Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 16:55
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
hey lievurdszzz

k heb echt onwijs veel lol erin om anderen met hun problemen te helpen..soo, heje problemen?? gooi dur een berichtje en ik zal proberen ze serieus te antwoorden

liefs en onwijze *smak*
Oud 14-05-2002, 16:59
Psychopath
Psychopath is offline
Hoe begin je als je ieman verkerein wil vragen?

-XXX- D-S
Oud 14-05-2002, 17:02
Spirit
Spirit is offline
Ik had er over nagedacht om het uit te maken maar ik was bang dat ik er spijt van zou krijgen dus vandaag kwam mijn vriend er zelf mee aan ... toen was ik best wel opgelucht... we wouden het allebij. We zagen elkaar maar weinig en we hadden er beide weinig lol meer aan vandaar. Maar nu een paar uren later vind ik het toch wel jammer aan de ene kant wil ik um terug maar aan de andere kant wil ik ook mijn vrijheid? Ik weet nie maar het lijkt net alsof ik nu (doordat het dus uit is) pas echt weet wat ik mis.
Maar dan nog.... tijdens onze relatie was ik ook gek op een ander daar heb ik um nix over gezegd... Maar aan dat jonk heb ik nix hij vind mij ook leuk maar hij is al bezet.... maar hij wil wel wat met me afspreken.

Ik weet het allemaal niet meer hoor
Oud 14-05-2002, 17:03
Verwijderd
*denkt*

waarom doet de ex van muh vriend me nog steeds zo veel!! Ze hebben geen contact meer (zij is boos op hem en praat daarom niet meer tegen hem) maar ik zie dr heel vaak nog op leuke concerten waar zij dan met dr vriend is. Die vriend van dr is heel aardig, maar zij niet. Ze heeft hem echt superslecht behandeld enzow, echt als een soort speeltje en alles. daarom kank dr niet uitstaan, en telkens als ik dr dan zie verpest ze toch een beetje mn avond en voel ik toch weer een steek..
I Want It To Stop!!!
Oud 14-05-2002, 19:00
cerys
cerys is offline
ummm, hoe kan ik kleine kutprobleempjes (dus kleine dingetjes die niet toaal naar mn zin gaan) relativeren?
Oud 14-05-2002, 19:19
Verwijderd
HAHAHAHA. Oh God, iedereen gaat hier echt serieus problemen neerzetten..

Als ze zo graag wil helpen, leest ze maar een paar topics op het forum.. Damn..

Maja das mijn bescheiden visie

Slotje..
Oud 14-05-2002, 19:21
DJken
DJken is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Slotje..

Waarom een slotje ??

Ik vind da persoonlijk lief van dat meisje...

Als zij graag andere mensen wilt helpen...dan mag ze dat toch...

En meestal leer je ook nog ietske bij

greetz

DJken
Oud 14-05-2002, 19:41
Verwijderd
Ik heb wel iets, kun je er ook voor zorgen dat een bepaald, nader door mij aan te wijzen meisje het uitmaakt met haar huidige vriend en een relatie met mij begint? Dat zou wel gaaf zijn namelijk
Oud 14-05-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
*denkt*

waarom doet de ex van muh vriend me nog steeds zo veel!! Ze hebben geen contact meer (zij is boos op hem en praat daarom niet meer tegen hem) maar ik zie dr heel vaak nog op leuke concerten waar zij dan met dr vriend is. Die vriend van dr is heel aardig, maar zij niet. Ze heeft hem echt superslecht behandeld enzow, echt als een soort speeltje en alles. daarom kank dr niet uitstaan, en telkens als ik dr dan zie verpest ze toch een beetje mn avond en voel ik toch weer een steek..
I Want It To Stop!!!
Zoiets heb ik ook *gaat serieus op topic in * de ex van mijn vriend i snoggal jaloers op mij... na meer dan een half jaar... ze vochten altyd als kippen zonder kop zij dumpte hem de hele tyd en toen hij haar dumpte was dat noggal.. onverw8 voor haar. majah.. toen kwam ik omt hoekkie kijken.. hihi.. en sindsdien zijn ik en hij samen.. majah.. ze doet wel normala tegen ons allebij alleen soms maakt ze gwoon een opmerking met zown blik van.. pfffffff.. hihi.. wel leuk eigenlijk dat iemand jaloers is.. kbedoel maar.. uh.. tis tenslotte een soort van compliment.. maar okeej.. ik praat nooit echt tegen haar dus en ik weet gewoon niet zo goe dwat ik met haar aanmoet. ze komt nog vaak bij mijn vriends moeder over de vloer.. en ze zit me niet echt te stangen ofzo.. maarkweeniej... tzelfde eigenlijk wat dusjcrib zei.. langverhaal eigenlijk.. maar dat voel ik dus ook zo..
Oud 15-05-2002, 17:15
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
Heej nare man, k denk niet egt dat k dur voor kan zorgen dat zij nix meer met elkaar hebbu heh?!? naja..suc7 *smak*
Oud 15-05-2002, 17:17
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
Citaat:
Dark-Sugar schreef:
Hoe begin je als je ieman verkerein wil vragen?

-XXX- D-S
heeeeeeeeeej, k denk dat je gwoon ut beste gwoon eerst ff lkkr kletsen, en als het lijkt dat ie wel beetje meewerkt..gwoon beginnen van ' k vin je wel leuk eigenlijk, jij mij ook [wil je wat met me] je moet gwoon doen als je voelt dat het goed zit!! heeeeeeel veeeeeeeel succes *smak*
Oud 15-05-2002, 17:19
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Slotje..
Hey, heje dur last van ofzo? als t zooo f*ck irri is, wrom kijk je dan in godznaam bij dezeeeee??? Nurd.. *smak* je bescheiden visie HAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAH ZIELUUUUUUUUUG!!
Oud 15-05-2002, 17:21
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
Citaat:
InCuBuZ schreef:
ummm, hoe kan ik kleine kutprobleempjes (dus kleine dingetjes die niet toaal naar mn zin gaan) relativeren?
hey, ik heb hier geen last van, maar me broertje egt ontzettend...hij gaat dan gwoon ff lkkr sporten, naar vrienden, gwoon het posititeve erin zien. ook je er niet over druk maken!! het heeft toch geen zin!!!!!! *smak*
Oud 15-05-2002, 17:24
piedie
piedie is offline
als iedereen tog se hart lucht hierzo..moet ik ook ff wat kwijt..ik HAAT dus egt de ex van me vriendje...ze scheld hem uit..terwijl hij gewoon normaal doet...ze kijkt me aan vanne..val dood..ennuh in elke zin die zij zegt..zitten 6 scheldwoorden..ik erger me dood..en hij vind dr nog steeds aardig!en als ik bij hun ga staan (ook nog andere erbij hoor..dan segge se opeens nix meer is dit jaloersheid ofzow?ik word er gek van!
Oud 15-05-2002, 17:25
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Was er hier niet eerder zo`n iemand? Toen werd het topic toch ook gesloten?
Oud 15-05-2002, 17:47
Jon
Jon is offline
Citaat:
*! BeLieVe!* schreef:
hey lievurdszzz

k heb echt onwijs veel lol erin om anderen met hun problemen te helpen..soo, heje problemen?? gooi dur een berichtje en ik zal proberen ze serieus te antwoorden

liefs en onwijze *smak*
Bedankt voor je aanbod, maar allemaal mensen in één topic proberen te helpen is ietwat onhandig. Beter kun je gewoon de onderwerpen op het Liefde & Relatie-forum doorlopen en bijspringen waar nodig. Dan hou je het overzicht en is iedereen blij.

Regels voor berichten