Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 21:46
Zephalinda
Zephalinda is offline
Doen jullie dat zelf en vragen jullie dat van je partner voor je er (onbeschermde) seks mee hebt of denk je "het zal wel goed zitten"?

Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 21:47
-Melody-
-Melody- is offline
Geen ervaring.
De TS zelf?!
Oud 08-08-2004, 20:31
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik heb weleens met iemand gesext (soms veilig en soms onveilig) die in het begin tegen mij zei 'ik laat me elk halfjaar testen'.

Maar het blijft natuurlijk de vraag of zo iemand dan ook de waarheid spreekt, of gewoon maar zoiets beweerd om het maar zonder condoom te hoeven doen. Schriftelijk bewijs krijg je immers nooit.
Bij deze persoon vraag ik me echt ernstig af of hij wel de waarheid spreekt (t was niet mn vriend, maar iemand met wie ik weleens het bed in ben gedoken).
Best spijt van gehad dat ik het een aantal keer onveilig heb gedaan met hem, omdat hij met meer meisjes naar bed is geweest en ik niet geloof dat hij zich elk halfjaar laat testen (en dan nog als hij dat idd doet: dan kan er in een halfjaar nog veel gebeuren).

Nog iets: als iemand beweert 'ik heb mezelf laten testen en ik heb niks', vraag dan wel door of hij/ zij zich alleen op SOA's heeft laten testen, of dat deze persoon ook een HIV-test heeft laten doen (testen op SOA's daar zit nl geen hiv-test bij).

Verder: ben je zelf van plan een HIV-test te laten doen en heb je ooit risico gelopen, doe de test dan ergens anoniem. Want STEL dat je HIV hebt en het komt in je medisch dossier dan worden een hoop dingen heel moeilijk voor je gemaakt/ kun je een hoop dingen wel vergeten. Te denken valt aan reizen naar het buitenland (komt bijv. de VS niet meer in), verzekeringen, hypotheken etc.

Met mijn vriend doe ik het niet veilig. Na zijn eennalaatste sexcontact/vriendin heeft ie zich laten testen (ook op HIV) en had niks. Maar tussen dat meisje en mij zat nog een ander meisje in waar hij 1x mee naar bed is geweest......dus ALS zij iets had....tja....maargoed die kans is ook niet supergroot, stom genoeg denk ik er bij mijn vriend ook nooit zo over na dat het wel eens niet veilig kan zijn...omdat je iemand dan al zo lang kent....en zonder is gewoon fijner sexen is mijn persoonlijke mening.

Ik heb mezelf ooit eens op SOA's moeten laten testen geloof ik (kreeg meteen bij mijn ontmaagding een schimmelinfectie ), had toen niks, behalve dan dus die schimmelinfectie.

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 20:35.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten