Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 17:12
100% puur kattevlees
100% puur kattevlees is offline
Ik schreef hier een tijdje terug ook al. Over dat ik iets had met de beste vriend van mijn ex en dergelijke.

't Verhaal was alleen nog niet afgelopen.. ik mis m'n ex nog steeds elke dag, ook al weet ik dat ik dat niet moet doen (zelfs vriendschap met hem zou denk ik niet goed gaan, namelijk).
Mijn vriend en ik staan steeds meer uit elkaar. Ik ben niet verliefd op hem, maar ik wil hem ook niet kwijt. Ik zit momenteel thuis ook in een klote situatie, maar hij kan me daar niet echt bij steunen. Nou had mijn ex dan nog minder goed gekund, maar goed.

Ik wil mijn ex heel graag mailen over dat ik nog veel voor hem voel (niet verliefd, hoor), maar durf niet. Hij heeft me geblokt op msn, hij komt niet meer op plaatsen waar ik normaal gesproken kom (bijvoorbeeld de kroeg). Hij ontloopt me dus, wat een teken schijnt te zijn dat hij zich nog iets van mij aantrekt, maar ik ben bang dat hij me haat (omdat ik iets met een vriend van hem heb enzo).

Verder twijfel ik aan mijn vriend. Ik voel me goed bij hem, ik heb nog nooit zo'n goeie vriend gehad. Hij zorgt goed voor me, hij houdt zich meestal aan afspraken... maar ik ben niet verliefd, ik vind het zelfs enigszins saai. Ik val blijkbaar op meer avontuurlijke (lees: gemenere, moeilijkere) mannen.

Graag weer eens advies op dit forum
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2002, 10:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
is een kutsituatie meid! k had ook 2,5 jaar een vriend waar t echt al 1,5 jaar echt heel slecht mee ging..toen is het uit geweest..k werd verliefd op me huidige vriend en hij op mij maar ik kon me ex niet loslaten..hij was echt supergemeen tegen me sloeg me zelfs mara toch liet ik me door hem beinvloeden dat ik niets mte die ander moest nemen ik bleef als een hondje achter hem aanlopen ook al wist ik dat het echt beter was zonder hem! weer iets mee gekregen en toen me huidige vriend lang niet gezien..toen ging het weer uit (voorgoed) en kreeg ik weer contact met me huidige vriend daar heb ik nu 6 weken iets mee en ik heb echt zo ontzettend veel spijt dat ik me ex niet meteen de eerste keer los heb gelaten ik had t al bijna een jaar heel goed kunnen hebbe met deze jongen waar ik nu zoveel van houd!

je zegt zelf dat hij gemeen tegen je is dus meisje hou je trots en laat m gaan, hij heeft je geblokkeerd en als je hem blijft mailen of bellen dan vind hij dat alleen maar grappig als je dr als een hondje achteraan blijft lopen! ik heb deze fout ook gemaakt en ik denk dat jij ook eigenlijk nu al inziet dta je beter af bent zonder hem (ik had dat ook mara ik negeerde dat) dus meisje ben slim en laat die jongen gaan...en als je niet verliefd bent op je huidige vriend dan kun je t ook beter uitmaken enhem niet aan t lijntje houden!

suc6!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 18:42
Verwijderd
Heb hier totaal geen ervaring mee, maar ik kan me wel goed vinden in het verhaal van MissBi@ts dus daar sluit ik me maar bij aan

Laat je niet gebruiken.. en speel niet met je huidige vriend.. Wees eerlijk, tegen jezelf en tegen je vriend (en je ex ook, dat ie je met rust moet laten)

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten