Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Smoothies ![]() ![]() Ik ben te lui om zoiets te maken. ![]() ![]() ![]() Je moet gewoon een beetje experimenteren met ander fruit. Basis is gewoon die bevroren banaan en yoghurt. Ergens van internet af geplukt ![]() Frambozen-limoen smoothie 1½ kopje frambozen (vers) of 1 kopje bevroren frambozen Je kunt de frambozen zeven om de pitjes eruit te halen ½ limoen, gepeld 2 kopjes ijs (geschaafd of klein gemaakte ijsblokjes) 1½ kopje koolzuurhoudend bronwater Doe alles in een blender en meng tot een gladde massa. Serveer de smoothie koel. Bosbessen smoothie 2 kopjes bosbessen (vers of bevroren) 1 appel, geschild en ontdaan van klokhuis ½ citroen, gepeld 1½ kopje gewone yoghurt 1 eetlepel vanillesuiker Doe alles in een blender en meng tot een gladde massa. Garneren met nootmuskaat. Serveer de smoothie koel. Kruidige perziken smoothie 4 perziken gepeld en ontdaan van pit 1 appel, geschild en ontdaan van klokhuis ½ citroen, gepeld 1½ kopje gewone yoghurt Mespuntje kaneel Doe alles in een blender en meng tot een gladde massa. Serveer de smoothie koel. Kiwi surprise 4 kiwi’s, geschild 2 appels, geschild en ontdaan van klokhuis 150 gram suiker 500 ml water 2 theelepels honing Doe alles in een blender en meng tot een gladde massa. Serveer de smoothie koel. (bron: http://www.cosuninbusiness.com/nl/1/8/37/) Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 14:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ehm, ik doe meestal banaan + het sap dat op dat moment open is + yoghurt... omdat dat makkelijk is ![]() Ik heb een keer een smoothie gemaakt met veel aardbeien, een beetje limonadesiroop en turkse yoghurt, dat was super lekker (en rooooze) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|