Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2002, 22:02
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
meiden zeg eens eerlijk...hoe vaak ben je klaargekomen van alleen neuken? dus zonder hulp van het handje ofsow...
ik geloof namelijk dat er echt een hele hoop meiden faken want veel jongens schijnen te denken dat t meisje gewoon klaar moet komen tijdens t neuken (anders denkt ie dat er iets mis is met hem) mara ja ik kan dus echt niet zeggen dat dit mij vaak is overkomen echt maar een paar keer
maar toch geniet ik van de sex hoe dan ook !!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:04
Verwijderd
elke keer minstens 2 keer
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:14
Piccola
Piccola is offline
Ik kom altijd klaar van neuken! Maar niet meer dan 2 keer. Meestal gewoon 1 keer.
Ik zou sowieso nooit faken. Dat is triest, vind ik!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:

Ik zou sowieso nooit faken. Dat is triest, vind ik!
daar heb je helemaal gelijk in, dat vind ik ook triest, dan houdt je de ander als t ware een spiegelbeeld voor en denkt hij dat ie mister casanova is terwijl ie er niks van bakt.

Lijkt me heel lullig mocht t ooit uit gaan en hij krijgt een ander
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 08:43
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik ben er weleens van klaargekomen ja. Maar van de andere dingen kom ik wel makelijker. En ik fake niet. Als je faked dat is gewoon slecht
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 10:22
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Bijna altijd
Oud 19-05-2002, 10:45
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
meiden zeg eens eerlijk...hoe vaak ben je klaargekomen van alleen neuken? dus zonder hulp van het handje ofsow...
ik geloof namelijk dat er echt een hele hoop meiden faken want veel jongens schijnen te denken dat t meisje gewoon klaar moet komen tijdens t neuken (anders denkt ie dat er iets mis is met hem) mara ja ik kan dus echt niet zeggen dat dit mij vaak is overkomen echt maar een paar keer

Ik faken nooit (meer). Het hoeft ook niet. Zonder neuken kom ik niet klaar!!! Niet goed tenminste, niet echt een heftige orgasme. tijdens neuken zelf kom ik wel soms klaar maar meestal moet ff z'n lul d'r uit zijn zodat ik klaar ka komen maar dat komt dan ook door neuken.....
Maar ik denk dat er idd veel meiden zijn die niet door neuken klaarkomen, dat heeft ermee te maken of je G-spot gevoelig ben ofzow...
Oud 19-05-2002, 11:13
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

daar heb je helemaal gelijk in, dat vind ik ook triest, dan houdt je de ander als t ware een spiegelbeeld voor en denkt hij dat ie mister casanova is terwijl ie er niks van bakt.

Nouja kijk.. als ie je niet kan laten klaarkomen, wil dat niet zeggen dat ie er niets van bakt.. want of je nou klaarkomt of niet, het is (kan) wel lekker...
Dus dat is dan niet helemaal waar.
maargoed, faken zie ik als een soort van liegen.. waarom zou je dat doen? Waarom zou je doen of je klaarkomt als het net zo goed lekker is als je niet klaarkomt

kzou ook niet weten hoe het moet, volgens mij ga ik dan heel raar bewegen ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
In welk standje doen jullie dat dan? En hoe hard? Ik zou echt niet weten hoe ik van neuken alleen klaar moet komen.. Hoewel mijn G-plek toch nogal gevoelig is..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:38
birdy
birdy is offline
ik nog nooit, en heb het ook nooit gefaked ik geniet heel erg maar kom niet klaar maar das geen probleem ik krijg mijn portie nog wel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 11:47
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik kom never klaar.. dus ook niet met neuken. en ik zou ook niet gaan faken.. vind ik een beetje lullig voor mijn vriendje..
en het is idd zo dat jongens denken dat meisjes altijd onder het neuken klaarkomen.. maar ik heb mijn vriend even wijs gemaakt dat dat dus WERKELIJK NIET zo is!
Oud 19-05-2002, 11:57
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
ZHAzha schreef:

ik kom never klaar.. dus ook niet met neuken. en ik zou ook niet gaan faken.. vind ik een beetje lullig voor mijn vriendje..
en het is idd zo dat jongens denken dat meisjes altijd onder het neuken klaarkomen.. maar ik heb mijn vriend even wijs gemaakt dat dat dus WERKELIJK NIET zo is!
En? Begreep ie het???
Oud 19-05-2002, 12:17
GeNeVa
GeNeVa is offline
Well... dan doet iedereen hier toch iets fout! And dan heb ik een super-slimme vriend : die wist dat je van erin en eruit bewegen niet altijd klaar kan komen.

Als meisje kan je meerdere orgasmes hebben.... als jij boven zit kan je er zelf voor zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt... dan kan je dus klaarkomen... and als je al eenmaal bent klaargekomen volgt het tweede orgasme meestal wel sneller... en dan kan je achterlangs proberen... (dan wordt je G-plek optimaal gestimuleerd)... wedden dat het dan wel lukt!
Oud 19-05-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Nouja kijk.. als ie je niet kan laten klaarkomen, wil dat niet zeggen dat ie er niets van bakt.. want of je nou klaarkomt of niet, het is (kan) wel lekker...
Dus dat is dan niet helemaal waar.
ik bedoelde het dus ook in de zin van als ie er voor jou niks van bakt en jij zegt niks en hij denkt dat je komt dan zal ie t nooit veranderen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:41
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
jeej wat een populair taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 12:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
nog nooit en heb ook nog nooit gefaked... en ja, jongens denken altijd dat het aan hem ligt, terwijl volgens de statistieken maar 1 op de 3 vrouwen klaar kan komen...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 15:23
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
jeej wat een populair taalgebruik
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 15:28
cerys
cerys is offline
Citaat:
spacegirl schreef:

mm das niet helemaal waar denkik, want t kan ook gewoon zijn dat t meisje niet makkelijk klaarkomt en dat gewoon niet opwindend genoeg vindt..
Oud 19-05-2002, 15:48
moi, tha bomb
moi, tha bomb is offline
zeg hee dames , ik heb echt wel effe bewondering voor degene onder jullie die wel klaarkomen door alleen te neuken! Volgens mij is dat gewoonweg onmopgelijk, want klaarkomen kan ik alleen zelf, of door boven op me vriendje te bewegen. Dan alleen, verder ook niet meer. Maar ik vind het lullig om tegen hem te zeggen dat ik niet klaarkom, want dan denkt ie dat het aan hem ligt. Dus ik laat hem lekker in de waan!!!
Oud 19-05-2002, 17:17
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
Well... dan doet iedereen hier toch iets fout! And dan heb ik een super-slimme vriend : die wist dat je van erin en eruit bewegen niet altijd klaar kan komen.

Als meisje kan je meerdere orgasmes hebben.... als jij boven zit kan je er zelf voor zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt... dan kan je dus klaarkomen... and als je al eenmaal bent klaargekomen volgt het tweede orgasme meestal wel sneller... en dan kan je achterlangs proberen... (dan wordt je G-plek optimaal gestimuleerd)... wedden dat het dan wel lukt!
Hm, dat is een idee... Want ik denk ook niet dat ik tijdens de daad klaar kan komen, hoewel ik het nog niet geprobeerd heb

Maar als je al es klaar bent gekomen, gaat het idd sneller. Moe'k toch es proberen... eerst ff iemand vinden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 18:54
Verwijderd
Citaat:
InCuBuZ schreef:

mm das niet helemaal waar denkik, want t kan ook gewoon zijn dat t meisje niet makkelijk klaarkomt en dat gewoon niet opwindend genoeg vindt..
zie mijn andere reatie hierop
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
als jij boven zit kan je er zelf voor zorgen dat je clitoris gestimuleerd wordt... dan kan je dus klaarkomen... and als je al eenmaal bent klaargekomen volgt het tweede orgasme meestal wel sneller... en dan kan je achterlangs proberen... (dan wordt je G-plek optimaal gestimuleerd)... wedden dat het dan wel lukt!

helemaal mee eens al vond ik het toch wel eng om tegen me vriend te zeggen dat ik dan wel kon klaarkomen ik d8 dat ie me raar zou vinden... maar gelukkig is alles goedgekomen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten