![]() |
||
(Bron)
Citaat:
Ik vraag me af wat ze met een baby gaan doen die per ongeluk toch niet aan de eigenschappen van het (so called) arische ras voldoet. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er is vast wel een amerikaan gek genoeg om groepsreizen te maken naar die tent. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zegt het feit dat iemand advocaat is niet meteen dat hij precies weet wat hij wel en niet mag doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het is idd maar afwachten of het hem gaat lukken, het zal waarschijnlijk wel weer zo aflopen als bij z'n vorige projectje. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is echt een belachelijk idee ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
raar dat iemand die slim genoeg is om advocaat te zijn dom genoeg is in de ideeen van neo-nazisme gelooft, ach hij zal het wel doen voor de macht die het hem over de skinheads geeft.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik begin het spuugzat te worden, warom zou deze jongen dit niet mogen doen? maar zouden zo veel nederlanders wel actief mogen discrimineren? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt hoogstens spreken van aanzetten tot rassenhaat, maar dat heeft niet zo zeer met de kliniek zelf te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat Doctor Death al het loodje heeft gelegd. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waardigheid
Art 3 - Recht op menselijke integriteit. 1. Eenieder heeft recht op lichamelijke en geestelijke integriteit. 2. In het kader van de geneeskunde en de biologie moeten met name worden nageleefd: - de vrije en geïnformeerde toestemming van de betrokkene, volgens de bij de wet bepaalde regels; - het verbod van eugenetische praktijken, met name die welke selectie van personen tot doel hebben; - het verbod om het menselijk lichaam en bestanddelen daarvan als zodanig als bron van financieel voordeel aan te wenden; - het verbod van het reproductief klonen van mensen. (= uit: Grondrechten EU) Overtreedt meneer niet: "- het verbod van eugenetische praktijken, met name die welke selectie van personen tot doel hebben;" met zijn kliniek?
||
Citaat:
![]()
|
btw,.. die Jürgen Rieger is ook een revisionist
Ik bedacht me overigens net: als niet-arier zou je ook bij die kliniek aankloppen om te trachten een kindje te krijgen. Word je geweigerd omdat je niet arisch bent, is t discriminatie ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jawel hoor. Staat geregistreerd in GB en is fysiek aanwezig in Duitsland dan. Beide landen vallen toch naar mijn weten onder de EU? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geweldig, dit kan alleen in Nederland. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nu is mijn duits niet zo heel goed, maar heb ik het goed als ik zeg dat hier http://www.bnr.de/bnraktuell/ausgabe...euesheideheim/
staat dat er geen kliniek nog is en dat de huidige wetten alleen maar "Wohn-, Dienstleistungs- und Freizeitgewerbe" (erm,.. en dat zijn?) toe en dat men bang is dat een dergelijke kliniek leidt tot demonstraties en dus dat t maar de vraag is of het er ooit komt. Maar dat desondanks deze kliniek misschien niet komt te staan dat selectief reproduceren niet uitgesloten is, want: "In seinem Verein „Mütterdank“ pflegt Rieger kinderreiche rechte Familien, verleiht ihnen schon mal das Mutterkreuz und gibt ihnen Wohngelegenheit in einem der Vereinshäuser. Wissenschaftler und Ärzte sollen zu seiner Anhängerschar gehören."
|
![]() |
|
|