Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat is niet moeilijk een toetenbord vinden die aan die eisen voldoen. zou er een prijsje bij zetten zo dat er een maximaal bedrag vast staat.
leukere toetenborden die aan alle eisen voldoen: Basic Wireless Optical Desktop Cordless Desktop MX Logitech diNovo Media Desktop is wel bluetooth allemaal leuke toetenborden maar er zit een prijsje aan. Al verschilt het wel van 59 tot 279 euro succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb zelf een logitech al is het wel zo dat je een goede mx700/mx900 moet kopen om goed te kunnen game want draadloos is wel langzamer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de laatste vond ik ook erg geschikte voor mij. tot ik de prijs zag. Laatste 2 zijn volgens mij trouwens alleen rechtshandig. tnx iig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(ik ging eigenlijk al voor dat dure overbodige ding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oplaadbare baterijen zijn oke. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ( ![]() Citaat:
![]() NA 20040719 zal ik m pas waarschijnlijk hebben. Was niet op voorraad, en dan zal ie weer geleverd worden. E 221,80 incl. (excl. verzendkosten) EDIT: maandag dus Gelijk maar even surround sound opstelling gekocht en de quickcam sphere ![]() EDIT: die quickcam sphere staat dus op een stokje, op ooghoogte, en beweegt met je mee als je je verplaatst. zo blijf je 'altijd' in beeld. Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 18:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus jij wil zeggen dat wanneer je op zolder zit dat je dan beneden op je beeldscherm kan kijken???? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het geprobeerd me handen en vingers in 90 graden...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe bedoel je die 90° overigens? Daarnaast vind je vaak verschillende soorten ergonomische borden (er zijn er voor die 90°, maar dat zijn amper nog toetsenborden te noemen en je houdt je handen dan zoals voor twee joysticks) , maar dat gaat wel al ver off-topic. (Onalngs was hierover iets op tweakers.net (al kan het op GoT geweest zijn)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die negentig graden: dat je je handen dus bijna plat hebt. En daar heb je eigenlijk niet speciaal een ergonomisch toetsenbord bij nodig: dat heb ik ook niet. Zeker niet op mn laptop ![]() Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 22:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
_____ = 180 Graden 90 graden= | _________|
||
Verwijderd