![]() |
||
Verwijderd
|
Naar aanleiding van dit topic viel mij toch iets op. Sommige mensen zeiden: verzwijg/houd het voor je dat je haar e-mail hebt gelezen, en anderen zeiden: je moet het vertellen.
Vooral voor de kant van het niet vertellen zou ik ook graag argumenten willen horen. Mijn mening is als volgt: Even in het algemeen: waarom zou je het niet vertellen? Is eerlijkheid niet een van de belangrijkste dingen in een relatie? Ik vind van wel in ieder geval. Je moet elkaar kunnen vertrouwen. Dan kun je zeggen: als jij mijn mail leest, kan ik je niet vertrouwen. Maar het feit is dat het zo gebeurd is. Zij vertrouwd erop dat hij eerlijk zal zijn en in plaats van te vertellen waar hij zo mee zit over wat hij gelezen heeft, gaat hij het voor zich houden en doen alsof hij van niets weet. Maar dat kun je niet. Je kunt niet doen alsof je van niets weet. Het houdt je bezig en het beinvloed je en daar kun je niets tegen doen. Het veranderd jou en je gevoelens. En dat heb je als vriend/vriendin ook wel door als je elkaar een beetje goed kent. Als dat zo is dan moet je dus wat zeggen. Wat zeg je dan? Ja, ik heb je mail gelezen... dan kom je op het punt van: waarom heb je het dan niet verteld, waarom was je niet eerlijk? Of je verzint een smoes/andere reden en dan komt ze er later misschien wel achter, dan flap je het er een keer uit, of iets wat je niet had mogen weten en gelezen had in die mail, dan komt er dus uit dat je haar mail gelezen hebt. Dan weet zij dus dat jij haar mail gelezen hebt en er niets over verteld hebt. Waar is het vertrouwen dan gebleven? Citaat:
Sorry voor het lange verhaal ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze is wel je vriendin he. |
![]() |
||
Citaat:
Dingen die mij niet aan gaan, gaan me niet aan, tenzij ze die mij vertelt. Dat geldt voor haar en voor alle andere mensen vind ik
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vind het niet erg als mn vriendje in mn inbox kijkt. ik heb hem zelf mn password gegeven en ik heb geen geheimen voor hem. dus hij mag alles lezen van me. als hem iets dwarszit dan kan hij me dat gewoon vertellen en word ik helemaal niet boos. en idem bij hem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je niet wil dat je vriend(in) in je inbox kijkt/kan kijken moet je hem/haar je paswoord maar niet geven. als je vriend(in) geheimpjes van je te weten komt door je mail te lezen heb je het zelf gezocht... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn vorige relatie was op een gegeven moment zeer slecht door verschillende dingen die waren voorgevallen. Ik was bij hem op de computer aan t internetten toen hij op t werk zat en zn outlooksnelknop zat precies naast die van het internet en ik drukte op de verkeerde per ongeluk. Toen zag ik heel veel emails van dat meisje en titels van de mails... (mn maag draait nog steeds om als ik er aan denk) Dus.. Je hebt t gelezen.. wat dan? |
![]() |
||
Citaat:
edit: ze mogen ook mijn mail/sms/brieven lezen hoor, geen probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou haar ermee confronteren. Gewoon zeggen wat je gezien hebt (dan natuurlijk niet nadat je op 1 of andere manier haar password hebt gehackt ofzo, maar alleen wanneer zij dit heeft gegeven of je het 'perongeluk' las). Eerlijk duurt het langst, zeker in een relatie.
||
Citaat:
![]() i mean, iemand kan wel een extra mail hebben voor zn wrong stuff......relatievertrouwen kun je er niet op baseren iig ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als ie zou liegen en t zou volhouden dan kan ie opsodemieteren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder zou ik nooit het wachtwoord van mijn E-mail aan mijn vriendin geven. Even goede vrienden, maar daar heeft ze gewoon niks te zoeken, relatie of niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou gaan voor "een leugen voor eigen best wil" of "wat niet weet wat niet deert". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Het Niet Grappig Topic maxwell | 59 | 02-07-2008 16:48 | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel weten jullie van elkaar? Verwijderd | 42 | 21-02-2006 22:31 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |