![]() |
||
Citaat:
Ik faken nooit (meer). Het hoeft ook niet. Zonder neuken kom ik niet klaar!!! Niet goed tenminste, niet echt een heftige orgasme. tijdens neuken zelf kom ik wel soms klaar maar meestal moet ff z'n lul d'r uit zijn zodat ik klaar ka komen maar dat komt dan ook door neuken..... Maar ik denk dat er idd veel meiden zijn die niet door neuken klaarkomen, dat heeft ermee te maken of je G-spot gevoelig ben ofzow... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dat is dan niet helemaal waar. maargoed, faken zie ik als een soort van liegen.. waarom zou je dat doen? Waarom zou je doen of je klaarkomt als het net zo goed lekker is als je niet klaarkomt ![]() kzou ook niet weten hoe het moet, volgens mij ga ik dan heel raar bewegen ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het is idd zo dat jongens denken dat meisjes altijd onder het neuken klaarkomen.. maar ik heb mijn vriend even wijs gemaakt dat dat dus WERKELIJK NIET zo is!
||
Citaat:
![]()
|
Well... dan doet iedereen hier toch iets fout! And dan heb ik een super-slimme vriend : die wist dat je van erin en eruit bewegen niet altijd klaar kan komen.
Als meisje kan je meerdere orgasmes hebben.... als jij boven zit kan je er zelf voor zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt... dan kan je dus klaarkomen... and als je al eenmaal bent klaargekomen volgt het tweede orgasme meestal wel sneller... en dan kan je achterlangs proberen... (dan wordt je G-plek optimaal gestimuleerd)... wedden dat het dan wel lukt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
zeg hee dames , ik heb echt wel effe bewondering voor degene onder jullie die wel klaarkomen door alleen te neuken! Volgens mij is dat gewoonweg onmopgelijk, want klaarkomen kan ik alleen zelf, of door boven op me vriendje te bewegen. Dan alleen, verder ook niet meer. Maar ik vind het lullig om tegen hem te zeggen dat ik niet klaarkom, want dan denkt ie dat het aan hem ligt. Dus ik laat hem lekker in de waan!!!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar als je al es klaar bent gekomen, gaat het idd sneller. Moe'k toch es proberen... eerst ff iemand vinden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
helemaal mee eens al vond ik het toch wel eng om tegen me vriend te zeggen dat ik dan wel kon klaarkomen ik d8 dat ie me raar zou vinden... ![]() ![]() |
![]() |
|
|