Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2004, 15:04
XsweetloesjuhX
XsweetloesjuhX is offline
veel mensen hebben et erover..De Ware wat vind jij dervan?
Oud 05-07-2004, 15:07
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hij speelde een prachtige rol in de Matrix
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:12
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
Citaat:
XsweetloesjuhX schreef op 05-07-2004 @ 16:04 :
als je verliefd op iemand bent lijkt het wel zo.. maarja na en tijdje gaat het bij mijn dan tog weer weg.. ik heb mijn ware nog niet gevonden in ieder geval (ook al heb ik een vriendin, miss. dat ik over een maandje er anders over denk).. maarja blijf zoeken.. miss. bestaat die bij jou wel.. ik zou het eigelik egt nie wete
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Tja, overal vindt je wel 'een ware'. Waar ter wereld ik me ook vestig, uiteindelijk kom ik altijd wel iemand tegen. Dat kan zowel in Nederland, als in Rusland of Australië zijn (om maar even een voorbeeld te geven).
Oud 05-07-2004, 15:16
Mimosa
Mimosa is offline
Dat vind ik toch wel een mythe. Er lopen miljarden mensen op deze aardbol en ik denk niet dat er dan sprake is van de ware. Maar als mensen het gevoel hebben dat het in de eigen relatie wel zo is dan is dat meegenomen.
Oud 05-07-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-07-2004 @ 16:14 :
Tja, overal vind je wel 'een ware'. Waar ter wereld ik me ook vestig, uiteindelijk kom ik altijd wel iemand tegen. Dat kan zowel in Nederland, als in Rusland of Australië zijn (om maar even een voorbeeld te geven).
Ja zo denk ik er ook over.

Dus ik geloof niet echt in de ware nee. Het is net de plaats en het moment waarop je iemand tegen komt die je leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:26
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Wat vind je er zelf van?
Oud 05-07-2004, 15:33
Verwijderd
De ware voor mij is volgens mij een kloon van mezelf, maar dan in vrouwelijke vorm.
Denk niet dat de ware echt bestaat. Ligt er ook aan wat voor een definitie je er aan toekent. Als 'de ware' degene is waar je verliefd op bent en blijft, dan bestaat ie denk ik niet. Verliefdheid gaat toch over. Van je opa en oma die al hun hele leven getrouwd zijn, kun je ook zeggen dat ze 'de ware' in elkaar gevonden hebben. Tis maar net hoe je het bekijkt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:37
Verwijderd
"De ware" zou m'n soulmate zijn. Hij hoeft niet hetzelfde te zijn als ik, nee, absoluut niet. Maar we moeten wel op elkaar aansluiten. Elkaar begrijpen als geen ander.. iets bijzonders in elkaar zien, iets wat we nog nooit eerder hebben ervaren, bij niemand anders. Zoiets speciaals hebben dat daar onmogelijk iemand tussen kan komen. En verder natuurlijk ontzettend met elkaar kunnen lachen, supergelukkig met elkaar zijn. Het gevoel hebben dat niets ontbreekt.

Dat lijkt me echt heerlijk.. *zucht*.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:39
ABrules
ABrules is offline
Voor mij is er geen ware, ik ben wel de ware voor velen .
Oud 05-07-2004, 15:45
Dubbel_FriSsS_
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 16:37 :
"De ware" zou m'n soulmate zijn. Hij hoeft niet hetzelfde te zijn als ik, nee, absoluut niet. Maar we moeten wel op elkaar aansluiten. Elkaar begrijpen als geen ander.. iets bijzonders in elkaar zien, iets wat we nog nooit eerder hebben ervaren, bij niemand anders. Zoiets speciaals hebben dat daar onmogelijk iemand tussen kan komen. En verder natuurlijk ontzettend met elkaar kunnen lachen, supergelukkig met elkaar zijn. Het gevoel hebben dat niets ontbreekt.

