Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Er zijn bellen met vloeistof bij de ruggenwervels die de zenuwen zodaning beklemmen dat ze kapot gaan. Bedankt voor de spelwijze. de artsen konden het niet ontdekken. Ze kwamen bij een homeopaat ofzo, in volksmond een kwakzalver, die gelijk wist wat het was, heel bijzonder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben eigenlijk stiekem wel blij dat ik niet echt iemand in de buurt heb die ziek is. Mijn schoonmoeder heeft migraine, maar daar heeft ze goede medicijnen voor en daar merk je dan weinig van, behalve dat dan soms de muziek zachter moet enzo. Maar dat is wel alles eigenlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het beinvloed mijn stemming wel hoor, die sfeer bij mijn ouders thuis doet dat sowieso. |
![]() |
||
Citaat:
![]() het heeft nooit héél veel invloed gehad alleen is het stom,dat mijn vader nu (nooit) heeft gezwommen of graag naar het strand wil ofzo... ![]() en mijn moeder is depressief... maar niet zo heel erg ze laat het nooit merken. maar dat heeft allemaal te maken met haar verleden (ze is gepest) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend met problemen helpen Silvergirl98 | 8 | 24-12-2014 19:15 | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Psychologie |
Met je ouders praten? Nona | 53 | 30-10-2004 14:01 | |
Psychologie |
Wat heb jij meegemaakt? iamcj | 93 | 02-03-2003 14:48 | |
Psychologie |
Problemen met ouders... zijn deze symptomen erg erg? Rerisen Phoenix | 6 | 01-05-2002 09:17 | |
Psychologie |
ouders... kipfilet | 4 | 28-04-2002 19:09 |