Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We zijn gewoon onszelfs en dat houd het leuk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb iets niet gedaan wat ik wel had moeten doen - hard blijven, oftewel mezelf zijn!
Ik ging wekelijks een paar keer uit, maar ik veranderde in een huismus. En als je vriendin op een klootzak valt en je wordt een softie, dan loopt het stuk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() on topic: ik doe niks bijzonders om een relatie in stand te houden. Dat gaat vanzelf wel, en als je er kunstgrepen voor nodig hebt, denk ik niet dat die relatie goed is |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en euh, wij doen echt helemaal niets, hebben we ook ff geen geld voor en hij zit soieso gewoon liever thuis. filmpjes kijken, af en toe eentje huren, roleplay met wat vrienden erbij... en ik vind het eigenlijk wel lekker zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik antwoord nog altijd wat ik wil. Je doet je naam eer aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en om dan sarcastisch te reageren op iemand die vraagt naar wat mannen van grote borsten vinden, vind ik een beetje misplaatst, maar natuurlijk moet je dat lekker zelf weten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ennn mijn vriend houdt van kleine borsten, dus voor wie heb ik het dan gedaan? Voor hem? Of omdat ik aandacht wil van andere mannen? En het is toch juist leuk om sarcastisch op iets te reageren wat je zelf hebt?
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 14:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kom op zeg. als jij de rest van je leven helemaal alleen in een hutje op de hei zou zitten, zou je dan nog steeds grotere borsten willen? zodat jij er in je eentje aan kan zitten? zodat jij in je eentje kan bewonderen hoe mooi het je figuur accentueert? nee, ik geloof echt niet dat het alleen voor jezelf is. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu verf ik mijn haar omdat ik het aangenaam vind er leuk uit te zien, maar waarom wil ik er leuk uitzien? voor andere mensen, ja. als ik m'n hele leven met niemand anders te maken had zou het fijn zijn als ik gezond was, maar uiterlijk is dan echt totaal onbelangrijk. dus ik snap wel dat je het voor jezelf doet omdat je dan vindt dat je er beter uitziet, maar uiteindelijk wil je er toch leuk uitzien voor andere mensen. anders zou je het in je hutje ook wel doen dunkt me. |
![]() |
|
Jezelf zijn. Altijd blijven praten. Een uitdaging voor elkaar blijven. Samen nieuwe dingen doen
![]()
Laatst gewijzigd op 27-07-2004 om 19:09. |
![]() |
|
Ik doe niet echt iets speciaals geloof ik, wat niet wil zeggen dat ik nooit iets speciaals voor mijn vriend doe
![]() Ik denk dat het belangrijk is dat je met elkaar blijft praten, over wat je dwars zit, maar ook over de leuke dingen, over wat je mee maakt, over alles ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh so true.
|
beetje vreemd topic als ik zeggen mag
![]() ik bedoel, je bent wie je bent. doet zoals je altijd al doet. dus je hoeft hier niks speciaals te doen om je relatie tot stand te houden. als je dit wel zou moeten doen, zit er iets niet goed. tuurlijk kan je af en toe elkaar wel 'ns verrassen, maar dan moet het ook een verrassing blijven ![]() dus waar het opneer komt is dat je moet zijn wie je bent, en niet je anders voor gaat doen zodat de ander zich op zijn of haar gemak voelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
IDD ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Ik zou proberen onvoorspelbaar en humoristisch te blijven. Beetje jennen, niet over me heen laten lopen.
Blijf gewoon andere dingen doen, ga ook uit zonder haar. Je relatie word niet beter door dingen te doen, maar door iets te zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Afzien van partnerschap Inanis | 192 | 23-01-2008 19:05 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #35 rare kwast | 494 | 12-08-2005 13:03 | |
Liefde & Relatie |
Nog steeds geen sex? John_doe | 42 | 05-04-2005 00:52 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Meiden wat vinden jullie van Donkere/Getinte jongens Another Way | 497 | 13-03-2004 16:37 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 |