zucht* ja EGT WEL!!.. dat lijkt me zeker fijn.. maarja nog maar ff rondkijken dan .. (want deze vriendin past wel goed bij me.. maar is nog iets te druk voor me )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 15:49
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
bullshit
Oud 05-07-2004, 15:56
Sprinkle
Sprinkle is offline
Die is er voor iedereen.
Of je hem/haar vindt is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:08
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 05-07-2004 @ 16:56 :
Die is er voor iedereen.
Of je hem/haar vindt is een tweede.
Lijkt me toch niet dat er voor iedereen een ware is. Dat is ook zo'n mythe die mensen wanhopig in stand proberen te houden.
Oud 05-07-2004, 16:12
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:

De ware zoals jij em beschreven hebt heb ik gevonden
Oud 05-07-2004, 16:29
Verwijderd
Citaat:

Maar denk je dan ook dat dat echt maar 1 iemand op deze wereld kan zijn??
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:33
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
[Wacko] KiP schreef op 05-07-2004 @ 17:12 :
De ware zoals jij em beschreven hebt heb ik gevonden
dat denk je nu. maar over 2 jaar...

wat ik je brom
Oud 05-07-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 05-07-2004 @ 17:29 :
Maar denk je dan ook dat dat echt maar 1 iemand op deze wereld kan zijn??
Nou, op zich niet.. maar met mogelijke anderen kom je niet in contact of als je ze ziet zullen ze nooit tegen je "soulmate" op kunnen zeg maar.
Want als je die "ware" zoals ik 'm beschreef tegenkomt dan klikt het zo geweldig, dan hoor je bij elkaar. Het zou niet logisch zijn als je dat allemaal hebt en dan nog iemand tegenkomt bij wie je je ook zo voelt..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:53
Luna
Luna is offline
mwah, 1 ware daar geloof ik niet in. Ik denk dat er wel meerdere mensen zijn waar je (bijna) perfect bij zou passen, het is alleen de vraag of je die tegenkomt..
Oud 05-07-2004, 16:54
Verwijderd
De ware is onzin. Je komt iemand tegen die een bepaalde hoeveelheid eigenschappen heeft die met jouw verwachtingspatroon overeenkomen, maar er zijn zoveel mensen die dat hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 17:52 :
Nou, op zich niet.. maar met mogelijke anderen kom je niet in contact of als je ze ziet zullen ze nooit tegen je "soulmate" op kunnen zeg maar.
Want als je die "ware" zoals ik 'm beschreef tegenkomt dan klikt het zo geweldig, dan hoor je bij elkaar. Het zou niet logisch zijn als je dat allemaal hebt en dan nog iemand tegenkomt bij wie je je ook zo voelt..
Ja ik heb bij de ware altijd een voorstelling van dat maar 1 persoon voor je gemaakt is als het waren... en daar geloof ik helemaal niet in!

Maar zoals jij hier vertelt, ja klinkt wel . Maar van de andere kant... mijn vriendje is nu best wel de ware (zoals jij hem beschrijft) voor mij. Het klikt goed, en alles lijkt perfect. Maar toch... het zou toch kunnen dat we over weet ik wat toch om het een of het ander niet meer met elkaar door willen gaan (kan me nu dus niet echt voorstellen hoor). Of was het dan toch niet echt de ware?? (-->maar hij was welprecies zoals jij de ware beschreef)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 16:58
little nemo
little nemo is offline
die bestaat. ik weet zeker dat er ergens op deze wereld een bas is die perfect is...k moet alleen de goede muziekwinkel nog vinden en genoeg geld hebben maar hij bestaat...

verder is t een kansloos topic, het is toch flauwekul te denken dat er maar 1 iemand is die perfect bij je past...gewoon n sprookje
Oud 05-07-2004, 17:23
Miss_Sabrina
Miss_Sabrina is offline
Citaat:
Fantastisch..echt..alles
Oud 05-07-2004, 17:35
Verwijderd
Alle liefde is ware liefde, want onware liefde bestaat niet.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 17:53
Verwijderd
De ware bestaat niet, hoogstens tijdelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2004, 18:29
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-07-2004 @ 18:53 :
De ware bestaat niet, hoogstens tijdelijk.
uhm...het idee van De Ware is nou juist dat het NIET tijdelijk is...
Oud 05-07-2004, 18:38
Myuki
Myuki is offline
Citaat:

Dat heb ik op dit moment...

Maar het lijkt me wel dat de relatie overgaat... en ik weer een nieuw iemand vind

Er zullen vast wel meedere ware's zijn
Oud 05-07-2004, 18:46
Verwijderd
Daar geloof ik niet in.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:17
Dzjes
Dzjes is offline
Ik geloof er deels in..

Wel dat er twee mensen uitzonderlijk goed bij elkaar kunnen passen, en dus dat zij 'de ware' zijn voor elkaar,

On the other hand, er zullen wrs nog meer mensen bij hen passen.. dus ook weer niet
Ik geloof dus wel dat er meerdere 'ware's kunnen zijn voor 1 persoon, maar je moet ze gewoon tegen kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:18
iedje
iedje is offline
de ware bestaat niet althans 1 ware bestaat niet... iemand kan wel de ware worden
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:18
dwight88
dwight88 is offline
de WARE bestaat denk ik niet... wat al gezegd is idd, overal kan je wel iemand tegenkomen waaraan je alles wil geven. Ooit zal ik aan "diegene" wel alles geven en trouw blijven, maar wil niet zeggen dat er dan niet ergens op de wereld iemand rondloopt, die het ook had kunnen zijn (maar dan dus niet meer wordt )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:20
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 05-07-2004 @ 20:18 :
de WARE bestaat denk ik niet... wat al gezegd is idd, overal kan je wel iemand tegenkomen waaraan je alles wil geven. Ooit zal ik aan "diegene" wel alles geven en trouw blijven, maar wil niet zeggen dat er dan niet ergens op de wereld iemand rondloopt, die het ook had kunnen zijn (maar dan dus niet meer wordt )
Er is altijd de kans dat er iets beters rondloopt dus de ware is eigenlijk gewoon onzin.
Oud 05-07-2004, 20:27
Dubbel_FriSsS_
ja je kunt het niet weten.. maar ik geloof er eerlijk gezegd ook nie in.. alleen je kunt wel iemand zoeken die het best mogelijk bij je past..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:30
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 05-07-2004 @ 19:29 :
uhm...het idee van De Ware is nou juist dat het NIET tijdelijk is...
En daarom bestaat de ware niet. Het idee dat mensen hun hele leven niet veranderen is achterlijk, mensen groeien, hun persoonlijkheid verandert en ze ontplooien zichzelf. Alleen al daarom bestaat één ware voor je hele leven niet. Het zou niet best zijn als je je hele leven niet zou veranderen. Dan kun je inderdaad beter vanaf je 16e in een hutje op de hei gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:33
Qimm
Qimm is offline
er zijn wel meer 'waren'
Oud 05-07-2004, 20:36
I-alone
I-alone is offline
@ ABrules; meen je dat nou echt?

Ik denk ook dat de ware gewoon je soulmate moet zijn, die je steunt door dik en dun...

Er bestaat voor mij een verschil tussen de liefde van mijn leven en de ware, de liefde van mijn leven is de persoon waar ik al bij ben geweest en waarvan ik dacht dat hij de ware is en soms nog steeds doe, de ware is de persoon waar ik, als ik ouder ben, mijn hele leven bij zal blijven, als alles goed gaat.
Oud 05-07-2004, 20:37
Jones
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 21:30 :
En daarom bestaat de ware niet. Het idee dat mensen hun hele leven niet veranderen is achterlijk, mensen groeien, hun persoonlijkheid verandert en ze ontplooien zichzelf. Alleen al daarom bestaat één ware voor je hele leven niet. Het zou niet best zijn als je je hele leven niet zou veranderen. Dan kun je inderdaad beter vanaf je 16e in een hutje op de hei gaan zitten.
de Ware verandert natuurlijk met je mee Nare.. stom van je!
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 20:54
Insomniahippie
Insomniahippie is offline
De Ware is er.
Jammer alleen dat De Ware wel mijn ware is maar ik niet de zijne hè.
Oud 05-07-2004, 21:28
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
I-alone schreef op 05-07-2004 @ 21:36 :
@ ABrules; meen je dat nou echt?

Nou, k ben misschien soms tikkeltje arrogant maar zo erg is het nog niet hoor.
Oud 05-07-2004, 21:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De ware bestaat niet, een ware wel
Oud 06-07-2004, 10:23
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-07-2004 @ 22:32 :
De ware bestaat niet, een ware wel
Das een goeie
Oud 06-07-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Insomniahippie schreef op 05-07-2004 @ 21:54 :
De Ware is er.
wat is er dan De Ware aan

Oh, en ik vind het De Ware gedoe trouwens onzin. Met sommige mensen ku je absoluut geen relatie hebben, met sommige mensen wel, maar zijn die mensen dan meteen De Ware? Als een relatie uitgaat, betekent dat dan meteen dat het geen echte liefde was?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:26
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Insomniahippie schreef op 05-07-2004 @ 21:54 :
De Ware is er.
inderdaad vaak het probleem
Oud 06-07-2004, 10:27
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 11:25 :
wat is er dan De Ware aan

Oh, en ik vind het De Ware gedoe trouwens onzin. Met sommige mensen ku je absoluut geen relatie hebben, met sommige mensen wel, maar zijn die mensen dan meteen De Ware? Als een relatie uitgaat, betekent dat dan meteen dat het geen echte liefde was?
Mensen klampen zich vast aan het idee van De Ware in de hoop sneller tevreden te zijn. Eigenlijk belachelijk, want tussen al die miljarden mensen is het moeilijk om te spreken van De Ware terwijl ieder mens uniek is.
Oud 06-07-2004, 10:44
Verwijderd
De ware sjmare. Als iets niet bestaat.
Soms denk je de ware gevonden te hebben,
maar vaker realiseer je dat het zoeken naar de ware net zo leuk is als het hebben van een vriend of vriendin.
Bovendien is niet ieder mens uniek, dus de ware is per definitie niet te vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:29
Susanne
Susanne is offline
Ik geloof niet zo in 1 ware, ik denk dat er meerdere wares zijn die aan je 'eisen' voldoen..
Oud 06-07-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 06-07-2004 @ 13:29 :
Ik geloof niet zo in 1 ware, ik denk dat er meerdere wares zijn die aan je 'eisen' voldoen..
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-07-2004 @ 16:07 :
Hij speelde een prachtige rol in de Matrix
lol =D
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:42
kersje-15-v
kersje-15-v is offline
idd een mooi verhaal..
de WARE... maar volgens mij.. zeker na mun zoveelste liefdesverdriet weet ik dat er geen ware is...

je denkt zeker wel eens.. nou volgens mij is dit de ware maar nooit is het volgens mij ECHT de ware.. altijd moet iemand zich wel een beetje aanpassen maarja hoort er gewoon bij denk ik ....
en volgens mij is iemand nooit zo als je verwachtingen..
Oud 06-07-2004, 12:47
Verwijderd
ik denk wel dat ik mijn ware heb gevonden. Bij geen een jongen voelde ik mij zo op mijn gemak als bij mijn huidige vriend. Het voelt gewoon goed, ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Ik heb ook altijd gezegd dat ik eerst alleen wilde wonen, maar na een half jaar begonnen we al over samenwonen en nu wonen we alweer 9 maanden samen. (damn, dat gaat snel!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten