Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2014, 18:30
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Hee,
Ik heb gisteren sinds 2 jaar ofzo weer met een vriend gepraat via fb en hij heeft me in vertrouwen verteld dat zijn gescheiden ouders veel problemen hebben en dat hij daar de dupe van is. Hierdoor is hij ook maanden niet op school geweest. Ik vind t best sneu voor hem dat het nu vakantie is en wss nog veel problemen over zich heen krijgt. Is het dan raar dat als ik hem ga vragen of hij het misschien leuk vindt om iets leuks te doen met mij? (Niet op een date manier ofzo hoor, echt niet) Ik vind het trouwens ook lastig hoe met zijn problemen om te gaan qua reageren enzo.. ;$ Ik ben al 4 jaar met hem bevriend maar er zit toch iets van afstand tussen ons in. Ik weet niet of jullie dat kennen, maar ik zit dus in vwo 4 en het gaat zn gangetje en hij zit in mavo 4 met veel problemen, met roken en drinken alles wat ik helemaal niet doe. En ik weet niet, maar er zit toch iets van een brug tussen wat andere raar zullen vinden. Sorry dit wordt n heel vaag verhaal maar dat maakt me ook onzeker. Want straks vraag ik het en heeft hij zoiets van 'waar komt dit dan weer vandaan'? En als ik het vraag, hebben jullie misschien ideeën om te doen..? Het kan niet heel intensief want hij is door het vele thuis zitten erg snel moe..
thnx alvast..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2014, 12:10
bierkoning
bierkoning is offline
Hij moet zich niet zo aanstellen en gewoon dingen aanpakken en doorzetten. Niet huilen in een hoekje en niks meer doen.

Als jij wat met hem wil doen dan zul je dat hem moeten vragen....
Oud 22-12-2014, 19:43
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Mag hij zich nog steeds niet aanstellen als zelfs jeugdzorg erbij nodig is? Zo is hij totaal niet..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2014, 06:25
bierkoning
bierkoning is offline
Ik kom ook uit een gezin van gescheiden ouders. Ja er veranderen dingen en nee dat is niet leuk. Ik moest zelf meeverhuizen met mijn moeder 60 km van mijn geboorteplaats.

Als hij gewoon met beide ouders goed communiceerr en zich gedraagt dan is jeugdzorg zorg ook niet nodig. Tenzij zijn ouders echt zwaar verslaafd zijn ofzo. Dan is het een ander verhaal. Maar dat vertel je er niet bij. Wat er precies tussen die ouders speelt.
Oud 23-12-2014, 09:36
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ik ga zijn hele privé leven niet online gooien.. ;o
Met citaat reageren
Oud 23-12-2014, 09:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat Jeugdzorg erbij wordt gehaald, zegt niet zoveel hoor. Ik heb daar ook (gedwongen) gelopen.

Mijn ouders zijn een paar jaar geleden uit elkaar gegaan en leuk is inderdaad anders. Ik heb daar ook wel last van gehad, maar er komt een punt dat je heel goed begrijpt waarom ze uit elkaar zijn en dat punt moet jouw vriend gewoon bereiken. Verder ben ik met bierkoning, als hij zich gewoon gedraagt en met zijn ouders praat (en zij met hem), komt het wel goed.
Oud 23-12-2014, 10:32
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ohh okee thnx, maar ik wil m toch n beetje opvrolijken met iets, maar ik weet niet wat.. Hebben jullie daarvoor tips?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2014, 11:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ohh okee thnx, maar ik wil m toch n beetje opvrolijken met iets, maar ik weet niet wat.. Hebben jullie daarvoor tips?
Samen iets gaan doen, film kijken, een middagje wat leuks doen? Of gewoon een kerstkaartje sturen om te laten weten dat je aan hem denkt.
Oud 24-12-2014, 19:15
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Ik heb m inmiddels n verlaat kerst kaartje gestuurd!
Thnx voor de tip!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten