Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2004, 09:01
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Hoi!

Ik hoor soms van mensen dat ze gewoon naar schi[phol gaan met hun koffer, en dan kijken welke reis er over blijft, en dan voor een spotprijsje op vakantie gaan, heeft iemand dat wel een gedaan, ebn hoe beviel dat, hoe gaat dat dan zeg maar!

liefs Henriette
Advertentie
Oud 24-07-2004, 18:57
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Hm, nooit gedaan en ik zou het ook niet durven wagen denk ik.
Ik heb laatst een week vantevoren een reis naar Turkije geboekt voor 210 euro pp. Heb daarna niks goedkopers meer gezien, dus met een 'gewone' last minute bij een reisbureau is ook niks mis.
Oud 25-07-2004, 01:47
MJM
MJM is offline
Citaat:
tommygirl.S schreef op 24-07-2004 @ 10:01 :
Hoi!

Ik hoor soms van mensen dat ze gewoon naar schi[phol gaan met hun koffer, en dan kijken welke reis er over blijft, en dan voor een spotprijsje op vakantie gaan, heeft iemand dat wel een gedaan, ebn hoe beviel dat, hoe gaat dat dan zeg maar!

liefs Henriette
in vertrekhal v schiphol zijn de maatschappien dmv stands gevestigd. Je kan hier 'last minutes' boeken op vluchten voor die dag en de volgende dag, dit kan waneer tot een half uur van te voren niet iedereen heeft ingecheckt, dan komen die tickets op de markt. Is niet aanteraden als je echt wilt, kan is klein, echter prijs wel erg laag... zo if u wanna take a risk...!
Oud 25-07-2004, 09:06
cyntha
cyntha is offline
Nog nooit gedaan. Maar als je een goedkope reis wilt en het maakt je niet uit waar naar toe dan kan je die gok best nemen.
Oud 25-07-2004, 11:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lijkt me wel lastig met het inpakken van je koffers. Je weet dan helemaal niet wat voor weer het is op je potentiele vakantiebestemming dus ook niet wat voor kleren je mee moet nemen.
Oud 25-07-2004, 16:15
@Moon
@Moon is offline
Mn tante heeft dat een keer gedaan. Het was toen laagseizoen en ze ging naar Canada. Dan is de kans wel groter dat er nog plaatsen over zijn. Ze kon die ene keer dan ook gelijk met de vliegtuig mee. Als je dit doet in de zomer is de kans denk ik wel klein dat je mee kan.
Oud 10-08-2004, 12:33
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 25-07-2004 @ 12:40 :
Lijkt me wel lastig met het inpakken van je koffers. Je weet dan helemaal niet wat voor weer het is op je potentiele vakantiebestemming dus ook niet wat voor kleren je mee moet nemen.
Je kan toch alleen zomerkleding inpakken en aangeven dat je alleen naar warme bestemmingen wilt gaan.....
Oud 11-08-2004, 20:22
Ieke
Ieke is offline
Ik heb wel eens last minute gedaan via schiphol. Het is zo dat er vakantie's worden aangeboden die tot ongeveer 2 weken voor vertrek gaan. Er zijn dus reizen te krijgen die pas over 2 weken vertekken. Zo hebben wij dat dus wel eens gedaan. Bellen en kijken of er wat boeients bij zit en zo ja dan moet je de tickets binnen korte termijn ophalen. Je kan idd ook met je koffer bij de balie gaan staan en dan maar kijken en wachten wat er komt, maar dat zou ik persoonlijk niet zo snel doen. Maar zoals wij dat hadden gedaan wel, dat is wel handig.

Regels voor berichten