Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 13:33
Stitch
Stitch is offline
hey mensen!
ik ben op vakantie geweest en kwam daar een hele leuke jongen tegen...hij heeft de hele avond zijn best gedaan om me te versieren en dat is hem uiteindelijk gelukt! we zagen elkaar 's avonds met uitgaan en was allemaal erg leuk! gingen samen naar het strand na het stappen of naar zijn appartement en nou ja...het was gewoon perfect! maar de vierde nacht met stappen deed die zo raar...hij liep de hele tijd weg en ik vond dat raar dus ben naar hem toe gegaan en wou vragen of die soms een avondje geen zin had dat ik mee ging en liever met zijn vrienden alleen wou zijn. hij vatte die vraag gelijk verkeerd op en begon dat zijn vrienden me maar een raar meisje vonden omdat ik zeurde! dat was gezegd omdat ze mij in zee hadden gegooid midden in de nacht en ik daardoor mijn nieuwe horloge kwijt was geraakt maar heb een paar keer 'kut' geroepen en moest toen ook lachen. het schoot mij in het verkeerde keelgat dat die zei dat al zijn vrienden mij maar raar vonden en mijn reactie erop was dat ik zei dat ik al wel genoeg had gehoord en ik liep weg...ik had een roos in mijn hand en die gooide ik naar hem toe want die was nog voor hem. toen liep ik boos weg...ik voelde me gelijk kut en draaide me na 2 sec weer om en liep terug. ik wou mn excuses aan bieden maar hij zette het op een lopen! uiteindelijk ben ik de hele stad achter hem aan doorgelopen en hij wou niet met me praten. toen we bij zijn appartement aankwamen en hij naar binnen ging zette ik het op een huilen! ik had echt al 4 nachten niet geslapen daar (misschien in totaal 5 uurtjes) en was moe en toen kwam ook dit er nog bij. ik stortte gewoon ff helemaal in. mijn vriendinnetje is hem gaan halen en zei tegen hem dat ik helemaal overstuur was...toen is die toch maar gekomen en hebben we gepraat. ik heb 100x mijn excuses aangeboden voor dat ik zo tegen hem had gedaan maar hij zei dat die het te erg vond. hij zei dat ik hem voor lul had gezet en dat het niet meer goed te praten viel. ik maakte 1 klein misstapje door tegen hem te zeggen dat ik de rest van dat gezeik niet wou horen en door weg te lopen en die kut roos naar hem toe te gooien. ben gelijk terug gekomen om mijn excuses aan te bieden en dit was voor hem het einde! ik kon er niks aan doen...hij begon dat zijn vrienden mij maar raar vonden en begon me af te zeiken en dit was mijn reactie erop! ik had hem ook kunnen gaan staan uitschelden maar het enigste wat ik deed was weglopen en een roos van me af gooien! hij wou daarna dus echt niks meer van me weten en deed me echt pijn! zo'n stomme vakantie liefde en toch doet het me pijn en zit het me dwars! ik heb nu geen nummer van hem niks! en ik baal ervan!uiteindelijk kreeg ik nog te horen dat helemaal niet al zijn vrienden mij raar vonden maar 2 van die jochies...waren dus net die 2 die ik zelf ook niet hoog had! als die daar duidelijk in was geweest had ik me niet gekwetst gevoeld en was ik nooit zo weggelopen!
maarja...nu? heb geen nummer niks! en ik voel me er toch niet happy over! was mijn reactie nou zo belachelijk dat maar gelijk alles over moest zijn?
greets! X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 13:42
Skyrise
Skyrise is offline
blijkbaar hield ie erg veel van je.... ...........
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:48
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je zegt het zelf al: een vakantieliefde. Denk dat je zeker niets meer van hem hoeft te verwachten, ongeacht wat de reden was dat hij het niet meer goed wou maken.
Probeer het los te laten, zo schiet je er toch ook niets meer op. En ach wat moet je met een jongen die de de mening van zijn vrienden zo verschrikkelijk belangrijk vindt?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:00
Bo
Bo is offline
Ik denk dat jij meer verwachtingen had van deze vakantieliefde dan hij. Als hij je echt leuk had gevonden had hij je niet zo behandeld. Daarbij weet je niets van hem dus zul je hem niet zo snel meer terug zien. Zet je er over heen. T was een vakantieliefde..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:18
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Vakantie liefde is eigenlijk een verkeerde uitdrukking... het zou meer moeten zijn:

uitgerekte-one-night-stand-in-warm-tropisch-land ofzo iets.

Daar moet je echt niks van verwachten. Mijn vader woont in spanje en ik ga daar elk jaar heen en het is nog nooit wat geworden met zo'n vakantieliefde..

En ik denk toch dat je hem door jouw reactie afgestoten heb.. Ik von je wel erg wanhopig. Ik zal eerlijk als je wil dat een jongen terug komt naar je zal je toch wat minder afhankelijk over moeten komen... Maar het is duidelijk dat deze jongen niks om je geeft anders reageerd hij niet zo...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:33
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 13-08-2004 @ 14:42 :
blijkbaar hield ie erg veel van je.... ...........
Oud 13-08-2004, 14:46
Stitch
Stitch is offline
'houden van' was er zowieso niet bij hoor...dat bestaat niet na drie dagen naar mijn mening! maarja...weet dat ik wanhopig overkwam en het stom van me was om zo te reageren maar ja als je 4 dagen weinig tot geen slaap heb gehad dan wordt je gewoon prikkelbaar en zijn je reacties heftiger dan normaal.
ach ja...ik heb het verneukt...so what...hij deed zelf ook moeilijk! klaar.... punt uit!
thanx allemaal! ik ben er al weer klaar mee! haha...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:48
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Nou, echt balen dat je z'n nummer niet hebt zeg.
Beetje een klootzak . Dat je dat zelf niet inziet
1)hij is poeslief
2)totdat je met m naar z'n appartement bent geweest en ge..nou ja't hebt
3) Hij word boos op je omdat z'n vrienden je raar vinden
4) Hij loopt weg, en stopt ook niet,al volg je m de hele stad door.
5) Hij vond dat je m voor lul zette
6) Hij zeek je af

Je bent wel heel erg naief als je denkt dat het JOUW schuld is
Je bent gewoon geplayed door een testosteronkanon, op vakantie. Hou de eer aan jezelf, en ga je er niet rot over voelen.
Hij was niet op een huwelijk uit of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:49
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Gewoon doorgaan er is altijd wel een nieuwe speelgoedje verkrijgbaar in de speelgoedwinkel!!!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:56
Stitch
Stitch is offline
hahaha...ja het is ook wel weer goed...voel me er niet echt rot over maar vroeg me af of het dan echt aan mij lag! maar ik vind het wel best zo! het was jammer dat ik mijn excuses aan ben gaan bieden en zijn ego zo gestreeld heb door achter hem aan te gaan lopen en te gaan janken! HIJ zeek mij af en dat ik hem naar zijn mening voor lul heb gezet was alleen maar goed! een meisje mag volgens hem niet boos worden...heb je aan mij de verkeerde! als iemand mij kwetst afzeikt of wat dan ook dan kun je wat terug verwachten...helaas dat ik daar zo moe was en niet meer helder na dacht! had nooit om moeten draaien om mijn excuses aan te bieden...HIJ had ZIJN excuses aan MIJ aan moeten bieden. zooo.....klaar!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 15:14
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
hebbie ze adres dan plegen we eff een terrorischtische aanslag op hem.. Compleet met zelfmoordenaars en verkeersvliegtuigen...

Maar eff serieus mijn nicht heeft pas ook zoiets gehad, kan zo'n gozah wel vermoorden... one-night-stand oke maar wel respect!!!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:03
Verwijderd
waar maak je je in hemelsnaam druk om? ga gewoon verder met je leven en denk er niet meer aan.... klaar
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:07
Yolcu
Yolcu is offline
Dit is een duidelijk voorbeeld van een onjuist gebruik van het woord 'vakantieliefde'.

Scharrel lijkt me beter. Beetje naief om na een paar dagen al jankend achter iemand aan te lopen..
Oud 13-08-2004, 20:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 13-08-2004 @ 15:48 :
Nou, echt balen dat je z'n nummer niet hebt zeg.
Beetje een klootzak . Dat je dat zelf niet inziet
1)hij is poeslief
2)totdat je met m naar z'n appartement bent geweest en ge..nou ja't hebt
3) Hij word boos op je omdat z'n vrienden je raar vinden
4) Hij loopt weg, en stopt ook niet,al volg je m de hele stad door.
5) Hij vond dat je m voor lul zette
6) Hij zeek je af

Je bent wel heel erg naief als je denkt dat het JOUW schuld is
Je bent gewoon geplayed door een testosteronkanon, op vakantie. Hou de eer aan jezelf, en ga je er niet rot over voelen.
Hij was niet op een huwelijk uit of iets dergelijks.
Inderdaad ja, sluit ik me bij aan.
Och ja, die vakantieliefdes, heeft vaak ook geen toekomst... dus niet meer aan denken en gewoon lekker verder gaan met alles.

BTW: Nooit van alinea's gehoord?
Reageren

Regels voor berichten