Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja hoor, al moet ik er wel bij zeggen dat ik dit gedicht heb geschreven, terwijl ik nog niet verder heb geschreven aan mijn verhaal. Maar ik heb dus al wel ideeën over de verdere inhoud en die staan eigenlijk in dit gedicht. jij brak mijn leven in verleden en heden toen ik echt dacht te kennen hoe ik was zonder jou je bestond allang niet meer Fleur (= hoofdpersoon) leeft een 'normaal' leven totdat ze haar oude buurmeisje weer tegenkomt. Hoewel ze wel in het heden leeft, komt het verleden steeds meer naar boven. Ze dacht zichzelf te kennen, maar daar gaat ze steeds meer aan twijfelen. tot ik je voelde, je armen om me heen in mijn dromen maar jij was weg, al heel lang geleden en ik was je vergeten Toen Meike (= buurmeisje) lang geleden uit haar leven verdween, bestond ze ook niet meer voor Fleur. Maar als ze opeens weer met Meike in aanraking komt, komt Meike in bijna al haar dromen voor en af en toe staat ze zelfs naast haar en kan ze Meike voelen (dat droomt ze dan dus ook). tenminste, dat dacht ik... Fleur dacht dat ze Meike vergeten was, maar dat is niet zo. En daar ontstaat het verhaal dus uit. Zo goed? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga proberen om het meer poëtisch te maken, omdat ik het wel leuk vind om een gedicht neer te zetten aan het begin van het verhaal. En dat je het dan pas echt snapt als je het verhaal helemaal gelezen hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
heey! ik dacht ik stel me even voor Bactelilie | 0 | 13-01-2010 15:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik dacht, ik probeer het nog eens me... just me | 22 | 15-01-2006 08:23 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |