| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
* de ex van mijn vriend i snoggal jaloers op mij... na meer dan een half jaar... ze vochten altyd als kippen zonder kop zij dumpte hem de hele tyd en toen hij haar dumpte was dat noggal.. onverw8 voor haar. majah.. toen kwam ik omt hoekkie kijken.. hihi.. en sindsdien zijn ik en hij samen.. majah.. ze doet wel normala tegen ons allebij alleen soms maakt ze gwoon een opmerking met zown blik van.. pfffffff.. hihi.. wel leuk eigenlijk dat iemand jaloers is.. kbedoel maar.. uh.. tis tenslotte een soort van compliment.. maar okeej.. ik praat nooit echt tegen haar dus en ik weet gewoon niet zo goe dwat ik met haar aanmoet. ze komt nog vaak bij mijn vriends moeder over de vloer.. en ze zit me niet echt te stangen ofzo.. maarkweeniej... tzelfde eigenlijk wat dusjcrib zei.. langverhaal eigenlijk.. maar dat voel ik dus ook zo..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
als iedereen tog se hart lucht hierzo..moet ik ook ff wat kwijt..ik HAAT dus egt de ex van me vriendje...ze scheld hem uit..terwijl hij gewoon normaal doet...ze kijkt me aan vanne..val dood..ennuh in elke zin die zij zegt..zitten 6 scheldwoorden..ik erger me dood..en hij vind dr nog steeds aardig!en als ik bij hun ga staan (ook nog andere erbij hoor..dan segge se opeens nix meer is dit jaloersheid ofzow?ik word er gek van!
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
| Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
| Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
| Psychologie |
Waarom willen huisartsen je nooit snappen?? Droomvlucht | 21 | 29-05-2002 13:51 | |