Ik schreef hier een tijdje terug ook al. Over dat ik iets had met de beste vriend van mijn ex en dergelijke.
't Verhaal was alleen nog niet afgelopen.. ik mis m'n ex nog steeds elke dag, ook al weet ik dat ik dat niet moet doen (zelfs vriendschap met hem zou denk ik niet goed gaan, namelijk).
Mijn vriend en ik staan steeds meer uit elkaar. Ik ben niet verliefd op hem, maar ik wil hem ook niet kwijt. Ik zit momenteel thuis ook in een klote situatie, maar hij kan me daar niet echt bij steunen. Nou had mijn ex dan nog minder goed gekund, maar goed.
Ik wil mijn ex heel graag mailen over dat ik nog veel voor hem voel (niet verliefd, hoor), maar durf niet. Hij heeft me geblokt op msn, hij komt niet meer op plaatsen waar ik normaal gesproken kom (bijvoorbeeld de kroeg). Hij ontloopt me dus, wat een teken schijnt te zijn dat hij zich nog iets van mij aantrekt, maar ik ben bang dat hij me haat (omdat ik iets met een vriend van hem heb enzo).
Verder twijfel ik aan mijn vriend. Ik voel me goed bij hem, ik heb nog nooit zo'n goeie vriend gehad. Hij zorgt goed voor me, hij houdt zich meestal aan afspraken... maar ik ben niet verliefd, ik vind het zelfs enigszins saai. Ik val blijkbaar op meer avontuurlijke (lees: gemenere, moeilijkere) mannen.
Graag weer eens advies op dit forum