Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2003, 13:19
Brenda_88
Brenda_88 is offline
Eej Peepz!!
das echt n hele lange tijd geleden da k hier gweest ben..
k zal es ff vertelluh hoe t gaat en wa er gebeurd is allemaal, pas op, t zal wel lang worden hoor!!

Nouw ben afgelopen dinsdag bij de psychiater gweest voor t eerst..nouw was heel erg zenuwachtig..voor niks eigeluk want t was n heel aardige vent..ma k hoef nie meer trug te komen..de laatste tja wa zulluh we zegge maand gaat t iets beter, k zit meer op een lijn om t zow te noemen..k hoef ook geen medicijnen, iets wat de schoolpedagoog en leerlingbegeleidster wel dachten..nog meer opluchting..nouw k ga nu om de week naar de schoolpedagoog, ging eerst elke week ma nu om de week, heb er zelf nie zow veel problemen meej, t gaat wat beter ennuh als wel weer trug val en weer depri wor kan k er toch altijd terecht..kan k altijd n afspraak maken..heb nuw ook n soort van eigen 'therapie' met de leerlingbegeleidster: elke keer als k iets schrijf (wat nogal vaak is) geef k da aan haar, zei leest t en bewaart t..k mag t hebben als k t wil..ma k wee nie of k t wel wil, maybe ga k t dan weer truglezen ennuh daar ga k weer depri van worduh denk k..wee wel zeker.. K ben nuw op stage, van 24 nov t/m 5 dec. tis erg leuk, hier op de basisschool in 1/2, erg leuke kinderen en k heb al veel tekeningen..vin t jammer da t nog maar 2 daagies is..mn klas wee t nuw ook, naja t moest wel, k werd soms helemaal gek en hun snapte er helemaal niks van (logisch, want da doe k zelf al amper) ennuh ze reageerde heel erg goe, als k me kut voel proberen ze me zoveel mogelijk te betrekken bij alles..erg van die girls (t zijn er 24!!) ennuh de docenten weten t ook, dus als k me kut voel en k ff tot mezelf wil komen mag k wel ff naar buiten..ff frisse neus halen..(=>peukie roken dus..)nouw k zit elke dag op www.mydiary.nl en schrijf elke dag minstens 1 verhaal..donderdag hadden we oudergesprek, mn mentoren (k heb er 2)vinden t zow knap da k voor alles gemiddeld voldoende sta..k snap er zelf helemaal niks van..k doe geen fuck aan school en moe nog veel doen..loop heel erg op achter..k moe nog werk maken voor maandag, als k da nie doe mag k de les nie meer in (zeikwijf..)ma we sulluh zien...

Peepz..tot later!!
Dikke kusz van Brenda, die best wel happy isz en op de goede weg is (volgens iedereen) ennuh voor de mensen waar t nie zow goe mee gaat: Heel Veel Sterkte!!
Oud 03-12-2003, 13:26
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mag het de volgende keer ook in gewoon Nederlands?
Leest nogal irri...

Ik ben blij dat t beter met je gaat!
Oud 03-12-2003, 13:36
Fantôme
Fantôme is offline
ja, was wel iiri dat nederlands van jou
maar ik ben dat het nu goed met je gaat, volhouden he?!
-xxxx-
Oud 03-12-2003, 14:18
Nona
Nona is offline
Fijn dat het beter met je gaat.

Overigens, dit is een mededeling, dus er gaat automatisch al een slotje op.

Regels voor berichten