Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Afkorting van Media Access Control. Het vastleggen van de softwarematige aansturing van hardware. Vooral gebruikt voor de definitie van netwerkkaarten. Een mac-adres is dus een soort ipadres maar dan voor je netwerkkaart. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is dus een ip-ban voor je mac-adres. En een banner is dus een programma die een ban geeft. Citaat:
en een mac adres bestaat uit: nummer-nummerletter-nummerletter-nummerletter-nummerletter-nummerletter Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 19:43. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
En hoe je dat doet verklap ik je niet, zoek maar lekker op met google.nl Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() enne voor je mac adres zou je een gateway kunnen gebruiken maar dat mag je zelf uitzoeken ![]() OF je vervangt de netwerkkaart met het betreffende mac-adres. @Marcade, ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk beveiligen Laen | 15 | 19-03-2007 11:36 | |
Software & Hardware |
WEP sleutel Muzzle | 19 | 02-09-2006 19:30 | |
Software & Hardware |
[ADSL] Verbindingsprobleem tandenborstel | 6 | 04-05-2005 16:39 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Chello + router: statisch IP? Queen Klazina Wok | 27 | 17-04-2004 17:18 | |
Software & Hardware |
Computer opstart software Verwijderd | 16 | 27-08-2003 16:47 | |
Software & Hardware |
[raadseltje] iamcj | 24 | 09-07-2003 17:13 |