Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou nog even wachten met het aanschaffen, de eerste paar dagen op school zullen ze daar vast wel info over geven, bij wiskunde of bij economie. De meeste scholen gebruiken de TI-83 of de TI-83 plus, maar er zijn ook scholen waar Casio gebruikt wordt, dus wacht nog maar ff af, en vraag het gewoon even na op school.... anders zit je strax met het verkeerde rekenmachine, en die dingen zijn niet goedkoop...
![]()
|
Verwijderd
|
Wij moesten de TI-83 hebben. Kijk anders eens op http://grafische-rekenmachine.pagina.nl
|
![]() |
||
Citaat:
hmm, mocht ik ooit nog eens in 5vwo verzeild raken dan kan ik dus eerst een nieuwe rekenmachiene dokken.... mjah, k zal mijn gewone Ti-83 dan maar vast op vraag en aanbod zetten he... wie wil er aan het eind van dit schooljaar een tweedehands Ti-83 kopen?...
|
wij hebben de Ti 83 nodig voor wiskunde maar bij econmie mag ik geen grafische rekenmachine gebruiken, kweet niet of dat bij jou ook van toepassing is maar daar moet je misschien ook wel rekening mee houden.. anders is het zo lullig als op je pw je rekenmachine wordt afgepakt omdat ie grafisch is............
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
welke rekenmachine? Verwijderd | 14 | 21-08-2014 07:14 | |
Algemene schoolzaken |
Rekenmachine advies brands | 2 | 14-03-2014 18:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |