Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 16:19
stefanietje
stefanietje is offline
zaterdag was ik uit met mijn vriendje..

ik was hem op een gegeven moment kwijt, ik stond bij vrienden en hij ook, en op een gegeven moment ging ik hem zoeken, en toen ik hem vond stond er een wijf naast hem met dr hand in zn nek......ik loop er naar toe..en zeg heeyy lieffie...ook wat drinken...en zi keek met vet vuil aan...en ik vraag aan me lieffie: wie is dat??
en hij zachtjes tegen mij een meisje die gek van me is...
Dus ik: ooowww...en ik keek haar ook vuil aan en gaf hem een kus.
Later kwam er een ander meisje nar me toe..en die zei: er wordt daar om je gevraagd..dus ik loop met haar mee...zit dat meisje daar...en die zegt: jaah ik heb al 5 maanden met lieffie...dus ik oow jah??? leuk...en ik loop naar lieffie en hij zei dat ut nie waar was....

ik geloof hem...maar hebben jullie ook wel zoiets meegemaakt? Zo'n klien jaloers kreng? die tussen jullie probeert te stoken...

vereselijk!!!

Oud 28-01-2002, 16:21
snoopy
snoopy is offline
nee, heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Wel is z'n ex nog wel een beetje verliefd op 'm geloof ik, maar daar kom ik wel weer overheen. Maar het lijkt me echt heeel kut! Lullig zeg! Zijn jullie al lang samen?
Oud 28-01-2002, 16:29
apart persoontje
apart persoontje is offline
Nee nog nooit gehad, moet ik ok nie meemaken, want dan flip ik!

Als je het 100% zeker weet, zou ik even aan madam duidelijk maken da ze beter nie moet proberen te stoken. En aan mijn vriend da die da van die hand dan nie moet toelaten! Geeft haar hoop en ik word er achterdochtig van...

Ik ben nie echt snel jaloers, natuurlijk wel es, maar bij zo'n geval, moet ze met der poten van hem afblijven.....

Maar een nadeel ook al vertrouw ik mijn vriend echt, izk ou toch twijfelen of hij de waarheid spreekt, want het zou bij mij nl nie in mijn hoofd opkomen om zoiets te zeggen tegen de vriedin van een jongen waar ik verliefd op ben. maar mischien ben ik dan ok wel were te lief
Oud 28-01-2002, 16:40
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Maar een nadeel ook al vertrouw ik mijn vriend echt, izk ou toch twijfelen of hij de waarheid spreekt, want het zou bij mij nl nie in mijn hoofd opkomen om zoiets te zeggen tegen de vriedin van een jongen waar ik verliefd op ben. maar mischien ben ik dan ok wel were te lief [/B]
jaah dat heb ik dus ook...ik ga er ogh aan twijfelen...zij heeft zijn nummer wel..en dan belt ze waar ik bij ben en dan doet ie heel kortaf...maar stel dat als ike rniet ben en blabla...tsjaaa ik moet hem vertrouwen...
Oud 28-01-2002, 16:41
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
nee, heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Wel is z'n ex nog wel een beetje verliefd op 'm geloof ik, maar daar kom ik wel weer overheen. Maar het lijkt me echt heeel kut! Lullig zeg! Zijn jullie al lang samen?

3 maanden
Oud 28-07-2004, 00:27
Verwijderd
succes ermee
Oud 28-07-2004, 00:30
Verwijderd
Vaag. Waarom zegt je vriend niet dat ze op moet rotten?
Oud 28-07-2004, 00:37
Verwijderd
Misschien omdat haar vriend nog een ho on the side wil houden. Just in case.
Oud 28-07-2004, 01:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2004 @ 01:37 :
Misschien omdat haar vriend nog een ho on the side wil houden. Just in case.
Daar doelde ik op, maar ik wilde haar niet onnodig ongerust maken.

Unlike certain other people.
Oud 28-07-2004, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-07-2004 @ 02:00 :
Daar doelde ik op, maar ik wilde haar niet onnodig ongerust maken.

Unlike certain other people.
Ik hou ervan anderen te laten delen in mijn onzekerheid en wantrouwen in de mensheid.
Oud 28-07-2004, 03:11
Verwijderd
tja jij laat je ook wel gek maken, lekker laten gaan, als het misgaat, kun je dat toch niet veranderen, maar waarschijnlijk is er niks aan de hand, en zit jij je voor niks op te vreten
Oud 28-07-2004, 07:32
snoopy
snoopy is offline
hmpf. Waarom deze uppen?
Oud 28-07-2004, 08:00
Verwijderd
Een topic van 2,5 jaar oud uppen?

Nee, die doen we toch maar dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten