Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik ga btw voor ff8, de opperschurk is miss een beetje wazig maar squall en zn gunblade zijn vet en t verhaal is gewoon heel goed. ook ff5 is erg goed |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dan maar snel een ps2 er bij kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
wtf is een necron? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Locaties waren er weinig, en de eilanden waren het enige plus punt omdat ze zo verschilden.. Kan ik van FF7 niet zeggen. FF7 Rulez ^^
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Zidane erg gaaf, Vivi ook zeker, Steiner was amusant, en natuurlijk de evil Queen. Alleen Quina was minder. En chocobo's en moogles maakten een goede rentree ![]() De locaties waren prachtig. Alexandria, de Iifa Tree, de spookstad, de Mage Village, noem maar op. Ze ademden meer sfeer uit dan de locaties van FF8, imho. FF7 was ook gaaf in deze aspecten, maar op een andere manier. Deze twee delen zijn niet echt te vergelijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen is 7 niet m'n favo. Tactics vanwege de gevechten. 9 vanwege de klassieke sfeer. En 7 omdat 't de eerste FF was die ik speelde.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sja, de reden dat FF7 favoriet is komt doordat dat mijn eerste kennismaking geweest. Het liet een enorme indruk om me achter. Daarna heb ik de voorgaande delen pas gespeeld. Stuk voor stuk meesterwerken, maar qua impact niet meer zo groot geweest als FF7. FF2 en FF8 zijn verreweg de slechtste delen die ik ken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Rage Against The Machine aaronmirck | 82 | 02-11-2006 11:13 | |
Games |
Oldies but Goldies tommiegun | 142 | 15-11-2005 22:03 | |
Muziek |
Vijf beste artiesten ooit? gitaarsjaak | 163 | 16-09-2005 20:12 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Games |
Final Fantasy 7 & Diablo 2 Verwijderd | 39 | 11-08-2003 15:49 | |
Muziek |
Beste concert ooit bezocht!!!? LiZzy87 | 78 | 26-02-2003 09:56 |