Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Check trouwens de mededeling van T&C Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 21:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() TS: heb je nog geen ervaringen verder? Qua, zang of dans? Dan kan dat nog best moeilijk worden... Trouwens, acteren is níet het belangrijkste om te beheersen als je in een musical wilt spelen. Voornamelijk zang is dit en dansen is ook vaak érg belangrijk. Dus begin voornamelijk met dánslessen, en zeker niet met acteerlessen. Dan moet je in toneelstukken willen staan. Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
2. heb je zowiezo aanleg? 3. beginnen desnoods bij een amateurgroep, daar leer je erg makkelijk de basisprincipes van musicalspel. verder, kijk hierna maar verder of je het dan nog steeds zo leuk vindt. je zit pas in de tweede....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik reageer niet uit de hoogte, ik geef gewoon aan dat ik gelijk heb, en jij niet, of ik nu onvolledig ben of niet. Ik ging er in mijn stupide weldenkendheid vanuit dat de meeste mensen die Ervaring in Amsterdam, Rotterdam en/of Alkmaar hebben, dat, van die samenwerking wisten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoezo zou ik weten van een samenwerkingsverband tussen alkmaar en rotterdam terwijl ik daar in principe niets mee te maken heb?! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() laat maar oke?? dit gaat een oeverloze discussie worden waat TS niks aan heeft |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|