Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2004, 23:59
PiñaColada girl
PiñaColada girl is offline
Haai iedereen!

Zijn hier mensen met hyplogekemie? (iets anders dan hypoclycemie bij diabetes, al lijken de symptomen erg op mekaar) Dit is een afwijking aan de suikerspiegel....
XxX
Oud 11-08-2004, 01:00
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat is dan het verschil tussen een te lage suikerspiegel en een afwijking aan de suikerspiegel (waarbij hypo- waarschijnlijk nog steeds 'te weinig' betekent)?
En hoe schrijf je die dingen precies? Ik neem aan dat je met hypoclycemie een hypoglycemie bedoelt, en met hyplogekemie... hetzefde. Of eventueel hypoglekemie, maar dat is dan gewoon een slechte vertaling?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 06:08
Verwijderd
Zoek eens op dat onderwerp (alleen anders geschreven) op dit forum, dan vind je meerdere (oude) topics over dat onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 09:32
PiñaColada girl
PiñaColada girl is offline
Heyhey,

Bedankt voor jullie reacties.. Ik heb een tijd geleden al ernorm veel opgezocht hierover op internet, en in de meeste gevallen staat hypoglycemie bij diabetes en hypoglykemie bij het syndroom op zichzelf..
Hier zijn echter veel meningen over want mensen waarmee ik praat (die zelfs in de geneeskunde werken) zeggen zelfs soms dat 1 en hetzelfde ding is, en altijd bij diabetes hoort..

Lenoor, ik heb een oud topic gelezen (ik kon er 1tje vinden) en ik vroeg me af aangezien jij een zo een dieet volgt of je het ook hebt?

Byebye XxX
Oud 11-08-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
PiñaColada girl schreef op 11-08-2004 @ 10:32 :
Hier zijn echter veel meningen over want mensen waarmee ik praat (die zelfs in de geneeskunde werken) zeggen zelfs soms dat 1 en hetzelfde ding is, en altijd bij diabetes hoort..
Daar is in die andere topic ook een discussie over, toch?

Ach, sommige mensen zijn eigenwijs.

Citaat:
Lenoor, ik heb een oud topic gelezen (ik kon er 1tje vinden) en ik vroeg me af aangezien jij een zo een dieet volgt of je het ook hebt?
Dat stond toch ook in die andere topic? Ik weet niet of ik het heb (wel de symptomen ervan), maar het dieet dat ik volg is er sowieso geschikt voor en dus vonden ze het niet zo nodig het uit te zoeken (want stel dat ik het wel heb, dan kan ik ook niet zo veel meer doen dan dat dieetblijven volgen).
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten