![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar als je écht wil plagen, eerst 20 minuten haar opgeilen, rondjes om haar navel draaien, geile woordjes toefluisteren, en vooral rondom de schaamstreek draaien met je zachte handjes. Hier en daar gemeen haar onderbuik met het grip op je handen naar boven trekken, of aan de binnenkant van haar dij naar beneden trelen als je dicht bij haar schaamstreek zit. En kusjes rondom geven. Heel gemeen, je tong zo dichtbij houden dat ze de warmete kan voelen, en de warmte van je adem kan voelen. En dan zachtjes blazen. Als ze hier 'gek' van wordt, dán pas penetreren, eerst zachtjes, nog één zachtjes, eigenlijk 6 a 7 keer zachtjes stoten en dan plots hard en diep, dan weer 6 a 7 keer zacht en dan weer diep, en elke keer dat je diep gaat, jou bekken tegen de hare duwen en mee kreunen met haar. Doe dit eens lekker een minuutje of 3 a 4 en dan precies andersom, lekker wild, 8 a 9 keer en dan plots, heel langzaam eruit, bijna helemaal, dat alleen je topje nog in haar zit, en dan weer heel langzaam in haar gaan, zodat ze alles goed voelt. In no-time zit ze dan op haar plateau-fase, juist omdat ze zich dan gaat richten op die éne andere stoot ertussen. En dan is het simpelweg gewoon genieten. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Kan jij dat ook? Eigenlijk is dat vette 'bull-shit', maar dat neukt niet lekker, dus gewoon jereinste onzin. Dat verschilt van persoon tot persoon.
||
Citaat:
(Erg knap, ik ben dan niet meer in staat om nog tot tien te kunnen tellen.) De theorie van de methode klopt wel, maar ik denk dat iedere vrouw hem anders wil. Ik wil ook eerst langzaam, en nadrukkelijk, steeds ietsje meer, en een beetje varieren in hoek, druk, tempo, diepte, draaiing, dan wat steviger, en dan juist weer heel rustig, eigenlijk alleen wiebelen, bijna stilliggen met het vingertje, bijna komen maar toch net nog niet willen ( Daar gaat het nogal eens fout en dan zijn we toch wat sneller klaar dan waar we op hadden gehoopt) maar als het lukt weer even steviger, weer rustiger met vingertje, dat herhalen we een tijdje in verschillende houdingen, dan wil ik klaarkomen en dan rammen, samen nog een keer komen. Maar het idee van het afwisselen is wel goed. Maar dat telt niet in 8 a 9 stoten, meer in 80 of 90. Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: Welkom terug op het forum overigens. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt die spanningsopbouw nodig, vooral voor een lekker orgasme. Het orgasme dat ik snel op kan wekken stelt meestal erg weinig voor, het orgasme dat ik krijg nadat mijn vriend een dik half uur bezig is geweest duurt echter zelf soms wel een minuut. Eerst het voorspel waarbij er nog niets aangeraakt wordt, alles langzaam uitgaat en ik volledig ontspannen raak door het strelen over mijn gehele lichaam. Dan langzaamaan naar dat ene plekje toewerken waarbij lippen, nek, borsten en benen eerst aan bod komen. Dan een aantal minuten heel zacht en voorzichtig gebeft worden, vervolgens tussendoor wat ruw neukwerk met standjeswisseling, afgewisseld met gevinger, geclitneuk (dus met de penis over de clitoris wrijven) en dan uiteindelijk klaargebeft worden zorgt voor de allerbeste orgasmes. Dan fiets ik echt op het randje en het tijdsbestek van het uiteindelijk orgasme veel langer, dan stroomt het echt door mijn hele lichaam heen. Bij snel werk is er slechts een hele kleine plaatselijke explosie, wat altijd tegenvalt. En makkelijk meerdere keren klaarkomen? No way. Ik span echt elke spier aan bij een orgasme en de opbouw ernaartoe, lichamelijk is het veel te uitputtend om dan meerdere keren klaar te komen. Ik heb het zelf wel voor elkaar gekregen en het kon dan steeds sneller, maar daarna was ik echt helemaal uitgeput. Wanneer het dan nog eens tijdens de seks is ook, hou ik dat dus echt niet vol. Ik loop nu altijd al met echt zulke trillende beentjes naar de wc na afloop. Mijn vriend kan vaker dan ik, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
alleen nu draaien we de rollen om : als ik daarna ga neuken ... wilt ze hard en sneller ... maja moet je vooral geil zeggen en dan kom ik in no time ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisjes erectie Lolokaka | 21 | 18-10-2013 13:40 | |
Seksualiteit |
klaarkomen eefiepeefie | 9 | 04-10-2010 21:14 | |
De Kantine |
Oh joy weer een Fototopic! Mara | 499 | 09-05-2006 10:07 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen moet? Verwijderd | 47 | 04-12-2004 20:38 | |
Seksualiteit |
4 tha girls: klaarkomen van alleen neuken? 4 real of fake??? MissBi@tch | 21 | 20-05-2002 13:14 |