Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopisch: ja,ik hou me bezig met wie ik gezien word,mar ik heb vrienden uit alle subculturen(zols dat dan zo mooi heet) zolang ik de persoon waar ik naastloop dig,maakt het me niet uit,moet ik hem haar niet en loop ik er onverhoopt toch naast,maakt het me wel uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mijn vrienden blowen al bijna 8 jarr lang elke dag, ongeacht de plek waar ze zijn...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Leg jij het ze uit? Ik heb er weinig moeite mee om dit mee te delen, maar met name het taalgebruik heb ik af en toe moeite mee. Als we in de bus zitten gaat het van "ik was kankerwaus", "zo gek, ik ging vet hard van die speed".... mwah...van mij hoeft dat niet zo... Maar het zijn m'n vrienden en vrienden uber alles (haal geen gekke dingen in je hoofd bertbart)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik prefereer geen vrienden, want dan moet je 'hoi' zeggen als je ze tegenkomt en zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en snollie vertel 'n wat over je vriendjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb lieve vriendjes. En ze zijn allemaal beeb, dus ik wil altijd met ze gezien worrrden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Oh ik vind uiterlijk wel belangrijk voor mezelf ja, voor anderen ook wel, maar als een vriendinnetje daar niet zoveel aandacht aan besteed vind ik dat niet erg of zo, misschien heb ik wel invloed op d'r en draait ze bij ![]()
||
Citaat:
En ik ga al helemaal niet "corrigeren" zoals een of andere idioot hierboven zegt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, ik schaam me ook niet als ze naast me loopt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help! lonelyness | 7 | 07-09-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin+ vriendje Verwijderd | 23 | 26-06-2003 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer iemand een vriend noemen... Gothic | 12 | 30-06-2002 13:49 |