakt me dat nog veel banger

Rules of Engagement: "If something's stupid, but works, it's not stupid!" zegt:
vreemd

gewoon uit het niets

>

?

Aardbeienpuddinkje Never said, never thought, never mind.. Just leave me alone will ya.. zegt:
Mjah.. t heeft enigszins met de stemmen in mn kop te maken.. (want nee ik loop normaal gesproken niet zomaar na de bestekla toe omdaar.. naja laat maar..)

daar kun je dus achter komen door die psychiater

ookal mag je hem niet

je kunt jezelf ermee helpen

maar iedere keer als k daar geweest voel k me nog slechter dan ervoor

hoe kan dat dan?

weet ik veel

nu mag dit veel te spititueel lijken.....

maar misschien komt dat omdat daar de oplossing ligt....

dat die stem probeert te verhinderen dat je daar vaker naartoe gaat...

Rules of Engagement: "If something's stupid, but works, it's not
stupid!" zegt:
snappie

klinkt zielig... maar het is maar een theorie

neej k begrijp je wel... k heb dat idee zelf ook

Alleen doordat ik me steeds slechter voel na de gesprekken, omdat die ook veel naar boven halen, wil k ook niet meer gaan...

dat mag je juist niet doen

gewoon blijven gaan

die mensen helpen je anders te gaan denken

dan hoefje het niet helemaal zelf te doen

mjah.. je hebt wel gelijk.. maar toch.. Af en toe heb k t idee dat mij gewoon helemaal nix helpt.. k val toch steeds weer trug
Oud 09-05-2002, 16:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Hier nog n stukkie:

je wil die stem in je hoofd toch kwijt hè

ja

dan ga hem eruit jagen.... irriteer hem.... ga naar die psych zo vaak als megelijk, =en werk zo goed als mogelijk mee...

ookal gaat het daarna minder

volhouden!!

dan gaat die wel weg

Ook al gaat t daarna minder? k weet niet of je wel weet wat je hiermee zegt.. de laatste keer dat ik echt helemaal fatsoenlijk mee heb gewerkt is t de dagen daarna bijna misgegaan, maar ok
Oud 09-05-2002, 20:04
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
T gaat dus weer eens helemaal mis.. k kan nog niet eens ns fatsoenlijk eten of k krijg al snijneigingen.. k heb net n mes echt met heel veel moeite weg moeten leggen..

*zuchie*

Ik kan t nie meer, maar k wil wel.. maar t gaat gewoon niet meer verdomme!

Mn beste vrienden zijn er vanavond niet, dus k heb niemand waar k naar toe kan ofzow.. HELLUP!!

K kan nie meer, ben op.. t enige waar ik nog aan kan denken zijn slechte dingen.. zie ineens weer de heletijd voor me hoe die vent naja..jullie weten wel wat, heeft gedaan.. t lijkt wel alsof k t herbeleef... K kan t niet meer aan verdomme !

Mn ouders zijn vanavond thuisgekomen van vakantie, en k had voor ze gekookt, en ze zeggen niet eens ns dankjewel ofzo

Besta ik dan alleen nog maar voor mn 2 beste vrienden ofzo???

Just can't take it any longer.. wanna leave this place for good...

Heb zo'n drang om pillen te slikken.. of om n mes langs mn polsen te laten gaan...........................
Oud 09-05-2002, 21:38
Verwijderd
meisie toch...
probeer het tegen te gaan... blijf vechten meis!
misschien helpt het als je die stem op vakantie stuurt? gewoon ergens naar de sahara ofzow. tja.... tzouw kunnen.
heeeeeeeele dikke knuf...
*troostknuf!*
mir
Oud 09-05-2002, 21:44
Verwijderd
Die stem; wees sterker. Er is NIETS of NIEMAND die jou kan dwingen om iets tegen je zin te doen, want zo klinkt het, je weet van jezelf dat je het niet wilt doen, anders zou je dit hier niet neerzetten. Blijf naar je psych gaan, ook al wil je het niet, als hij ervoor zorgt dat jij alles naar boven haalt, okay, je word er mee geconfronteerd, maar, dat is de enige manier om eroverheen te komen. Niet wegstoppen, ooit, of dat nu binnen een jaar, of later is, kom je jezelf tegen, waarschijnlijk harder dan nu. Probeer het te verwerken, op welke manier dan ook. En.. nouja, ik weet het, dit klinkt waarschijnlijk heel onmogelijk, maar weten je ouders het? Zoja, vertel ze dat het weer minder gaat, en of ze er rekening mee kunnen houden.. Wat je vertelde over je ouders, van die vakantie, komt op mij ook niet helemaal positief over, nee, maar.. *zucht* Ach, ik weet het ook niet helemaal, ik heb het ze op een gegeven moment verteld, nadat ze al een groot stuk hadden geraden, en.. alles waar je maar mee kon snijden in huis, werd verstopt, verplaatst.. Ook al WILDE ik snijden, het kon niet.. En ik kon natuurlijk wel alles afzoeken, maar op DAT moment merkte ik dat ik sterker moest zijn, ik vond het ontzettend zwak van mezelf om alles af te gaan zoeken voor iets waarmee ik kon snijden, op die manier overwon ik dat irritante
&$%#@-stemmetje in m'n hoofd, en voelde ik me sterker. Gawd, wat een verhaal is dit, ik hoop dat je er nog iets zinnigs uit kunt halen. Succes ermee, meisje..
Oud 09-05-2002, 21:59
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
meisie toch...
probeer het tegen te gaan... blijf vechten meis!
misschien helpt het als je die stem op vakantie stuurt? gewoon ergens naar de sahara ofzow. tja.... tzouw kunnen.
heeeeeeeele dikke knuf...
*troostknuf!*
mir
Mjah.. ging dat maar...

*dikke knuf*
Oud 09-05-2002, 22:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Die stem; wees sterker. Er is NIETS of NIEMAND die jou kan dwingen om iets tegen je zin te doen, want zo klinkt het, je weet van jezelf dat je het niet wilt doen, anders zou je dit hier niet neerzetten. Blijf naar je psych gaan, ook al wil je het niet, als hij ervoor zorgt dat jij alles naar boven haalt, okay, je word er mee geconfronteerd, maar, dat is de enige manier om eroverheen te komen. Niet wegstoppen, ooit, of dat nu binnen een jaar, of later is, kom je jezelf tegen, waarschijnlijk harder dan nu. Probeer het te verwerken, op welke manier dan ook. En.. nouja, ik weet het, dit klinkt waarschijnlijk heel onmogelijk, maar weten je ouders het? Zoja, vertel ze dat het weer minder gaat, en of ze er rekening mee kunnen houden.. Wat je vertelde over je ouders, van die vakantie, komt op mij ook niet helemaal positief over, nee, maar.. *zucht* Ach, ik weet het ook niet helemaal, ik heb het ze op een gegeven moment verteld, nadat ze al een groot stuk hadden geraden, en.. alles waar je maar mee kon snijden in huis, werd verstopt, verplaatst.. Ook al WILDE ik snijden, het kon niet.. En ik kon natuurlijk wel alles afzoeken, maar op DAT moment merkte ik dat ik sterker moest zijn, ik vond het ontzettend zwak van mezelf om alles af te gaan zoeken voor iets waarmee ik kon snijden, op die manier overwon ik dat irritante
&$%#@-stemmetje in m'n hoofd, en voelde ik me sterker. Gawd, wat een verhaal is dit, ik hoop dat je er nog iets zinnigs uit kunt halen. Succes ermee, meisje..
Wat mn ouders betreft.. daar heb k al heeeeel lang ruzie mee iedere dag...

Mjah... sugt.. k weet zow gauw niet wat k hierop moe antwoorden maar keej.. k heb dr iig wel iets aan..
Oud 10-05-2002, 11:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
goeiemorge mensjes..

sugt..

t gaat nog steeds nie goe...

Legde toestraks al aan mir uit:

Tis net alsof de stemmen de deur naar t 'anders denken' hebben afgesloten.. k was zow op de goeie weg, maar k ben t weer ff (?) helemaal kwijt..

Heb echt mega snijneigingen, heb n kut gevoel omdat k bijna niet geslapen heb.. en mjah.. kweenie... heb nie zow fantastisch veel zin om pcies op te schrijven wat dr nou allemaal is.... doe k misschien dalijk nog..........................

*heel diepe sucht..*
Oud 10-05-2002, 20:17
cltcl
cltcl is offline
Gewoon hier op het forum zetten wat je voelt en hoe je je voelt en die stemmen moet je proberen te negeren niet opletten gaan ze vanzelf weg.

*geeft huggie* volhouden!
Oud 11-05-2002, 02:37
Droomvlucht
Droomvlucht is offline

K heb me dus nie kunnen inhouden en dr lopen nu flink diepe krassen over mn enkels en n paar over mn polsen heen.. k had t gewoon niet meer En t ergste is dat k er zelfs trots op ben, en t zow weer zou doen, ook al weet k dat niet goed is

K kan voor geen meter slapen, vandaar dat k nu ook nog zo laat aan t posten ben..

...

*is helemaal niet spraakzaam*
Oud 11-05-2002, 10:00
Verwijderd
*hele hele hele dikke knuffol*
ik word er stil van... ik wil je zow graag helpen!
houw vol meis! blijven vechten.
mir
Oud 11-05-2002, 10:11
janneke16
janneke16 is offline
hele dikke knuffel
weet niet wat ik moet zeggen, k ben d'r helemaal stil van...

iig volhouden meis!!!
nouja, sterkte
Oud 11-05-2002, 10:29
hoeva
hoeva is offline
....

*weet nie wat ze moet zegge*

je moet nie meer snijden
klinkt makkeluker dan ut is, kweet ut
ik zeg wel dat JIJ moet stoppen,
maar ik kan mezelf er nog nie eens toe dwingen
das kut
bah

ik heb oowk bijna iedere dag ruzie thuis, vooral met me vader
die vent weet gewoon nie hoe hij met me om moet gaan,
en me zus is altijd de beste
bah

kheb ut gevoel alsof ik schreeuw, maar niemand hoort me

bah, hier help ik jou oowk nie meej... sowwy
Oud 11-05-2002, 11:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef:
*hele hele hele dikke knuffol*
ik word er stil van... ik wil je zow graag helpen!
houw vol meis! blijven vechten.
mir
Citaat:
Janneke16 schreef:
hele dikke knuffel
weet niet wat ik moet zeggen, k ben d'r helemaal stil van...

iig volhouden meis!!!
nouja, sterkte

I'll try to.....

*knuffie trug*
Oud 11-05-2002, 11:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nouky schreef:
....

*weet nie wat ze moet zegge*

je moet nie meer snijden
klinkt makkeluker dan ut is, kweet ut
ik zeg wel dat JIJ moet stoppen,
maar ik kan mezelf er nog nie eens toe dwingen
das kut
bah

ik heb oowk bijna iedere dag ruzie thuis, vooral met me vader
die vent weet gewoon nie hoe hij met me om moet gaan,
en me zus is altijd de beste
bah

kheb ut gevoel alsof ik schreeuw, maar niemand hoort me

bah, hier help ik jou oowk nie meej... sowwy

Mjah idd wa makkelijker gezegd dan gedaan, maar ach... kweenie... tis nie erg da je t zegt ofzow hoor...

T gaat nu nog steeds nie flex en t ergste is dat ik steeds minder weet te verwoorden wat er nou aan de hand is.. ik weet t wel namelijk, maar t lukt me nie t op te schrijven.. is echt vaag
Oud 11-05-2002, 17:32
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
[KNIP]

*zuchiej..*

Laat maar...
Oud 11-05-2002, 18:44
hoeva
hoeva is offline
wat wilde je segge???
Oud 11-05-2002, 21:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nouky schreef:
wat wilde je segge???
´

T gaat helemaal niet goed.. k voel me echt superklote verdomme..

Thuis loopt iedereen tegen me te schelden, ik kan er niet meer tegen.. k kan t niet meer aan verdomme!!

Ik probeer altijd alles goed te doen, mensen te helpen als er iets is, maar nooit eens iemand die zich afvraagt of ik misschien niet lekker in mn vel zit.. nee, als ik slechte zin heb krijg k meteen naar me toegeworpen dat ik niet zo dom moet doen, dat ik me aanstel, en dat ik niet zoveel aan mezelf moet denken..

K hou t nie meer uit thuis, k helemaal kapot hier.. enerzijds door de rest van de familie, en anderzijds doordat k mezelf helemaal kapot maak..

Als k nou zou moeten omschrijven hoe k me voel: Angstig, kwaad, paniekerig... maar ook eenzaamheid.... T lijkt wel alsof niemand (meer) om mij geeft.. Gister deed op de repetitie vd fanfare ook al iedereen zo afzijdig als n kweet-niet-wat..

WHAT HAVE I DONE WRONG???!!!!

Vraag niet van me om vol te houden, want dat kan k niet.. niet meer... K ben op.. gesloopt... Dr brand nog maar n miezerig vlammetje in mij.. en als dit zo door gaat.. duurt t niet meer lang voor dat het gedoofd is................

*voorzichtig knuffeltje*

Lau.
Oud 11-05-2002, 22:01
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
*knuf geef*

Hoj Aragnabite
Ik ken je niet, ik heb geen idee hoe jij in elkaar zit, maar als ik je posts zo lees word ik niet echt blij.. Is dat omdat ik iets herken? Ik weet het niet maar ik wil wel even tegen je zeggen dat als je iets kwijt wilt, je me best mag mailen ofzo.. Ik weet ook niet waarom ik dit tiep, maar ik geloof dat... ach, what the fuck, ik weet ook niet waarom. Laat maar.

Take care

Jenneke
Oud 11-05-2002, 22:04
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
*knuf geef*

Hoj Aragnabite
Ik ken je niet, ik heb geen idee hoe jij in elkaar zit, maar als ik je posts zo lees word ik niet echt blij.. Is dat omdat ik iets herken? Ik weet het niet maar ik wil wel even tegen je zeggen dat als je iets kwijt wilt, je me best mag mailen ofzo.. Ik weet ook niet waarom ik dit tiep, maar ik geloof dat... ach, what the fuck, ik weet ook niet waarom. Laat maar.

Take care

Jenneke

T geeft niet..

*knuffie trug geef*

Als je msn hebt.. vleerwolfje@hotmail.com
Oud 12-05-2002, 05:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*heeft de hele nacht niet geslapen en is niet eens moe*

Oud 12-05-2002, 08:50
Verwijderd
meisie toch...
maarre, als je moe wordt, moet je gwoon zodra ut kan even op bed gaan liggen... dat helpt soms ook om in een iets betere stemming te komen. maarre, niet op bed gaan liggen piekeren he, gwoon leuk muziekje ofzow draaien, een leuk boekje lezen. niet over zware onderwerpen ofzow.
heel veel sterkte!
dikke knuf
mir
Oud 12-05-2002, 10:09
hoeva
hoeva is offline
je moet nie opgeven... dur zijn nog genoeg mensen die om je geven... kijk es hier op ut forum alleen al...

ik heb oowk ut gevoel dat ik hier thuis nix goed kan doen. Als ik iets doe dan zitten ze gelijk te zeiken, of als ik juist nix doe, zitten ze oowk te zeiken. Als me zus dan ut zelfde doet, of niet doet, vinden ze ut niet erg, maar als ik dat doe wel.
das kut...
ouders zijn gewoon vaag. bah

*knuf geev*

xuzz mij
Oud 12-05-2002, 11:23
janneke16
janneke16 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
*heeft de hele nacht niet geslapen en is niet eens moe*

eej meis...
heb je echt de hele naht niet geslapen?
jeetje, ik was vanochtend nog moe toen ik om half 11 wakker werd...

*knuf*
janneke
Oud 12-05-2002, 12:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
janneke16 schreef:

eej meis...
heb je echt de hele naht niet geslapen?
jeetje, ik was vanochtend nog moe toen ik om half 11 wakker werd...

*knuf*
janneke

K heb echt de hele nacht niet geslapen nee... heb echt vanalles uitgespookt, maar niet geslapen..

(maak je niet druk, geen slechte dingen hoor)
Oud 12-05-2002, 14:27
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
dahm das nie mooi............. nou ja. Ik zit nu net aan mijn ontbijt. Ik kon het gisteren niet laten om tot half vier 's nachts op mijn gitaartje te spelen (burenoverlast ??? ze klagen nooit) toen ging ik nog es reageren op alle leuke topics hier tot 7 uur 's morgens, tja je moet iets doen als je geen zin hebt om in bed te gaan liggen..........
Oud 12-05-2002, 18:37
janneke16
janneke16 is offline
blij dat je geen stomme dingen hebt gedaan!
en k hoop dat je vanacht wel slaapt! anders krijg je ook nog allemaal 'lichamelijke problemen' door slaapgebrek...
en tja... dat in combinatie met je 'geestelijke problemen'... (als ik t zo mag noemen...)
nouja...
*knuffel*
Oud 12-05-2002, 20:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Mjah.. k weet...

T gaat nu wel weer wa beter... Heb superlieve mail van EEN vriend van me gehad.. en die heeft ook erg op me ingepraat op msn enzow... da hielp wel..

*weet nu niet zoveel te typen*
Oud 12-05-2002, 22:40
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
Mjah ach kweet niet wat t is... ben in de war... voel me bang..eenzaam..alleen...slecht...

Sowwy.. k zeur..
je zegt geen moer dus ja
Oud 13-05-2002, 05:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:

je zegt geen moer dus ja
Je bent me dr een he
Oud 13-05-2002, 05:25
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
*zucht*

Ik is weer eens idioot vroeg opgestaan.. naja.. kweenie waar t aan ligt.. k heb weer te weinig geslapen, en ben nog steeds niet moe.. geen flauw idee hoe k dat voor me kaar krijg maar ok..

Om zeik thuis zo veel mogelijk te vermijden nu t n klein beetje beter gaat heb k deze week lekker volgepland..
Vanavond naar repetitie van drumband, morgen naar 1 van mn vrienden, woensdag naar een verjaardag, donderdag dat verzin ik nog wel en vrijdag repetitie

Waar k alleen tegenopzie is vrijdag, omdat k weer hendig bang voor iemand ben geworden door die ***nachtmerries van mij de laatste tijd..

Maareuh, ikke gaat weer eens kappen want er is toch helemaal niemand online
(naja, is ook niet verwonderlijk om 6.25 sochtends.. maar ok )

Doegiej

*knuffie*

Lau.
Oud 13-05-2002, 06:14
janneke16
janneke16 is offline
heej meis...
ik snap dat echt niet hoor... nog niet moe

en vrijdag... hij wil geen contact met jou, dus je hoeft echt niet bang voor hem te zijn hoor!

nouja, nu ben ik online, en bij jij weer weg... (iig op msn)

verder weet ik nu ook niks zinnigs te zeggen, aleen dat je je echt niet drukj hoeft te maken over vrijdag!
Oud 13-05-2002, 06:42
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
janneke16 schreef:
heej meis...
ik snap dat echt niet hoor... nog niet moe

en vrijdag... hij wil geen contact met jou, dus je hoeft echt niet bang voor hem te zijn hoor!

nouja, nu ben ik online, en bij jij weer weg... (iig op msn)

verder weet ik nu ook niks zinnigs te zeggen, aleen dat je je echt niet drukj hoeft te maken over vrijdag!

Ik snap het ook voor geen meter, maar ok..
Opzich wel beangstigend want k hoop niet dat k dan in 1x heel erg moe ga worden.. kan k niet echt gebruiken..

En wat vrijdag betreft.. k weet toch dat k die angst niet kan verdrukken... K kan hoogstens proberen me rustig te houden......*zuchie*

Maare, k moe zow naar school dus...

x.x.x

Lau.
Oud 13-05-2002, 18:35
Doc
Doc is offline
@Aragnabite: zou je bij een eventuele volgende post er rekening mee willen houden dat mededelingen alleen niet toegestaan zijn???

Deze moet dus nog even op slot

Regels voor berichten