Hee,
Ik heb gisteren sinds 2 jaar ofzo weer met een vriend gepraat via fb en hij heeft me in vertrouwen verteld dat zijn gescheiden ouders veel problemen hebben en dat hij daar de dupe van is. Hierdoor is hij ook maanden niet op school geweest. Ik vind t best sneu voor hem dat het nu vakantie is en wss nog veel problemen over zich heen krijgt. Is het dan raar dat als ik hem ga vragen of hij het misschien leuk vindt om iets leuks te doen met mij? (Niet op een date manier ofzo hoor, echt niet) Ik vind het trouwens ook lastig hoe met zijn problemen om te gaan qua reageren enzo.. ;$ Ik ben al 4 jaar met hem bevriend maar er zit toch iets van afstand tussen ons in. Ik weet niet of jullie dat kennen, maar ik zit dus in vwo 4 en het gaat zn gangetje en hij zit in mavo 4 met veel problemen, met roken en drinken alles wat ik helemaal niet doe. En ik weet niet, maar er zit toch iets van een brug tussen wat andere raar zullen vinden. Sorry dit wordt n heel vaag verhaal maar dat maakt me ook onzeker. Want straks vraag ik het en heeft hij zoiets van 'waar komt dit dan weer vandaan'? En als ik het vraag, hebben jullie misschien ideeën om te doen..? Het kan niet heel intensief want hij is door het vele thuis zitten erg snel moe..
thnx alvast..!
|