Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: Voor toegang van het complete complex MET zijn faciliteiten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmmmm in welke tenten in Den Haag bedoel je dan?? Bedoel dan dat je er niet uit mag als je eruit ziet als standaart publiek, bedoel je dat op de alto manier of anders... Laatst gewijzigd op 31-08-2004 om 22:16. |
![]() |
||
Citaat:
sfeerbeleving? ![]() en die 7de regel is al helemaal belachelijk, hoe wil je dat überhaupt gaan controleren? |
![]() |
||
Citaat:
mja voor mannen maakt het niet zoveel uit natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ja, betalend pissen is normaal geworden sinds er een boete op staat als je het buiten doet ![]() Ps: proficiat ![]()
||
Citaat:
Niet over de HMH!!! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee gewoon een tent, waar bepaald soort lui komen (of het nou 'alto's' of trance dudes zijn), doen ze moeilijk aan de deur tegen ander soort lui dan er standaard komen. En vooral schrok ik uber van alle buitenlanders die nergens naar binnen komen. Gewoon tegen een nuchtere turk: jij bent te dronken! En wij die daarna kwamen en zichtbaar dronken waren mochten gewoon doorlopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
binnekort moeten we ook allemaal op sokken uitgaan... voordat je et weet heb je een schoenenterrorist in je tent ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maarja... nogmaals: dat krijg je als je naar die kutfeesten en kuttenten gaat. 10 euro betalen voor vechtpartijen, hoeren sloeries en dikke vette no-brains met muziek van de lokale DJ JAN? OVER MY DEAD BODY |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ok, ik kan me er wel wat van voorstellen natuurlijk, omdat sommige allochtonengroepjes voor veel problemen kunnen zorgen, maar gewone atochtone jongeren kunnen dat ook heel erg goed. Dus ik vind het gewoon niet eerlijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
ook een regel daar: je mag geen huisdieren meenemen ![]() vraag me af of iemand het ooit geprobeerd heeft ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En betalen voor wc's hoeft NERGENS, is wettelijk zo geregeld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht kwam ik een stomme tent hier in m'n dorp niet in, vermoedelijk vanwege m'n kleding en m'n kapsel in combinatie met de drukte daarbinnen. Wel jammer, want al mijn klasgenoten mochten gewoon doorlopen. Nou ja, gelukkig hadden ze al snel door dat ik was tegengehouden en zijn we ergens anders bier gaan drinken.
![]() |
![]() |
|
Rare regel vind ik dat je na 2 uur entree moet betalen voor een kroeg... Zeker aangezien het in de betreffende kroeg na 2 uur nu akelig leeg is
![]() En tjah, de venstertijden in Nijmegen zijn natuurlijk belachelijk. Ik wil na het werk rond een uur of 5 nog wel eens een pilsje pakken in een kroeg en dan mag je niet meer naar binnen van mevrouw ter Horst... Kutwijf!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 |