Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Alluman, ik moet bekennen, je zal me waarschijnlijk niet echt een goed dichter vinden, ben ik ook niet ![]() Regelmatig is één woord uit het gedicht de sleutel tot al de rest, of toch een groot deel, sommige dingen geef ik aan niemand behalve mezelf prijs uit mijn schrijfsels (want meer dan dat zijn ze echt niet...). Sorry, deze reactie zijn losse ideeën, ik ben er niet helemaal bij, zit met te veel dingen aan mijn hoofd, maar ik wou toch al even reageren ![]() Groetjes, Dreampoet ps: misschien was het niet de bedoeling, maar je haalde de kern van mijn bedoeling en misschien ook dit gedicht aan ![]() Glad to be back ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 2. Regels overboord gooien vind ik persoonlijk geen probleem. We zijn anderssoortige dichters, maar ik kan je werk desondanks wel waarderen. 3. Ik vind dit gedicht zonder oever, omdat ik het onderwerp me niet aanspreekt - niet omdat ik je een slechte dichter zou vinden. Het zegt me niet zo veel. Daarom vind ik het 'zonder oever'. Het is me te zweverig, maar dat zegt meer over mij, dan over jou. 4. Ik vind wel degelijk dat je boven de rest uitsteekt. Je probeert verder te kijken dan de regels alleen. Je hebt je eigen stijl en beeld leuk met woorden. [/EdiT] Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 12:45. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 Spelleider | 500 | 15-10-2008 10:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #16!!! Snufje | 310 | 06-10-2003 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
de engel die haar vleugels verloor [verhaal] !KiTTiE! | 4 | 16-01-2002 15:52 | |
ARTistiek |
Verhaal (mening gevraagd!) Marilyn | 13 | 27-08-2001 14:48 |