Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2)ja 3a)Havo 5 (N&T profiel + informatica) 3b)nope 4)tuurlijk 5)ja |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oke, hier ff wat antwoorden op je vragen!
1) Ik heb twee rekenmachines, een casio fx-82sx en een Texas TI 80 2) Natuurlijk gebruik ik mijn rekenmachines op school, anders zou ik er natuurlijk geen gekocht hebben! 3) Ik zit nu in de derde klas, ik doe VWO en volgend jaar ga ik de richting E&M doen, met Wiskunde A12 dus, ik weet niet of ik dat ga halen (ik sta nu een 3.5 op WIS) maar ja, we zien wel! 4) Ik mag mijn rekenmachine wel gebruiken op het examen geloof ik! 5) Natuurlijk vind ik een rekenmachine noodzakelijk, ik ben namelijk slecht in hoofdrekenen en als ik me al waag aan hoofdrekenen wordt dat drie keer nix!
|
![]() |
1) Welk model is het? TI-83 en casio fx-82sx
2) Gebruik je hem op school? Zeker weten!! 3) In welke richting en jaar zit je momenteel? VWO 4 N&T met economie en M&O 3) Heb je er meerdere? Zoja welke? zie vraag 1 4) Mag je het gebruiken op het examen? volgens een klasgenoot niet, maar ik hoop van wel!! 5) Vindt je het een absoluut recht om het op een examen te mogen gebruiken? Tuurlijk, waarom heb ik het anders aangeschaft?! |
![]() |
|
1)Casio VFX 9850 GB PLUS
2)ja 3a)vwo 5 (N&G profiel + aardrijkskunde) 3b)nee, wat wel zou moeten eigenlijk van de school 4)nee, niet bij ak en bio. 5)ja, ik vind dat ie bij elk examen gebruikt mag worden. schaf je zo'n ding aan van bijna 200 gulden, moet je nog een rekenmachine omdat ie op sommige examens niet gebruikt mag worden. dom gedoe!! ------------------ wie niets weet, twijfelt nergens aan
|
![]() |
1. TI-83
2. ja 3. 4 VWO N&G profiel 4. nee, ja een oude, zo'n kleine zeg maar, maar dies kapot 5. jazeker mag dat 6. jaaa!!! anders ben je echt uuuren bezig en veel dingen kun je niet uit je hoofd ------------------ als je nou heel hard gaat rennen, dan heb je er nog niks aan
|
![]() |
1) Welk model is het? casio fx-115D
2) Gebruik je hem op school? ja 3) In welke richting en jaar zit je momenteel? techn. univ. 3) Heb je er meerdere? Zoja welke? ja fx-nog ouder) 4) Mag je het gebruiken op het examen? soms 5) Vindt je het een absoluut recht om het op een examen te mogen gebruiken? nee Rekenmachine is een hulpmiddel, niet het doel...... overige info: het ding koste +/- 50,-, ik ben tegenstander van het TI 83 gebruik, dingen zijn way te duur, functies die er op zitten zijn er veel, veel te veel voor 'normaal' gebruik, zeker op een middelbare school. Grafische scherm doet zeker niet tengoede aan het inzicht. Programeren van die dingen komt niet overeen met een beetje programmeer taal, is niet intuitief,....enzo voort. [Dit bericht is aangepast door yzziD (04-02-2001).]
|
TI-30Xa en TI-83
Ik gebruik ze door elkaar heen, want ze zijn voor verschillende dingen handig en ik doe momenteel Computer Science op een universiteit in Amerika. Askama ------------------ "And he devised for her a calculus of love, which approached infinity as a limit, and made her smile again." - From The Sparrow
||
![]() |
Citaat:
2. Alle gebruik ik weleens op school, behalve die simpele Rowenta. 3. Zie vraag 1. 4. Alle mag ik gebruiken op het examen. Maar de Topline 8000 mag slechts onder strenge voorwaarden. 5. Je hebt ze echt nodig, Ja dus... |
![]() |
|
1) Welk model is het? Een TI-83 2) Gebruik je hem op school? Ja 3) In welke richting en jaar zit je momenteel? 4VWO profiel N&G 3) Heb je er meerdere? Zoja welke? een Casio fx-82SX Fraction (kortom, de oude vanuit de onderbouw) 4) Mag je het gebruiken op het examen? De GR wel ja 5) Vindt je het een absoluut recht om het op een examen te mogen gebruiken? Ja, want anders kun je veel opgaven niet maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1) Welk model is het?
Texas Instruments TI 83 2) Gebruik je hem op school? Ja 3) In welke richting en jaar zit je momenteel? 5 Gymnasium, binnenkort 6 ? ![]() 3) Heb je er meerdere? Zoja welke? ja, ook nog een TI 30 solar ergens in dit grote huis 4) Mag je het gebruiken op het examen? Ik hoop het wel ![]() 5) Vindt je het een absoluut recht om het op een examen te mogen gebruiken? JA!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|