Advertentie | |
|
![]() |
|
jezus ik ben ook 16, maakt geen reet uit. Ik ben ook intelligent, en het heeft niks met relaties te maken.
Dit is trouwens een 'scholieren' forum, dus ik vind het raar dat mensen van 40 hier reageren. Als ze denkt dat ze iemand anders leuker vindt, moet je zeker met haar gaan praten. Misschien zit ze anders nu 2 weken lang achter je rug met die jongen! Kom voor jezelf op! Ben je trouwens nog erg verliefd op haar? |
![]() |
||
Citaat:
De meerderheid is 14-25, en ja.. wie vertelt jou anders over problemen zoals stufi, kamers vinden en andere dingen waarvoor je iemand nodig hebt die meer weet en ervarener is dan jij.
|
Anyway... Waar het om gaat is dat de gemiddelde mening is dat ze 'jong' reageert. Het feit dat het voor jou uit het niets komt, zegt al wat. Meestal komen dit soort dingen niet uit de lucht vallen, zijn er al gesprekken geweest, etc.
Maar goed, misschien dat je over twee weken sowieso een afspraak kunt maken, ergens op neutraal, rustig terrein en dan eens goed praten, zodat je in elk geval weet waar je aan toe bent en wat haar twijfels waren/zijn en wat, mocht ze niet verder willen, haar redenen zijn. Tot die tijd kun je haar het beste met rust laten, laat haar ook weten dat je haar met rust laat tot die date. Succes in elk geval!
||
![]() |
Citaat:
nah als ze dat doet, is t over meteen.. maar ze zei zelf dat ze die jongen niet echt leuk vind, alleen beetje in de war was omdat ze em zo vaak zag. Is zo'n friendzone gast... Mja heb net goed gesprek gehad met beste vriend en ouders... ik wacht het nog 4 dagen maximaal af, en dan ga ik naar de'r toe. 2 weken trek ik niet... over 4 dagen, hebben we 6 dagen niks van elkaar gehoord, dat is al heel lang. En dan ga ik zegge dat ik mezelf ga verbeteren.. als ze dan nog twijfelt, maak ik t uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsja, we moeten er hier maar vanuit gaan dat het ondanks het leeftijdsverschil alsnog een goede relatie kan zijn, veel anders zit er niet op. Bovendien twijfel ik nu of ik iemand leuk vindt, en die is ook nog niet al te lang 17... Ik zou in ieder geval geen twee weken wachten, dan groeit ze helemaal van je weg als het zo zit. Doe dus maar wat je hierboven zegt idd.
|
![]() |
ben wel 20. profiel info klopt nie. maar bedankt voor de advies, k zie de;r vrijdag nu, ik weet wat k ga zegge, heb goed nagedacht.. we zulle t zien.
@ de conjo's die prate over 16.. mensen vooroordelen zijn vaak fout, wat er tussen mij en me vriendin was nu had niks met leeftijd te maken, maar over hoe ik heb gedaan tege haar. En ik wou niet alleen positieve dingen horen, ben geen kindje dat liefe woordjes nodig heb. Zeker niet van mensne die ik niet ken ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Daarbij, en dat wil je vast niet horen, op die leeftijd veranderen jongeren nog heel erg (met 20/21 ook trouwens), en dat heeft ook betrekking op wat je wíl. Ook die dingen veranderen, en dus kan het heel goed dat ze dingen die ze vroeger enorm leuk aan je vond, ze nu vreselijk irritant vindt. En ja, dat gebeurt ook wel op latere leeftijden, maar op deze leeftijd is dat gewoon veel extremer. En bij jou verandert er natuurlijk net zo goed veel, maar blijkbaar ben jij wat standvastiger in wat en wie je leuk vindt. Dat gebeurt soms. Tja, ik geef je gewoon weinig hoop. Denk dat ze d'r interesse in je heeft verloren, en doordat jij nog wel gek op haar bent, word je vooral irritant. Omdat jullie zo lang bij elkaar waren, kost het haar moeite om het in een keer af te kappen, maar ik denk dat dat wel gaat gebeuren. Het beste wat jij imo kunt doen, is inderdaad afstand nemen en niet als een afhankelijk hondje achter d'r aan gaan lopen smeken wat ze nu wil en of jullie het niet kunnen proberen, want daar word je voor haar alleen maar irritanter van, en dan wil ze je helemaal niet meer maar vindt ze je nog zielig ook. Edit: Ik denk dus ook dat jij niks verkeerd doet en niks aan jezelf hoeft te verbeteren. Als zij een jaar lang leuk en aardig doet en nu opeens met allemaal dingen komt die zogenaamd niet goed zijn aan jou, dan ligt dat aan het feit dat zij blijkbaar opeens andere dingen wil. Die eigenschappen die ze nu vervelend vindt, had je in het begin ook, en toen waren ze prima? Er is niks mis met jezelf willen verbeteren, maar hoe het er nu uitziet, denk ik dat het probleem eerder bij haar zit dan bij jou. Laatst gewijzigd op 03-11-2009 om 23:27. |
![]() |
|
![]() |
ik hoor juist vaak dat ik erg volwassen ben voor me leeftijd
![]() Wat jij zegt kan trouwes idd zomaar gebeurd zijn. Ik snap haar met deze actie tot op enige hoogte (namelijk wat ze irritant vindt), ik weet hoe ik ben, en dat heeft haar dwars gezeten... maar ze wist niet hoe ze t moest zegge. Dan doet ze het zo. Wat ik niet snap idd is het niet meer leuk vinden/ik ben 16 en dan heb ik een vriend gedoe.... Ik hoop dat dat een gevolg is van dat ze zich ff alleen voelde.. anders snap ik niet waar dit ineens plotseling vandaan komt. Als het is omdat wat jij zegt, zulle we het ook ckr uitmaken en ik loop achter niemand aan. Ben geen afhankelijk persoon, maar het lijkt me best logisch als je vriendin ineens met zoiets komt.. dat je haar probeert te begrijpen en het op te lossen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Conjo's???
En ik denk niet dat we vooroordelen hebben, integendeel, we zijn namelijk al allemaal 16 geweest en hebben dus ook meegemaakt hoe we toen in elkaar zaten. Herkenbaarheid dus, niks vooroordeel aan. En ja, ik hang het etiket volwassen wel eerder aan iemand die de moeite doet om fatsoenlijk te schrijven. |
![]() |
|
Ik denk dat ze wil zeggen dat ze vrij wil zijn. Ze is 16, jong en mooi?, ze wil kortom van het leven genieten. Niet gebonden zijn aan een relatie maar dingen uitproberen, experimenteren. Zien hoe het is om vrij te zijn of hoe het is met een ander.
Het is misschien klote voor jou, maar gevoelens veranderen nou eenmaal en ondanks dat zij misschien volwassen is voor haar leeftijd, wil ze zich denk ik nog niet binden for life. Jij als twintig jarige wil dat misschien veel meer, omdat je gewoon in een totaal andere levensfase zit. |
![]() |
|
![]() |
iedereen is 16 geweest idd, en iedereen is ook anders dus heeft daar zijn eigen beeld van. De gene die lopen te zeuren over 16, projecteren hun eigen waarheid en context van het '16 gevoel' op mijn situatie. Aannemen dat jou ervaring geldig is voor alle zaken gelijk aan die ervaring = vooroordeel. en nu kappen erover plz, vind nie egt nuttig dit.
ik wacht nu gewoon af tot vrijdag, simoen wat jij zegt kan ook.. kan allemaal. Ik weet niet wat ze denkt wat betreft mij nog leuk vinde... Het is overigens niet zo dat ik anders tegen de relatie aankeek, ik ben geen type voor nu al binden aan iemand voor life en daar ook geen behoefte aan en zij ook niet. Dit is juist me eerste relatie langer dan een maand. Maargoed ik wacht het af... ik laat wel weten nog ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkt te helpen als je iemand de tijd niet geeft... Ook moet je zien dat de kans er is dat mevrouw de relatie uit maakt. Jezelf veranderen heeft geen nut nu, 2 weken wachten, that's it. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en geloof me ik hou de;r ook rekening mee dat ze het uit maakt, dat blijkt uit me reactie;s. Ik ga vrijdag gewoon doen wat ik er kan, en mssn komen we eruit.... ik laat weten dus! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laat het ons weten! |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon uit je kop zetten en gedag zetten, mijn ex-vriendin heeft me dit ook geflikt, gewoon accuut gedag zeggen en doorgaan met je leven, want anders kan ik je nu al vertellen dat je spijt krijgt. |
![]() |
|
Ik denk dat TS helaas na vrijdag single is.
Komt me allemaal erg bekend voor... Denk dat het meisje in kwestie weer vrij wil zijn of gewoon 'het gevoel' kwijt is. Beter is het dan om inderdaad iets langer te wachten dan merkt ze pas wat ze 'mist'. Maargoed we zullen hier binnenkort wel lezen dan hoe het is afgelopen. 16-18 zijn moeilijke leeftijden, veel mensen willen zich dan nog niets vastprikken....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #56 Roosje | 488 | 18-04-2006 21:35 | |
Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 16:10 |