Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 21:12
jetzt
jetzt is offline
ik heb een goede vriend, Rio genaamd, en daar ga ik sinds kort heel vaak mee om. Nou is het ook dat ik steeds meer merk dat ik vaker hem aan zit te staren en ook gewoon zenuwachtig wordt als ik naar hem toe ga... ik denk dus dat ik verliefd aan het worden ben... hij is ook een hele leuke jongen... maar hij is net vrijgezel... dus wat is nou de beste manier om hem voorzichtig te benaderen??

want ik wil hem liever niet verliezen als goede vriend... mocht hij het verkeerd opvatten...

kusjes....
Oud 13-07-2004, 21:14
Verwijderd
Maak hem duidelijk dat je een onbeantwoorde drang naar seks hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:20
barbara.inc
barbara.inc is offline
Begin over een of andere film die je leuk lijkt, en waar je graag heen wilt, maar dat niemand tijd heeft om mee te gaan...Als je het goed brengt, biedt de schat uit zichzelf wel aan om mee te gaan. Dan in het zwoele donker, raak je per ongelijk even zijn hand aan. Kijk hoe hij daarop reageert. Kijkt hij je lang aan?? ZOENEN!!! Dit werkte in elk geval bij mij en mn huidige vriend succes
Oud 13-07-2004, 21:47
Dzjes
Dzjes is offline
Idd..
hem es subtiel mee uitvragen, of wat subtiele hints geven. Merk je dat hij er niet op ingaat..? Pech dan, zoja..

Ik zou het toch niet direct rechtuit zeggen.. maar gewoon op een subtiele manier aanbrengen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:03
Verwijderd
Begrijp goed dat iemand die Rio heet alleen maar fout kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2004 @ 23:03 :
Begrijp goed dat iemand die Rio heet alleen maar fout kan zijn.
of als hij uit een land komt waar ze plaatsnamen hebben die beginnen met Rio
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 17:04
REIE
REIE is offline
Citaat:
Ridder schreef op 13-07-2004 @ 23:05 :
of als hij uit een land komt waar ze plaatsnamen hebben die beginnen met Rio
Fout land dus.
Oud 17-07-2004, 17:40
Ratbout
Ratbout is offline
jongens ff kappe met die onzin.

meisje, als jij denk verlierfd op hem te zien is dat natuurlijk geweldig voor je
Doe vooral niet jeb est om het te verbergen, en volg een van boenstaande tips op. Volg je hart en het komt goed
Oud 18-07-2004, 15:52
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Benader hem gewoon als elke andere jongen die je leuk vind. Zenuwachtigheid, teveel nadenken en onzekerheid leid alleen maar tot fouten
Oud 18-07-2004, 16:41
Bianca16*
Bianca16* is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-07-2004 @ 22:14 :
Maak hem duidelijk dat je een onbeantwoorde drang naar seks hebt.
Oud 18-07-2004, 17:03
Icemancool
Icemancool is offline
colaneuken?
nee?
sisi dan?

Nee gein joh
Ik denk dat je het gewoon moet laten merken jah...
Zolang je het niet te overdreven brengt (onder zn huis gaan staan een ballade brengen ofsow) verlies je hem denk ik niet als goede vriend.
Oud 18-07-2004, 18:13
filia dei
filia dei is offline
Tjah, als jullie toch al vrienden zijn dan kan je hem gewoon een keertje 'als vrienden' mee vragen om iets leuks te doen. bijv. skeeleren, ijsje halen, picknicken, dierentuin, zwembad. En hem subtiel aanraken, vooral niet aan ze haren (dat vinden de meeste jongens irritant) maar bij skeleren ofzo gewoon brullen dat je niet kan remmen en in ze armen rijden. Als hij je dan niet laat vallen en ze kleren begint af te kloppen vind ie je vast wel leuk. En als hij je terug begint aan te raken dan kan je gerust wel vragen of hij toevallig ook verlieft op jouw is!

Veel succes!
Oud 22-07-2004, 20:25
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
jetzt schreef op 13-07-2004 @ 22:12 :
ik heb een goede vriend, Rio genaamd, en daar ga ik sinds kort heel vaak mee om. Nou is het ook dat ik steeds meer merk dat ik vaker hem aan zit te staren en ook gewoon zenuwachtig wordt als ik naar hem toe ga... ik denk dus dat ik verliefd aan het worden ben... hij is ook een hele leuke jongen... maar hij is net vrijgezel... dus wat is nou de beste manier om hem voorzichtig te benaderen??

want ik wil hem liever niet verliezen als goede vriend... mocht hij het verkeerd opvatten...

kusjes....
ik heb het zelfde gehad (of eigenlijk nog steeds) we zijn al 6 jaar vrienden ik ik begon hem ook opeens leuk te vinden
en vanaf het moment dat ik het verteld heb is er alleen maar ruzie gekomen. 4/10 gesprekken gaan goed en de rest word altijd ruzie.
ik wil je niet ontmoedigen hoor want dit is alleen bij mij, bij jou kan het natuurlijk goed gaan.
bij hem was het ook net uit met zijn ex dus ik zou cker wachten tot hij daar over heen is......
iig succes hoop dat het goed komt!!!!!
Oud 22-07-2004, 20:34
romanov
romanov is offline
Citaat:
jetzt schreef op 13-07-2004 @ 22:12 :

kusjes....
Dat hij net vrijgezel is, zou misschien een voordeel kunnen zijn. Dat ligt er natuurlijk aan wat voor relatie hij achter de rug heeft.
Het zou hem eventueel kunnen helpen over zijn ex heen te komen.

Verder zou ik gewoon je hart, en de bovenstaande tips volgen. Dan moet het toch lukken, of juist niet als hij niet hetzelfde voelt!

Sterkte, succes.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:36
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
romanov schreef op 22-07-2004 @ 21:34 :
Dat hij net vrijgezel is, zou misschien een voordeel kunnen zijn. Dat ligt er natuurlijk aan wat voor relatie hij achter de rug heeft.
Het zou hem eventueel kunnen helpen over zijn ex heen te komen.

Verder zou ik gewoon je hart, en de bovenstaande tips volgen. Dan moet het toch lukken, of juist niet als hij niet hetzelfde voelt!

Sterkte, succes.
maar ja miss gebruikt hij je dan om over zijn ex heen te komen....
Oud 22-07-2004, 20:42
romanov
romanov is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 22-07-2004 @ 21:36 :
maar ja miss gebruikt hij je dan om over zijn ex heen te komen....
Dat is een risico, klopt. Maar kijk, je zou nooit iets met iemand gaan beginnen als er totaal geen gevoelens zijn, zelfs niet als je op deze manier over je ex heen wilt komen. Dat kan echt niet. Er bestaat dus al een bepaald gevoel voor degene, en in de meeste gevallen wordt dat gevoel alleen maar groter naarmate de relatie vordert.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:45
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
romanov schreef op 22-07-2004 @ 21:42 :
Dat is een risico, klopt. Maar kijk, je zou nooit iets met iemand gaan beginnen als er totaal geen gevoelens zijn, zelfs niet als je op deze manier over je ex heen wilt komen. Dat kan echt niet. Er bestaat dus al een bepaald gevoel voor degene, en in de meeste gevallen wordt dat gevoel alleen maar groter naarmate de relatie vordert.

maar ja kijk mijn andere topics niet altijd dus.......
Oud 22-07-2004, 20:52
romanov
romanov is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 22-07-2004 @ 21:45 :
maar ja kijk mijn andere topics niet altijd dus.......
Een echte relatie zal je altijd alleen beginnen als je gevoelens voor degene heb. De TS weet zelf wel hoe deze persoon tegenover relaties staat, en kan dus het beste inschatten of deze als player of als redelijk mens beschouwd moet worden. In het laatste geval, zal mijn 'scenario' in 90% van de gevallen gewoon opgaan.
En ja, uitzondering zullen er altijd zijn, en altijd blijven.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 20:55
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
romanov schreef op 22-07-2004 @ 21:52 :
Een echte relatie zal je altijd alleen beginnen als je gevoelens voor degene heb. De TS weet zelf wel hoe deze persoon tegenover relaties staat, en kan dus het beste inschatten of deze als player of als redelijk mens beschouwd moet worden. In het laatste geval, zal mijn 'scenario' in 90% van de gevallen gewoon opgaan.
En ja, uitzondering zullen er altijd zijn, en altijd blijven.
baluh dat ik altijd die uitzonderingen heb!!

maar ja shit happens zullen we dan maar zeggen
Oud 22-07-2004, 23:30
Anathema
Anathema is offline
Heeft hij eigenlijk al op één of andere manier laten blijken dat hij jou ook wel tof vindt (aldus dat hij zich aangetrokken voelt tot jou)? Ik bedoel maar dat je (en dat weet je zelf ook, aan je post te zien) een groot risico neemt door te laten blijken dat jij gevoelens hebt voor hem.
Je kunt eens beginnen over "Zou het niet raar/grappig/[andere adjectieven...] zijn als wij met elkaar zouden verkeren?". Ik denk dat je heel wat uit zijn reactie kunt afleiden. Daarna kun je nog zien

Veel geluk in ieder geval!
Oud 23-07-2004, 09:30
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
waarom zou je zo snel mogelijk willen?
als hij net vrijgezel is kun je ook best even wachten. weet jij veel wat hij voor zn ex voelde. mss wel veel .

wacht. en doe over een poos net als dat je anders zou doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten