Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2004, 09:12
mlieke
mlieke is offline
Wij moeten voor school een onderzoek doen over back packen. We hebben een paar vragen voor jullie.

Hoe oud ben je?
welke opleiding heb je gedaan?
Wat voor werk doe je nu?
waarom ben je geintreseert in backpacken?
Waar liggen je intresses?
Vertel iets over je leefstijl

Alvast bedankt
Groetje Lieke en Mieke
Advertentie
Oud 12-11-2004, 13:55
Verwijderd
Hoi, ik vind je uitleg zwaar onduidelijk, maar ik zal toch wat proberen.
Ik ben 17, maar word op 5 december 18.
Momenteel zit ik 6vwo.
Na mijn dipoma te behalen wil ik zo'n 9 maanden gaan backpacken, onder andere naar Japan en Vietnam.
Ik wil graag zelfstandig iets van de wereld zien, maar dan niet de wat bekendere delen. Ik wil graag natuur en cultuur zien, zoals wij die hier totaal niet kennen.
Ook wil ik weg puur voor het zelfstandig worden en zijn, wat van de wereld te zien en daarmee "rijper te worden".

Leefstijl? Hoe bedoel je, wat wil je weten dan?
Oud 12-11-2004, 14:13
mlieke
mlieke is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 12-11-2004 @ 14:55 :
Hoi, ik vind je uitleg zwaar onduidelijk, maar ik zal toch wat proberen.
Ik ben 17, maar word op 5 december 18.
Momenteel zit ik 6vwo.
Na mijn dipoma te behalen wil ik zo'n 9 maanden gaan backpacken, onder andere naar Japan en Vietnam.
Ik wil graag zelfstandig iets van de wereld zien, maar dan niet de wat bekendere delen. Ik wil graag natuur en cultuur zien, zoals wij die hier totaal niet kennen.
Ook wil ik weg puur voor het zelfstandig worden en zijn, wat van de wereld te zien en daarmee "rijper te worden".

Leefstijl? Hoe bedoel je, wat wil je weten dan?
Dit is goed zo Kunnen we wel wat mee.
We moeten namelijk foto's maken voor een reclame van peery Sport. Buitensport artikelen fotograferen. En we moeten weten welke doelgroep het aan moet spreken, snap je?
Oud 12-11-2004, 18:11
Miracle
Miracle is offline
>> Verre bestemmingen
Oud 12-11-2004, 19:34
Verwijderd
Citaat:
mlieke schreef op 12-11-2004 @ 15:13 :
Dit is goed zo Kunnen we wel wat mee.
We moeten namelijk foto's maken voor een reclame van peery Sport. Buitensport artikelen fotograferen. En we moeten weten welke doelgroep het aan moet spreken, snap je?
Ah oke.
Fotografeer dan ook duikmaterieel. Ik ben dol op duiken.
Oud 16-11-2004, 12:23
R-J-N
R-J-N is offline
21 zoals je kan zien

zit nu in m'n 4e jaar HBO (afstuderen)

werk nu in een schoenenwinkel, only for the money

ik wil graag reizen/backpacken, omdat ik hier (even) weg wil ui Nederland, opmezelf aangewezen zijn, mezelf leren kennen (cliche), maar vooral ook andere culturen leren kennen, andere "werelden" zien, wat ik ook goed kan meenemen in mijn studie, gewoon mijn nieuwsgierigheid bevredigen

mijn intresses gaan uit vooral naar historisch rijke culturen/landen met architectonische interessante plekken, een reis waarbij zoveel mogelijk verschillende culturen kan beleven, naar westerse, maar ook niet westerse landen, steden maar ook verlaten landschappen, heel divers dus eigenlijk

mijn leefstijl op het moment...sjah...mijn studie gaat nogal veel tijd in zitten, waardoor ik socialere bezigheden minder kan doen (sport, uitgaan, e.d.) ik woon nog thuis, maar dat duurt niet lang meer, muziek en vrienden zijn belangrijke elementen in mijn leven...
Oud 17-11-2004, 16:59
Verwijderd
Waar liggen je intresses? Foutloos spellen.
Advertentie

Regels voor berichten