Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@topicstarter: bel de IBG eens. Anders heb je grote kans dat je een maand je treinkaartje kan kopen...
||
Citaat:
en ik krijg ook wel studiefinanciering voor het laatste kwartaal van 2004. en krijg mijn ov ook pas 1 oktober. wat jij zegt is voor het mbo daar moet je 18 zijn voor studiefinanciering voor hbo en wo maakt dat niet uit
||
Citaat:
Dus krijg je pas vanaf 1 oktober OV en Stufi...(het laatste kwartaal dus)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als de datum in je profiel tenminste klopt ![]()
||
Citaat:
Ik heb nog geen afhaalbericht voor mijn OV-studentenkaart gekregen. Heb je twee weken voor de maand waarin je recht hebt op de OV-studentenkaart nog geen afhaalbericht gekregen, kijk dan op onze internetsite of je kaart klaar ligt op het postkantoor. Is dit niet het geval, bel dan de IB-Groep infolijn (050) 599 77 55.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.ib-groep.nl :
OV-studentenkaart afhalen Het nieuwe studiejaar begint al bijna weer: het beroepsonderwijs op 1 augustus, het hoger onderwijs op 1 september. Heb je voor het eerst recht op studiefinanciering per 1 augustus en heb je daar ook al een Bericht over ontvangen? Dan kun je het afhaalbericht voor je OV-studentenkaart halverwege de maand juli verwachten. Vanaf 1 augustus wordt jouw OV-kaart dan geldig. Heb je voor het eerst recht op studiefinanciering per 1 september dan kun je het afhaalbericht halverwege de maand augustus tegemoet zien. Met ingang van 1 september kun je daadwerkelijk met de kaart gaan reizen. Met het afhaalbericht haal je de OV-studentenkaart af van het postkantoor. Op het postkantoor maak je de keuze tussen een week- of een weekendkaart. De kaart die je afhaalt is de rest van het jaar 2004 geldig. Vanaf januari 2005 krijg je een nieuwe kaart. Uiteraard krijg je daarvoor t.z.t. een nieuw afhaalbericht. Ben je nog geen 18 en ga je studeren in het hoger onderwijs? Dan heb je geen recht op studiefinanciering per september, maar per 1 oktober. In dat geval wordt ook je OV-kaart pas per oktober geldig. Je ontvangt het afhaalbericht in dat geval halverwege september. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()